sitä mikä on jo kauan vaurioittanut! Luulette etten ole ymmärtänyt kaikkea, kun olen tahallani heitellyt tänne epämääräisiä lauseita, koska olen ollut jo kauan kyllästynyt siihen mitä olen viimeisten viiden vuoden aikana joutunut kokemaan. Se oli kaikkein kamalinta, kun menetin hyvän pysyvän työpaikan! Se kenestä kerrotte, se aina hylätään! Työpaikat, autot, lelu joka oli jätetty kävelyreitin varrelle ja se muu näkyvä mitä näkee aina ulkona liikkuessa!
Yhä jatkatte
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
Mä näin hylätyn kauko-ohjaimen yhen tolpan nokassa. Lähistöllä ajoi joskus auto vastakarvaan yksisuuntaista kaksikaistaista autotietä. Kauriskin pomppi kerran autoteiden yli siinä liepeillä. Eilen taisin nähdä pimeässä ketun. Sekin on sitä samaa aluetta. Sähköpotkulautojen kaataminen ja hylkääminen kulkureiteille on inhottavaa. Niissä saisi olla vielä enemmän vilkkuvaloja jottei niihin kompastu. Joidenkin polkujen valaistus on kyseenalaista, niin siksi noin tulisi olla.
- Anonyymi
Vaihtuva maisema?????
- Anonyymi
Ei. Pysyn tällä tutulla alueella! Ehkä löydän uuden ikäiseni kumppanin parisuhteeseen!
- Anonyymi
Haluan tehdä töitä pienissä ryhmissä kaksi päivää viikossa! Siksi täällä päin. Vai ajattelitko että väliaikaisesti jossain muualla! Nyt loppuvuodesta!
- Anonyymi
Nautin itseäni nuoremman miehen seurasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37112375Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635427Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002665Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167910Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271872No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746