sitä mikä on jo kauan vaurioittanut! Luulette etten ole ymmärtänyt kaikkea, kun olen tahallani heitellyt tänne epämääräisiä lauseita, koska olen ollut jo kauan kyllästynyt siihen mitä olen viimeisten viiden vuoden aikana joutunut kokemaan. Se oli kaikkein kamalinta, kun menetin hyvän pysyvän työpaikan! Se kenestä kerrotte, se aina hylätään! Työpaikat, autot, lelu joka oli jätetty kävelyreitin varrelle ja se muu näkyvä mitä näkee aina ulkona liikkuessa!
Yhä jatkatte
5
149
Vastaukset
- Anonyymi
Mä näin hylätyn kauko-ohjaimen yhen tolpan nokassa. Lähistöllä ajoi joskus auto vastakarvaan yksisuuntaista kaksikaistaista autotietä. Kauriskin pomppi kerran autoteiden yli siinä liepeillä. Eilen taisin nähdä pimeässä ketun. Sekin on sitä samaa aluetta. Sähköpotkulautojen kaataminen ja hylkääminen kulkureiteille on inhottavaa. Niissä saisi olla vielä enemmän vilkkuvaloja jottei niihin kompastu. Joidenkin polkujen valaistus on kyseenalaista, niin siksi noin tulisi olla.
- Anonyymi
Vaihtuva maisema?????
- Anonyymi
Ei. Pysyn tällä tutulla alueella! Ehkä löydän uuden ikäiseni kumppanin parisuhteeseen!
- Anonyymi
Haluan tehdä töitä pienissä ryhmissä kaksi päivää viikossa! Siksi täällä päin. Vai ajattelitko että väliaikaisesti jossain muualla! Nyt loppuvuodesta!
- Anonyymi
Nautin itseäni nuoremman miehen seurasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881704126Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1133571Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2483007Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä71739Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1641376- 761275
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.311161Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.63961- 67842
- 89836