Suomen Sukututkimusseura
organisaatio
A
Suomen Sukututkimusseura (ruots.
Genealogiska Samfundet i Finland, engl. Genealogical Society of Finland) on kaikille avoin kaksikielinen kansalaisjärjestö, jonka tehtävänä on toimia suomalaisen suku- ja henkilöhistorian tutkimuksen edistäjänä ja sukututkijoiden tieteellisenä seurana, edunvalvojana ja yhteistyöjärjestönä sekä alansa lausuntojen antajana. Yhdistyksen kotipaikka on Helsinki, sen jäsenmäärä vuonna 2022 on noin 8500 ja se kuuluu Tieteellisten seurain valtuuskuntaan.
Vuodesta 1930 seura on julkaissut Aikakauskirja Genosta. Muita seuran julkaisuja ovat mm. Suomen Sukututkimusseuran Julkaisuja -sarja, Suomen Sukututkimusseuran Oppaita -sarja ja Suomen Sukututkimusseuran Vuosikirja -sarja, joka on ilmestynyt vuodesta 1917 alkaen. [6] Vuosittain seura järjestää yhdessä muiden toimijoiden kanssa Valtakunnalliset Sukututkimuspäivät ja on järjestänyt myös ruotsinkielisiä Finlandssvenska Släktkonferensen -päiviä. Molemmat tapahtumat järjestetään usein yhteistyössä yhden tai useamman paikallisen toimijan kanssa. Yleensä toinen yhteistyökumppani on paikallinen sukututkimusyhdistys. Tapahtuman yhteydessä seura palkitsee vuosittain parhaan suomalaisen sukukirjan.
Parhaasta Suomalaisesta sukukirjasta jossa on minun kaupungin valtuuston uhkaajan
Nimi 🤣
Entäs jos palkinto tulee
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
Presidentti Alexander Stubb on Sukuni salat ohjelmassa niin on
Myös von Hertzen sukulainen- Anonyymi
Sukuseuran äänivaltainen jäsen
Oli vaikka mikä puolue ja päättäjä ja tukija räkyttämässä ja haukkumassa
Levittämässä valetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukuseuran äänivaltainen jäsen
Oli vaikka mikä puolue ja päättäjä ja tukija räkyttämässä ja haukkumassa
Levittämässä valettaEi minun tarvitse olla täällä ehdolla kunnallisvaaleissa Warkaus lehdessä
Olen Raija Järvenpään Suvusta Pielaveden sukuhaarasta kertovassa kirjassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse olla täällä ehdolla kunnallisvaaleissa Warkaus lehdessä
Olen Raija Järvenpään Suvusta Pielaveden sukuhaarasta kertovassa kirjassaUrho Kekkonen Pielavesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urho Kekkonen Pielavesi
Ja sinä perussuomalaiset ja kokoomus päätät
Kirjasta Hyvinvoinnin edistäminen lautakunnnassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä perussuomalaiset ja kokoomus päätät
Kirjasta Hyvinvoinnin edistäminen lautakunnnassaSe tulee kirjastoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tulee kirjastoon
Niin piirittää kirjastossa
Nimi kirjassa
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä kaupungin valtuuston uhkaaja
Raija Järvenpään Suvusta Pielaveden sukuhaarasta kertovassa kirjassa nimi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin piirittää kirjastossa
Nimi kirjassa
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä kaupungin valtuuston uhkaaja
Raija Järvenpään Suvusta Pielaveden sukuhaarasta kertovassa kirjassa nimiKerrotaan suvulle valeet syyttelyt
Kokoomus ja perussuomalaiset
Sillä olen sukuseuran äänivaltainen jäsen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotaan suvulle valeet syyttelyt
Kokoomus ja perussuomalaiset
Sillä olen sukuseuran äänivaltainen jäsenEi valitettavasti tällä kertaa vai mitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569