Pitäisikö Joe Bidenin väistyä syrjään ja nostaa viimeisten viikkojen ajaksi tilalleen varapresidenttinsä Kamala Harris?
Mitä mieltä te hämeenlinnalaiset sosiaalidemokraatit olette?
25
159
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi ehdottomasti koska globaali sosialidemokratia saisi samalla paskaa tulettimeensa
- Anonyymi
Jumankauta se olisi demokraattien tikarin isku republikaanien vallanhimoon
- Anonyymi
Todella vaikea vastata kun en tunne tätä tapaus USAa juuri lainkaan. Pitäisi tuntea ja tietää tarkemmin käytössä oleva käytännössä kaksipuoluejärjestelmä, sen syyt ja seuraukset esim tuoreisiin vaalituloksiin ja muutkin valtasuhteet. En tiedä Amerikasta juuri mitään niin en kyllä lähde tunnepohjaltakaan vastaamaan. Vain tunteella elävät ääliöt ja muotivillityksiin osallistuvat typerykset osaavat vastata tähän. Kysy heiltä.
- Anonyymi
Epäilen että aloittajakin kuuluu heihin.
- Anonyymi
Ei mitään mieltä.
- Anonyymi
Aina tulee olla miältä Täh?
- Anonyymi
Olishan se kova juttu kun Presidentti Kamala Harris tavallaan ottais kuitenkin vaalivoiton pääsemällä vähäksi aikaa Trumpi "ohi".
- Anonyymi
Erikoinen kysymys.
- Anonyymi
Mikä kysymys !
- Anonyymi
Mitä sulle kuuluu?
- Anonyymi
Montaa mirlyä
- Anonyymi
Laitoin vihjeen Yhdysvaltojen suomen Konsulille, että Bidenin pitää luopua kruunusta
- Anonyymi
Monet vastaukset
- Anonyymi
Älä kysele
- Anonyymi
Olen dinosaurus, Koska minä haluan.
- Anonyymi
Jatkuvaa kyselyä.
- Anonyymi
Entä muut
- Anonyymi
J. Rinta-Joupilla alennettuja
hintoja ja rahoitustarjouksia
ympäri vuoden. Niin myös nyt. - Anonyymi
Biden ei luovu
- Anonyymi
Samaa mieltä kun hesalaiset.
- Anonyymi
Aivan samaa.
- Anonyymi
Piden anto pitkämatka ohjuksille ampumaluvat kohta Rimin silta on tuhanne pillun päreimä
- AnonyymiUUSI
Kamala Harris ja Juha Kankkunen menisi naimisiin, mikähän olisi Kamalan koko nimi?
- AnonyymiUUSI
Vanhuksella vanhat vitsit.
- AnonyymiUUSI
Tyhmää kysymistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273451- 841795
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151571Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541332VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911175Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1001140- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20877