Miksi Nordean asiakkaat eivät vaihda pankkia, vaan sietävät ja sietävät jatkuvia häiriöitä?
Miksi Nordean asiakkaat eivät vaihda pankkia?
9
222
Vastaukset
- Anonyymi
Halpa aduntolainakorko.
Halvemmat maksut tilinpito.
Preimium edut.
Oltiin ennen Danskebank ja huh huh.- Anonyymi
OP ja S on ilmaisia kaikille omistajille. OP varmaan jatkaa omistajaetua myös 26 vuonna. Korot on tippuu yleisesti parin vuoden takaisesta nostoista ja oma käytös ratkoo myös marginaalit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OP ja S on ilmaisia kaikille omistajille. OP varmaan jatkaa omistajaetua myös 26 vuonna. Korot on tippuu yleisesti parin vuoden takaisesta nostoista ja oma käytös ratkoo myös marginaalit.
Vuoden 2026 op Bonusetuja ei tiedä vielä kukaan. Kun bonukset menee verolle niin miten systeemi muuttuu.
- Anonyymi
Ei pankin vaihtaminen ole kuitenkaan mikään sormen näpäytys. Paljon ihmisiä jotka ei pääse aiemmasta pankista esim. lainojen takia. Uusi pankki ei anna lainaa tuntemattomalle asiakkaalle eikä uutta pankkia lähestytä lainaa hakemalla. Asia on vähän eri kuin Handelsbankin liiketoiminnan lopetus ja S-pankin lopetus. S-pankki varmaan antoi velkaiselle asiakkaalle velat Handelsin ehdoilla.
Itse olen OP asiakas ja myös S-pankin. Sitä mietin, mitä tekisin jos OP lopettaisi. Vähän huonoja kokemuksia KOP, Merita ja Nordea systeemistä vaikken itse töpännytkään omissa asioissa. Mutta en kyllä menisi S-pankkiinkaan. - Anonyymi
Koska nurmi ei oikeasti ole vihreämpää aidan takana, vaikka se aidanraosta tiirailtuna saattaisi siltä näyttääkin.
Käytössä on joka tapauksessa kaksi eri pankkia ja kahden eri järjestelmän kortit, joten harvoin tulee vastaan tilannetta, jossa mikään ei toimi. - Anonyymi
Sijoitus puoleen meni hermot ja siirsin ne Nordnettiin. Niissä Nordnet on ainakin toimivampi.
- Anonyymi
En näe, että ongelmat olisivat mitenkään jatkuvia 🙄
- Anonyymi
Ei varmaankaa ole ,mutta on kestäneet luvattoman kauan. Ei ole toiminut investor yli kuukauteen puhelimessa. Se pn aika tärkeä toiminto itselle kun en ole läheskään joka päivä koneen ääressä.
Spittausten arvot pitää itse laskea ja näpytellä kun melkein kaikilla muilla ne tulee automaattisesti näkyville.
Salkun arvon seurantaa ei ole kun muilta se tulee automaattisesti eli arvot 1 pv , 1 vk , 1kk, 3 kk, ytd , 1 vuosi jne. Hemmetin iso merkitys.
Jos ei tee yhtään kauppaa / kvartaali niin nordea veloittaa muistaakseni 0,2% salkun arvosta kun nordnetissä säilytys ilmainen.
Privaatisss osakeostot halvemmat
- Anonyymi
Niilläkin joilla ei ole mitään järjellistä estettä vaihtaa pankkia laiskuus tahtoo vaivata. Jos tutustuisi eri pankkien etuihin niin vaihto voisi olla jopa järkevää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584