Arvaus 1
Mike Tyson tyrmää Jake Paulin kahden ensimmäisen erän aikana.
Arvaus 2
Jake Paul sinnittelee alkuerien myrskyn läpi ja Mike Tysonin kunnon petettyä Jake Paul pikku hiljaa pehmittää IronMiken keskeytyskyntoon
Mike Tyson vs. Jake Paul veikkauksia ottelun kulusta
10
735
Vastaukset
- Anonyymi
Iron Mike tyrmää Jake Paulin PISTE
- Anonyymi
Tyson halvaantuu 5. Erässä henkisesti ja voittaa pisteellä.
- Anonyymi
Ottelu onkin käsikirjoitettu ja päättyy siten kuin sovittu. Oletettavasti erän 5 tienoilla kun on ensin ollut sopivasti draamaa.
- Anonyymi
Paul joutui maksamaan Tysonille 20 miljoonaa saadakseen otella pistevoiton ja ettei Tyson lyö tyrmäyslyöntiään.
- Anonyymi
Ottelevat naisten säänöillä 2 min erät hahahah buahahahaha.
- Anonyymi
Pera Keita hoitais molemmat ennen täyttä aikaa vaikka 18 unssin kintailla ja minuutin erillä
- Anonyymi
Mike voittaa ko 1.
- Anonyymi
Kiitos Netflix. Siinähän tuo kuva on komeesti paikallaan ja pääottelu ei ole vielä edes alkanut.
- Anonyymi
Pääsis nyt edes katsomaan - toimi live hyvin tähän asti, kun tysonin ja paulin vuoro. Nyt kaatuu kokoajan eikä lataudu…
- Anonyymi
Ei Tysonia olis edes saatu päästää kehään, eikä edes ketään tuon ikäisenä! 😅 Olisihan se saanut nokkaansa taatusti, mutta nythän se sai vain lisää täytettä tileillensä! Hävettää nyt vain molempien puolesta😡😡😡
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2552683Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031649
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2011264- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036