Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen seurustelee Vivian Nickin kanssa.
Lue Roope Salmisen haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/roope-salminen-sai-lapseensa-liittyen-poikkeuksellisen-myonnytyksen-myyra-kuvauksissa-iso?s24
Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
23
6144
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mikä tää uutinen on
- Anonyymi
Sai käydä kotona kuvausten aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai käydä kotona kuvausten aikana.
No mutta sehän on ennenkuulumattoman jalomielinen ele kun ihminen ilmeisesti joku tosi tärkeä antoi luvan toiselle ihmiselle olla perheensä kanssa.
- Anonyymi
Lääkäriin tulee mennä, jos ahdistus pitkittyy, eikä henkilö pysty jäljittämään ahdistuksensa alkuperää ja kyseessä on selittämätön ahdistus. Syytä huoleen on, jos ahdistus lamaannuttaa ja hankaloittaa arkielämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäriin tulee mennä, jos ahdistus pitkittyy, eikä henkilö pysty jäljittämään ahdistuksensa alkuperää ja kyseessä on selittämätön ahdistus. Syytä huoleen on, jos ahdistus lamaannuttaa ja hankaloittaa arkielämää.
No mitäs se lääkäri sitten tekee? Ja mitäs jos ahdistuksen alkuperä on täysin tiedossa mutta sille ei voi tehdä mitään koska se on "yhteiskunta".
- Anonyymi
Nuo tuollaiset jutut, ovat elämääkin tärkeimpiä UUTISIA !!! 🤪🤢😫🙄🤮
- Anonyymi
Roopekin paljastui Persuksi
- Anonyymi
Vai on saunan takana tilaa...voi mitä uhoomista , voi jopa sanoa että uhkailua.
- Anonyymi
Ymmärrätköhän sinä mitä kirjoitit? Olettettavasti olet aikuinen ihminen, mutta jos olet lapsi, niin kysy vaikka opettajaltasi, mitä tuo kirjoituksesi tarkoittaa. Ihan sama, mikä on sinun tai perheesi/sukusi poliittinen näkemys. Se on jokaisen oikeus itse päättää. Sinä puhut nyt jonkun ihmisen tai ihmisryhmän tappamisesta, mikä on oikeasti järkyttävä rikos. Jos olet aikuinen, tiedät varmasti, että fanaattisen "fantasiasi" (toisten tappamisesta) esittäminen julkisesti on tuomittavaa. Tuollainen mielenvikaisuus on sinulle ja muulle yhteiskunnalle vahingollista. Kaikella kunnioituksella kansalainen, olet avun tarpeessa.
- Anonyymi
Olet henkisesti sairas! Onko ollut huono lapsuus : sieltä ne hulluimmat tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätköhän sinä mitä kirjoitit? Olettettavasti olet aikuinen ihminen, mutta jos olet lapsi, niin kysy vaikka opettajaltasi, mitä tuo kirjoituksesi tarkoittaa. Ihan sama, mikä on sinun tai perheesi/sukusi poliittinen näkemys. Se on jokaisen oikeus itse päättää. Sinä puhut nyt jonkun ihmisen tai ihmisryhmän tappamisesta, mikä on oikeasti järkyttävä rikos. Jos olet aikuinen, tiedät varmasti, että fanaattisen "fantasiasi" (toisten tappamisesta) esittäminen julkisesti on tuomittavaa. Tuollainen mielenvikaisuus on sinulle ja muulle yhteiskunnalle vahingollista. Kaikella kunnioituksella kansalainen, olet avun tarpeessa.
Sinä kuvittelet ja näet noita "järkyttäviä rikoksia" siellä missä niitä ei ole. Tottahan tuossa vastaamassasi kommentissa kirjoitettiin kun epäkelvon ja vahingollisen aineksen poistamista pidettiin tarpeellisena.
Joten se kallonkutistajan pakeilla käyminen on tarpeen vain sinulle, eikä tervehenkisille kunnon kansalaisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa tappamisesta puhuta, kirjoiteta, mitään. Kyllä saunan takana saa olla, oleskella.
- Anonyymi
Älä viiti itse, ihan typerää nuo samat virret vassareista ja muusta sonnasta, hanki itsellesi kunnon lääkitys niin pääset nauttimaan elämästä, eihän tuollaista tressiä kestä kukaan, tulet vain entistä hullummaksi, aivan sama oletko oikealla, keskellä yai vasemmalla, hoida itses kuntoon. Jo se, että menet töihin etkä lorvi kelan avustuksilla antaa näköaloja mielekkäämpään elämään.
- Anonyymi
Roopesta on tullut vaikutelma että vaikka hoitaa työnsä erinomaisesti aina, on silti jotenkin todella pahasti hukassa henkilökohtaisessa elämässään. Oma vaikutelmani!
- Anonyymi
Roope on saanut syntymä lahjaksi
alkoholistin ja sekakäyttäjän geenit.
- Anonyymi
Lusikka
- Anonyymi
Haarukka
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta roope salmisen eikä heidän lapsensa.
- Anonyymi
Kuitenkin tämäkin piti kirjoittaa tänne
- Anonyymi
Jostain syystä Seiskan nuoret toimittajanaiset ovat niin Roopen puolella, että... Kun Sara kertoi että oli läpsinyt Roopea niin nuori toimittajanainen laittoi jutun loppuun ohjeita miten hakea apua parisuhdeväkivaltaan.
- AnonyymiUUSI
Tyyppi on jatkuvasti julkisuudessa, mksi? Se kertoo vain milllainen on Suomen media ja tv.
- AnonyymiUUSI
Miksi tuo ameeba pääsi sikiämään
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1253426- 821780
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151561Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos531308VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911175Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat971117- 681049
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80895Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20877