Timo Soinista

löytyykö muita kannattajia?

Eikö kaikkien EU:ta vastustavien vasemmistolaistenkin kannattaisi äänestää Timo Soinia? Tarja Halonen muiden
presidenttiehdokkaiden kanssa on luovuttamassa viimeisenkin päätösvallan pisaran Brysseliin.

23

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAF

      Ei kai nyt vasemmistolainen oikeistofasistia äänestä, hullu mies!!

      • kapitalismista

        "Rahan valta , raaka kapitalismi, on yhtä pimeää kuin yksilön unohtava yhteiskunnan valta. Rahan valta rakentuu ahneudelle ja itsekkyydelle. Uhka tulee monopoleista ja juppihengestä. Se lähtee harhasta, että ihminen ei tarvitse muita, se on myös välinpitämättömyyttä toisesta. Rahan vallan ilmentyminä näyttäytyvät optioöykkärit ja muut maallisesta tavarasta sokaistuneet rehentelijät. Nykyinen rahakukkoilu öykkäröinteineen on erittäin vaarallista - kansa ei kestä optiorehentelyä ilman että tavallisen ihmisen ostovoimasta myös pidetään huolta. Pelkästään osakkeenomistajien näkökulmasta tehty talouspolitiikka ei anna arvoa ihmiselle ja hänen työlleen. Raaka, pelkkään rahaan perustuva ryöstöviljely vie aina lopulta umpikujaan."

        http://www.perussuomalaiset.fi/timosoini/kannanotot/perussuomalainennakemys.htm


      • Tappoi 128 miljoonaa

        Älä siellä yritä kyllä ma asiat tiedän: Vladimirin kaupungista ei löytyny tarpeeksi kansanvihollisia - otettiin sairaalan potilaat ja ammuttiin ne. Tämä oli punaparatiisissa!

        Turha on Soinia f:ksi haukkua, ei Soini ole
        ketään tappanut. Olin E-liikeessä työssä ja siellä vasta oli luokkajako,, huh, huh ei tasa-arvon hiventäkään: oli mm. ilmianto-osato, nuolijat ym.


      • Tappoi 128 miljoonaa kirjoitti:

        Älä siellä yritä kyllä ma asiat tiedän: Vladimirin kaupungista ei löytyny tarpeeksi kansanvihollisia - otettiin sairaalan potilaat ja ammuttiin ne. Tämä oli punaparatiisissa!

        Turha on Soinia f:ksi haukkua, ei Soini ole
        ketään tappanut. Olin E-liikeessä työssä ja siellä vasta oli luokkajako,, huh, huh ei tasa-arvon hiventäkään: oli mm. ilmianto-osato, nuolijat ym.

        Jos haluat keskustelua, pysy edes lähellä totuutta!
        vom


    • Karenssikirvesmies Kiur...

      Koska vasurit ei tee mitään älyttömien karenssien eteen ,vituttaa komko porukka.

    • Mitä tarkoitat sanalla "kannattaisi"? Oletatko, että siten saataisiin Suomeen parempi presi-
      dentti kuin T.Halonen? Jos, niin missä mielessä? Taidat olla Timo Soinin kanssa yrittämässä
      hajottaa T.Halosen taakse jo nyt ilmoittautuneitten rivejä, eli olette ryhtyneet porvareiden
      juoksupojiksi!
      vom

    • duunari

      Täältä myös ääni Soinille! Irti EU:sta!

    • joviaali vasemmalta

      Mutta mielestäni Soini on parempi vaihtoehto pienituloisten kannalta.

      • Toteamuksesi ei riitä; perustele tarkemmin!
        vom


      • siteerattu

    • oikeus vm 64

      Olen monia vuosia seurannut Hra Soinia ja sanonnu et siinnäpä vasta älykäs mies!!!!olisi ihan oikea mies johtamaan suomea.Napakka ja pitää sanansa, paljon hyvää jo aikaan saanut,ei vain pelkkää
      puhetta.Tuntee politiikkaa ja on päättäjänä toiminut.Sosiaalipolitiikan tuntemus on politiikolle erittäin tärkeää.Osattava ja tunnettava kaikki osa-alueet.Hänessä on sitä! pitää kaikkien puolta ja erityisesti meidän suomalaisten tavallisten tallaajien.

      • Täytyy olla tosiaankin pätevä, jos pitää sekä J.Ollilan että sen pitkäaikaistyöttömän puolta
        samanaikaisesti!
        vom


      • perussuomalaisiin

        Meillä on tilaus nykypolitiikassa ja selkeät linjat.Tervetuloa


    • a.kirves

      Kaikissa asetetuissa presidenttiehdokkaissa on yksi heikko piirre. Kukaan ei astu reilusti kapitalistin varpaille. Myötäkarvaajia kaikki tyynni.

    • isänmaallinen
      • Vasemmistolaisena minä en ainakaan äänestäisi yhtäkään perussuomalaisten ehdokasta, sillä tuo kyseinen puolue edustaa lähinnä äärioikeistoa jota minä vastustan suuresti. Perussuomalaisilla on jotain ihan hyviä vaaliteemoja, kuten toimeentulon turvaaminen jokaiselle, sekä porvarivastaisuus.

        Mutta kyseinen puolue on erittäin rasistinen ulkomaalaisten suhteen, ja yrittää kaikin keinoin sulkea rajat suomeen tulevilta ulkomaalaisilta. Lisäksi puolue on kommunismin vastainen, ja isänmaallinen joka pitää maanpuolustusta tärkeässä osassa. Perussuomalaiset ei siis ole mikään rauhan asialla oleva puolue joka kannattaisi demokratiaa ja solidaarisuutta. Tästä syystä minä en heille tule ääntäni antamaan.


      • linja
        DarkFear kirjoitti:

        Vasemmistolaisena minä en ainakaan äänestäisi yhtäkään perussuomalaisten ehdokasta, sillä tuo kyseinen puolue edustaa lähinnä äärioikeistoa jota minä vastustan suuresti. Perussuomalaisilla on jotain ihan hyviä vaaliteemoja, kuten toimeentulon turvaaminen jokaiselle, sekä porvarivastaisuus.

        Mutta kyseinen puolue on erittäin rasistinen ulkomaalaisten suhteen, ja yrittää kaikin keinoin sulkea rajat suomeen tulevilta ulkomaalaisilta. Lisäksi puolue on kommunismin vastainen, ja isänmaallinen joka pitää maanpuolustusta tärkeässä osassa. Perussuomalaiset ei siis ole mikään rauhan asialla oleva puolue joka kannattaisi demokratiaa ja solidaarisuutta. Tästä syystä minä en heille tule ääntäni antamaan.

        Kun nyt asiaa kysyit niin mielestäni Perussuomalaiset ei nähdäkseni ole mitenkään oikeistolainen, enemmän vasemmistolainen. Isänmaallinen puolue kyllä on mutta se ei ole kuitenkaan sama kuin äärioikeistolainen. Ja ulkomaalaisilta joilla on kotipaikka Suomessa ei ole mitenkään estetty liittymästä ja toimimasta Perussuomalaisissa.


      • linja kirjoitti:

        Kun nyt asiaa kysyit niin mielestäni Perussuomalaiset ei nähdäkseni ole mitenkään oikeistolainen, enemmän vasemmistolainen. Isänmaallinen puolue kyllä on mutta se ei ole kuitenkaan sama kuin äärioikeistolainen. Ja ulkomaalaisilta joilla on kotipaikka Suomessa ei ole mitenkään estetty liittymästä ja toimimasta Perussuomalaisissa.

        En sanoisi perussuomalaisia kovinkaan vasemmistolaiseksi puolueeksi, sillä aitoon vasemmistolaisuuteen ei kuulu tuollainen isänmaallisuuden ja suomalaisuuden hehkuttaminen mitä perussuomalaiset kovasti edustavat. Lisäksi puolue on erittäin kielteinen ulkomaalaisten ja kaikkien vähemmistöjen suhteen, ja edustaa niin sanottuja vanhanaikaisia arvoja tyyliin koti, uskonto ja isänmaa.

        Todelliseen vasemmistoaatteeseen ei kuulu isänmaallisuus, rasistinen ajattelu ja tuollainen perussuomalaisten tapainen kapeakatseisuus. Vasemmistolaisuudessa kaikki ovat tasavertaisia keskenään myös ulkomaalaiset ja vähemmistöt mukaan lukien. Eikä tuo perussuomalaisten isänmaallisuuden hehkuttaminen oikein kuulosta kovinkaan rauhanomaiselta ja demokraattiselta, vaan enemmänkin militaristiselta propagandalta.


      • linja
        DarkFear kirjoitti:

        En sanoisi perussuomalaisia kovinkaan vasemmistolaiseksi puolueeksi, sillä aitoon vasemmistolaisuuteen ei kuulu tuollainen isänmaallisuuden ja suomalaisuuden hehkuttaminen mitä perussuomalaiset kovasti edustavat. Lisäksi puolue on erittäin kielteinen ulkomaalaisten ja kaikkien vähemmistöjen suhteen, ja edustaa niin sanottuja vanhanaikaisia arvoja tyyliin koti, uskonto ja isänmaa.

        Todelliseen vasemmistoaatteeseen ei kuulu isänmaallisuus, rasistinen ajattelu ja tuollainen perussuomalaisten tapainen kapeakatseisuus. Vasemmistolaisuudessa kaikki ovat tasavertaisia keskenään myös ulkomaalaiset ja vähemmistöt mukaan lukien. Eikä tuo perussuomalaisten isänmaallisuuden hehkuttaminen oikein kuulosta kovinkaan rauhanomaiselta ja demokraattiselta, vaan enemmänkin militaristiselta propagandalta.

        ... Perussuomalaisissa jos sitä tarkoitat mutta totta kyllä että jonkun täytyy omankin kansan puolta pitää kun nykyään vähäväkiset syntyperäiset suomalaiset tuntee olevansa toisen tai kolmannen luokan kansalaisia omassa maassaan, valitettavasti.


      • linja kirjoitti:

        ... Perussuomalaisissa jos sitä tarkoitat mutta totta kyllä että jonkun täytyy omankin kansan puolta pitää kun nykyään vähäväkiset syntyperäiset suomalaiset tuntee olevansa toisen tai kolmannen luokan kansalaisia omassa maassaan, valitettavasti.

        Perussuomalaisten kannanotot on jo moneen kertaan kuultu, ja sitä samaa fasismia ne ovat olleet kuten kaikilla muillakin äärioikeistolaispuolueilla. Sen vuoksi en tule koskaan antamaan ääntäni tuollaiselle fasistipuolueelle.

        Eiköhän ne suomalaiset ole jo omassa maassa ihan tarpeeksi ensimmäisen luokan kansalaisia, sillä suuri osa suomalaisista elää sosiaalitukien avulla kun ei ole kelvannut se työpaikka jonka joku maahanmuuttaja on ottanut mielellään vastaan. Rikoksia suomalaiset kyllä osaavat tehdä, mutta vierittävät niistäkin syyt pelkästään ulkomaalaisten niskoille.


      • linja
        DarkFear kirjoitti:

        Perussuomalaisten kannanotot on jo moneen kertaan kuultu, ja sitä samaa fasismia ne ovat olleet kuten kaikilla muillakin äärioikeistolaispuolueilla. Sen vuoksi en tule koskaan antamaan ääntäni tuollaiselle fasistipuolueelle.

        Eiköhän ne suomalaiset ole jo omassa maassa ihan tarpeeksi ensimmäisen luokan kansalaisia, sillä suuri osa suomalaisista elää sosiaalitukien avulla kun ei ole kelvannut se työpaikka jonka joku maahanmuuttaja on ottanut mielellään vastaan. Rikoksia suomalaiset kyllä osaavat tehdä, mutta vierittävät niistäkin syyt pelkästään ulkomaalaisten niskoille.

        autuas mutta usko nyt hyvä mies(?) ettei Perussuomalaiset ole fasistinen puolue.


    • Soinista

      Soinin suusta:

      "Minua ei voi sijoittaa perinteiselle oikeisto-vasemmisto-akselille. Pidän tuota jakoa auttamattomasti vanhentuneena. Uskon Suomen kansaan vallan lähteenä ja katson, että kansaa ei saa jakaa osiin ja yllyttää toisiaan vastaan puoluetaktisin perustein. Katson, että maailmassa on kolme mahtia yhteiskunta, raha ja ihminen. Lähden ihmisestä. Rahaa ja yhteiskuntaa tarvitaan, mutta ne ovat renkejä – eivät isäntiä."

      Ääniä tulee.

      http://www.perussuomalaiset.fi/uutiset/linjapuhe.htm

      • yllättynyt

        Juuri tämän takia tulenkin äänestämään Soinia. Kansalaisia ei saa yllyttää toisiaan vastaan puoluetaktisin perustein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe