IL:n saamat asiakirjat paljastavat: Näin PS:n ministeriössä ohjattiin pakolaisten valintaa

Anonyymi-ap

"”Kristittyjä” ja 90 % naisia

Iltalehti sai haltuunsa asiakirjat, joita ei ole aiemmin ollut julkisuudessa. Ne kertovat, millaista poliittista ohjausta PS-johtoinen ministeriö on antanut pakolaiskiintiön valinnassa."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/81d9b81e-e549-4193-9d10-289e314a3592

"-Elokuulle kirjatun asiakirjan mukaan Mari Rantasen alaisuudessa on kehotettu suosimaan kristittyjä pakolaisia.

-Myöhemmin ministerin avustaja on kirjoittanut viestinvaihdossa, ettei hän ole sanonut, että valintaa tulisi tehdä uskontoperusteisesti.

-Rantanen kiistää, että suosimista olisi tehty uskonnon perusteella. Hän sanoo, että uskonto voi olla yksi vainon peruste ja siksi kristityt tarvitsevat pääsyn kiintiöpakolaisiksi.

-Poliittinen ohjaus on halunnut suosia helposti palautettavia kansalaisuuksia ja erittäin suurta naisten osuutta."

Putinin turvapaikastakin höpötellyt Rantanen tuntee jo monon hivelevän ahteriaan?

48

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Anonyymi
      15.11.2024 16:59

Kirjoita nyt sinimusta ap Soinin kaltaisena jeesustelijana avaus siitäkin kuinka Rantanen&co yritti saada kiintiöpakolaisina kristittyjä muslimien sijaan? 😁😁"

• Anonyymi

Ministeri ylitti rasismikynnyksen suosimalla tiettyä uskontoryhmää.

• Anonyymi

Huolimatta noista perusteettomista väittämistäsi vastaan sinulle, että ministerillä ei ole oikeutta suosia ketään, koska perustuslaki ei salli mitään uskontoa laitettavaksi toisen uskonnon edelle. Maailmassa on muitakin uskontoja kuin ainoastaan kristinusko ja islam. Yksinkertaisella persulla ei käynyt edes mielessä?

Suomen käytäntönä on ollut ottaa kiintiöpakolaisia YK:n pakolaisjärjestön suosittelun mukaisesti. Minkäs sille voi, jos Rantaselle ei kelpaa, mutta se on sitten Rantasen oma ongelma, jos lähtee siitä syystä vaihtoon, ettei osaa olla puolueeton pakolaisten suhteen.

• Anonyymi

ottaako muslimimaat turvapaikan hakijoiksi kristittyjä ?

• Anonyymi

Mitäs sillä on merkitystä siinä suhteessa, että Suomessa valtaapitävien kuuluu noudattaa päätöksenteossaan Suomen perustuslakia eikä muslimivaltioiden sääntöjä?

• Anonyymi

Ei ola mitään merkitystä koska kukaan kristitty ei hae turvapaikkaa muslimimaasta.

• Anonyymi

Rantanen on luokaton ministeriksi. Samaa pätee tietysti kaikkiin
      PS-ministereihin.

• Anonyymi

Niin siis eikö tuo ole ihan loistava ohjeistus naisia ja lapsiahan sitä pitää auttaa ei sotilaskoulutuksen saaneita nuoria miehiä. Mutta ilmeisesti antipersu on tämänkin kanssa ei mieltä ja haluaa jättää naiset kuolemaan ja raiskattavaksi leireille? Kertoo kaiken äärivasemmistolaisen antipersun ajatusmaailmasta sekin.

• Anonyymi

"Rasismi käsitteenä tarkoittaa oletetun ihmisryhmän arvottamista esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ihmisryhmät. Rasismiin kuuluu usein se, että omaa ryhmää pidetään parempana kuin toisten ryhmiä."

Mikä kohta sinulla ja Rantasella käy yli ymmärryskyvyn?

• Anonyymi

Tee historiaa sinimusta mamuhalaaja ap ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että sensuroit ne saatuasi jauhot suuhusi. Korvaten vastaukset viesteillä joissa vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse..😁😁

• Anonyymi

Kommenttisi on skitsofreenisen älyvapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Rasismi käsitteenä tarkoittaa oletetun ihmisryhmän arvottamista esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ihmisryhmät. Rasismiin kuuluu usein se, että omaa ryhmää pidetään parempana kuin toisten ryhmiä."

Mikä kohta sinulla ja Rantasella käy yli ymmärryskyvyn?

Juu ja ohitit itse pointin whataboutismilla ja keskustelun sumuttamisella etkä vastannut itse kysymykseen lainkaan. Eli sinä jättäisit naiset ja lapset sinne leireille koska he eivät sinun mielestäsi tarvitse eniten apua? En ymmärrä teidän antipersujen ajatusmaailmaan lainkaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja ohitit itse pointin whataboutismilla ja keskustelun sumuttamisella etkä vastannut itse kysymykseen lainkaan. Eli sinä jättäisit naiset ja lapset sinne leireille koska he eivät sinun mielestäsi tarvitse eniten apua? En ymmärrä teidän antipersujen ajatusmaailmaan lainkaan!

Millä helvetin whataboutismilla? Etkö sinä nyt helkkari sentään kykene ymmärtämään tuota määritelmää? Rantanen ei voi ministerinä sitä ohittaa, koska silloin hän rikkoo ministerinä Suomen perustuslakia. Rantasella ei ole mitään ongelmaa, jos vaan noudattaa lakia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä helvetin whataboutismilla? Etkö sinä nyt helkkari sentään kykene ymmärtämään tuota määritelmää? Rantanen ei voi ministerinä sitä ohittaa, koska silloin hän rikkoo ministerinä Suomen perustuslakia. Rantasella ei ole mitään ongelmaa, jos vaan noudattaa lakia.

No googlaa "whataboutismi" jos et tiedä mitä se tarkoittaa. Mutta tottakai äärivasemmistolaisena antipersuna tiedät sen merkityksen, näyttelet vain tyhmää?

• Anonyymi

Kyvytön tyttönen pistetty ministerin jakkaralle. Meno on kuin trumppilassa missä vain Trumpille lojaalit nuoleskelijat saavat viran itselleen. Ja tämä koskee koko persepuoluetta. Jollet nuolaise Riikan persettä, jäät taustalle.

• Anonyymi

Hei antipersu, sun äärivasemmistolainen naisviha ei ole sitä parempaa naisvihaa vaikka sinä ja toverisi niin itse kuvitteletkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei antipersu, sun äärivasemmistolainen naisviha ei ole sitä parempaa naisvihaa vaikka sinä ja toverisi niin itse kuvitteletkin.

Ota antipersu ap banaani ja rauhotu kun taas antipersulle vttuilet eli itsellesi..😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persumaista uhriutumista, taas kerran :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persumaista uhriutumista, taas kerran :(

Eli sun mielestä äärivasemmistolainen naisviha on siis parempaa naisvihaa? Jos niin, niin ainakin minä olen kanssasi täysin eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sun mielestä äärivasemmistolainen naisviha on siis parempaa naisvihaa? Jos niin, niin ainakin minä olen kanssasi täysin eri mieltä.

Lopeta nyt jo helvetti tuo uhriutumisesi! Öyhötyksesi on todella irvokasta Purran "musta säkki"-horinoiden jälkeen. Ja tuon äärivasemmistolaisuuden voit työntää sinne mihin aurinko ei paista! Sinullehan kaikki kepulaisista vasemmalle kallellaan ovat muka äärivasemmistoa, mikä osoittaa todeksi sen, ettei sinulla ole poliittinen aatehistoria todellakaan hanskassa. Äärivasemmisto-teema on persukultin populistinen aivopieru siinä mielessä, että Suomen äärivasemmisto ei edes istu eduskunnassa eli SKP, mutta persuillahan niitä pyörii nurkkansa täynnään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta nyt jo helvetti tuo uhriutumisesi! Öyhötyksesi on todella irvokasta Purran "musta säkki"-horinoiden jälkeen. Ja tuon äärivasemmistolaisuuden voit työntää sinne mihin aurinko ei paista! Sinullehan kaikki kepulaisista vasemmalle kallellaan ovat muka äärivasemmistoa, mikä osoittaa todeksi sen, ettei sinulla ole poliittinen aatehistoria todellakaan hanskassa. Äärivasemmisto-teema on persukultin populistinen aivopieru siinä mielessä, että Suomen äärivasemmisto ei edes istu eduskunnassa eli SKP, mutta persuillahan niitä pyörii nurkkansa täynnään.

Osuiko arkaan paikkaan kun noin hermostuit? Mutta niinkuin sanottu että jos sun mielestä äärivasemmistolainen naisviha on sitä parempaa naisvihaa, niin ainakin minä olen kanssasi täysin eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuiko arkaan paikkaan kun noin hermostuit? Mutta niinkuin sanottu että jos sun mielestä äärivasemmistolainen naisviha on sitä parempaa naisvihaa, niin ainakin minä olen kanssasi täysin eri mieltä.

Ei kaltaisesi rasistin kanssa ole mitään järkeä keskustella, kun ajatuksesi on kuin 1500-luvulta peräisin. Aina vaan uliset tuota "äärivasemmisto"-propagandaasi, joka on täysin umpipopulistista paskaa. Voin tältä tuntumalta sanoa, että olen takuulla lukenut enemmän poliittista aatehistoriaa ja historiaa ylipäätään kuin sinä. Millä sinä perustelet tuon äärivasemmisto-öyhötyksesi? Lahkojohtaja opetti?

Persulassa naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä?

"”Miehetkö kuitenkin määräävät taustalla?” – Naisia tavoitteleva perussuomalaiset leikkasi naisjärjestöltään liki koko rahoituksen"

https://yle.fi/a/74-20010117

Meidän perheessä ollaan vaimon kanssa tasa-arvoisia eikä todellakaan ihailla minkäänsortin väkivaltaa. Mitäs tuo oma "johtajasi" onkaan kirjoittelullaan opettanut?

"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino". -Jussi Halla-aho-

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaltaisesi rasistin kanssa ole mitään järkeä keskustella, kun ajatuksesi on kuin 1500-luvulta peräisin. Aina vaan uliset tuota "äärivasemmisto"-propagandaasi, joka on täysin umpipopulistista paskaa. Voin tältä tuntumalta sanoa, että olen takuulla lukenut enemmän poliittista aatehistoriaa ja historiaa ylipäätään kuin sinä. Millä sinä perustelet tuon äärivasemmisto-öyhötyksesi? Lahkojohtaja opetti?

"”Miehetkö kuitenkin määräävät taustalla?” – Naisia tavoitteleva perussuomalaiset leikkasi naisjärjestöltään liki koko rahoituksen"

Meidän perheessä ollaan vaimon kanssa tasa-arvoisia eikä todellakaan ihailla minkäänsortin väkivaltaa. Mitäs tuo oma "johtajasi" onkaan kirjoittelullaan opettanut?

Persut eivät tosiaan osaa arvostaa naista!! Ne nyt ovat nyt vain unohtaneet sen, että piru niitä vaan tarvitsee tässä miesten synnyttämiseen tai siivoamiseen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ap se jaksat vttuilla 24/7 viesteille jotka olet kirjoittanut itse...🥱😴

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ap se jaksat vttuilla 24/7 viesteille jotka olet kirjoittanut itse...🥱😴

Enkä jaksa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika lapsellinen asenne sinulla, suoraan hiekkalaatikolta: "emmä leiki ton kanssa". Suosittelen sinua avartamaan vähän maailmaasi oman äärivasemmistolaisen kuplan ympäriltä ja kasvamaan ihmisenä. Ehkäpä jopa kasvamaan aikuiseksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persut eivät tosiaan osaa arvostaa naista!! Ne nyt ovat nyt vain unohtaneet sen, että piru niitä vaan tarvitsee tässä miesten synnyttämiseen tai siivoamiseen!

Anteeksi vain mutta tuo kyllä kuulostaa muslimimiehen ajatuksilta, ei perussuomalaisen miehen.

• Anonyymi

ihme persuvihaa taas liikenteessä.. ja muslimi rakkautta ;D

• Anonyymi
        UUSI

Sellainen sekopää sinä olet rotuoppia julistava mamuhalaaja ap.

• Anonyymi

Eikö se oo kuitenki melkei parempi jos tänne otetaa vähän niinku samanhenkisiä ihmisiä pakolaisiks??

• Anonyymi

Tämähän kuulostaa ihan järkevältä, kristittyjen on helppo sopeutua, eikä heistä synny klaanien kaltaisia rikollisjärjestöjä jotka on tyypilllisiä Islam uskossa, joka on myös poliittinen uhka Hamas, Isis ,kurdihillujat jne, meillä on jo maahanoton seurauksena vahva ulkoimanen rikollisuus huume/ihmiskaupassa jopa syrjäseuduin. Poliisi on joutunut suojelemaan kotimaista rikollisuutta mikä tietysti on hyvä asia, vaikka vähän kimurantti, tietenkään suomalaisilla järjestöillä ei ole sellasia varoja millä korkeita poliittisia johtajiia ja virkamiehiä ostetaan suojaamaan järjestöjä, esm eurooppaa tulleet kokoiinikartellit on niin vauraita jotta noille on pikkurahalla ostettavissa tarvittavia tieto ja suojalähteitä. Väkivaltaisuus on paljon kovempaa ja noille sopii maahanmuuttaja lasten ja teinien käyttö tappajina, Suomi on ruotsin tiellä ja tuolta ilmeisesti on jo tulleet meille nämä Islam taustaiset jengit ja klaanit. epäilemättä markkinasta käydään joku väkivaltainen jako ennenpitkää, huumeita käyttää jo kaikki yhteiskuntaluokat kuten ruotsissa on todettu jotta elitti toi omille alueilleen paskan.

• Anonyymi

Kuulostaa järkevältä tietysti persujen yksinkertaisissa mielissä, mutta kun Suomen perustuslaki ei salli persujen rasistista valintamallia. Kuinka vaikea sitä on sisäistää? Ketään ei saa laittaa toisen edelle esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella. Täten Rantanen ei voi ohjeistaa virkamiehiä määrittelemällä ottamaan mitään tiettyä uskonnollista viiteryhmää ja asettaa siten nämä muiden uskontojen edustajien kanssa eriarvoiseen asemaan. Ei muslimejakaan saa erikseen määrätä otettavaksi, koska se on ristiriidassa yhdenvertaisuuslain kanssa.

Koko persukööri pitäisi ilmeisesti istuttaa koulunpenkille opiskelemaan, mitä ihmisoikeuslait ovat, kun ei niitä näköjään älli riitä omin avuin ymmärtämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa järkevältä tietysti persujen yksinkertaisissa mielissä, mutta kun Suomen perustuslaki ei salli persujen rasistista valintamallia. Kuinka vaikea sitä on sisäistää? Ketään ei saa laittaa toisen edelle esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella. Täten Rantanen ei voi ohjeistaa virkamiehiä määrittelemällä ottamaan mitään tiettyä uskonnollista viiteryhmää ja asettaa siten nämä muiden uskontojen edustajien kanssa eriarvoiseen asemaan. Ei muslimejakaan saa erikseen määrätä otettavaksi, koska se on ristiriidassa yhdenvertaisuuslain kanssa.

Koko persukööri pitäisi ilmeisesti istuttaa koulunpenkille opiskelemaan, mitä ihmisoikeuslait ovat, kun ei niitä näköjään älli riitä omin avuin ymmärtämään.

Höpsis, eihän uskontoa saa suomessa tuoda esille edes kristinuskoa, saatikka asettaa edelle tässä vain torjutaan yhden uskon haittojen kertymistä liiaksi suomeen ja suomessa yleisen kristinuskon joutumista vielä huonompaan asemaan esm .joillan alueilla on Islam saanut jopa omat uimahallivuorot ja ainakin vantaalla ghettoaluiden kouluissa käy miehiä opettamassa islamia ja kristinuskoa ei saa tuoda esille samoissa ghettokouluissa,, tosin ko.opinahjosta valmistuu jopa lukutaidottomia oppilaita katujengeihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis, eihän uskontoa saa suomessa tuoda esille edes kristinuskoa, saatikka asettaa edelle tässä vain torjutaan yhden uskon haittojen kertymistä liiaksi suomeen ja suomessa yleisen kristinuskon joutumista vielä huonompaan asemaan esm .joillan alueilla on Islam saanut jopa omat uimahallivuorot ja ainakin vantaalla ghettoaluiden kouluissa käy miehiä opettamassa islamia ja kristinuskoa ei saa tuoda esille samoissa ghettokouluissa,, tosin ko.opinahjosta valmistuu jopa lukutaidottomia oppilaita katujengeihin.

Kukaan Suomessa ei arvosta niin paljon kristinuskoa kuin Perussuomalainen ateisti (mm, Halla-aho) joka leimaa esim Raamatun "satukirjaksi".
        Nykypersujen hulluudella ei ole rajaa??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan Suomessa ei arvosta niin paljon kristinuskoa kuin Perussuomalainen ateisti (mm, Halla-aho) joka leimaa esim Raamatun "satukirjaksi".
        Nykypersujen hulluudella ei ole rajaa??

Persujen kaksinaamaisuudella ei ole mitään rajaa. Homo-Tynkkysen puolustaja Peltokankaan perustelut kirkosta eroamiselleen:

"Olen eronnut kirkosta.
        En halua maksaa senttiäkään instanssille jonka arvot ovat 180 astetta omistani. Arkkipiispa Luoma ja suuri joukko kirkollisia toimijoita on tuonut esiin nykyisen kirkon politisoituneet, kierot ja mielestäni sairaat ajatukset.

Perinteisiä kristillisiä arvoja vankasti kunnioittavana en enää näe oikeaksi rahoittaa noiden lipereihin sonnustautuneiden sateenkaarivasemmistolaisten ketkujen toimia. Nykyinen evankelisluterilainen kirkkomme on kaikkea muuta kuin sen tulisi olla.
        Ei jatkoon!"

https://www.facebook.com/mauri.peltokangas.9/posts/2512726525580780?ref=embed_post

Maurin maailmassa on siis ei-hyväksyttäviä ja hyväksyttäviä homoja, perinteisiä perhearvoja kunnioittavaksi itsensä tunnustaen. Mauri on siis kiero kuin korkkiruuvi.

Tynkkysellä ja Vigeliuksella saa olla silmät niskassakin, koska homon päähänampumista pohtineella Halla-aholla tai sitten vaikkapa Peltokankaalla napsahtaa? Vai onko kenties olemassa joku lukittujen ovien takana piilevä salaisuus, jossa nämä "perinteisiä perhearvojakin kunnioittavat" osallistuvat poikien väliseen anaaliseen iloitteluun? Julkikuva on vain joka merkitsee?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen kaksinaamaisuudella ei ole mitään rajaa. Homo-Tynkkysen puolustaja Peltokankaan perustelut kirkosta eroamiselleen:

"Olen eronnut kirkosta.
        En halua maksaa senttiäkään instanssille jonka arvot ovat 180 astetta omistani. Arkkipiispa Luoma ja suuri joukko kirkollisia toimijoita on tuonut esiin nykyisen kirkon politisoituneet, kierot ja mielestäni sairaat ajatukset.

Perinteisiä kristillisiä arvoja vankasti kunnioittavana en enää näe oikeaksi rahoittaa noiden lipereihin sonnustautuneiden sateenkaarivasemmistolaisten ketkujen toimia. Nykyinen evankelisluterilainen kirkkomme on kaikkea muuta kuin sen tulisi olla.
        Ei jatkoon!"

https://www.facebook.com/mauri.peltokangas.9/posts/2512726525580780?ref=embed_post

Maurin maailmassa on siis ei-hyväksyttäviä ja hyväksyttäviä homoja, perinteisiä perhearvoja kunnioittavaksi itsensä tunnustaen. Mauri on siis kiero kuin korkkiruuvi.

Tynkkysellä ja Vigeliuksella saa olla silmät niskassakin, koska homon päähänampumista pohtineella Halla-aholla tai sitten vaikkapa Peltokankaalla napsahtaa? Vai onko kenties olemassa joku lukittujen ovien takana piilevä salaisuus, jossa nämä "perinteisiä perhearvojakin kunnioittavat" osallistuvat poikien väliseen anaaliseen iloitteluun? Julkikuva on vain joka merkitsee?

Kautta aikojen kovaäänisimmät homouden paheksujat ovat itse olleet homoja. Tuskin nykyiset Perussuomalaiset tekevät tässä asiassa ainoan poikkeuksen tuhansiin vuosiin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen eronnut kirkosta.

Ei jatkoon!"

24/7-365vrk vuodessa...  https://pbs.twimg.com/media/BpV9hnYIAAAASEb.jpg

Viittauksella edelliseen, milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun homopakkomielteesi kanssa vai pitäisikö sinun etsiä poikakaveri itsellesi??

• Anonyymi
        UUSI

Kreml oikein työntää muslimeita naapureiden rajoille,
        koska se on niin haitallinen aate, että sillä heikennetään yhteiskuntia.

Putinistit tukevat Kremlin toimintaa kohdemaiden sisältä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

24/7-365vrk vuodessa...  https://pbs.twimg.com/media/BpV9hnYIAAAASEb.jpg

Viittauksella edelliseen, milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun homopakkomielteesi kanssa vai pitäisikö sinun etsiä poikakaveri itsellesi??

Kaksinaamaisen persun kommentti!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kautta aikojen kovaäänisimmät homouden paheksujat ovat itse olleet homoja. Tuskin nykyiset Perussuomalaiset tekevät tässä asiassa ainoan poikkeuksen tuhansiin vuosiin?

Niin sinäkin varmaan tiedät miten muslimimamut ja islam suhtautuu homoihin ja sateenkaariväkeen noin yleisesti ottaen. Suvaitsevaisesti ja ymmärtäen, vai....?

• Anonyymi
      UUSI

Tähän asti on suosittu liikaa muslimeita.
      Tosi haitallista.

• Anonyymi
      UUSI

No pelkkiä muslimejako tänne sitten pitäisi ottaa????
      Kyllä valtioiden pitää saada itsenäisesti valita ketä se maahansa laskee ilman että siihen sekaantuu kaiken maailman turhakkeet!

• Anonyymi
        UUSI

Pelkkiä muslimejako? Sellainenko käsitys persulla on? Ei Suomi voi valita muslimeja kuten ei kristittyjäkään. Suomi ottaa vaan pakolaisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkiä muslimejako? Sellainenko käsitys persulla on? Ei Suomi voi valita muslimeja kuten ei kristittyjäkään. Suomi ottaa vaan pakolaisia.

Hölmöjä puhut? Totta kai Suomi voi valita ja ennenkaikkea Suomen pitää valita! (vaikka äärivihervasemmisto vastustaisi ja itkisi)

• Anonyymi
      UUSI

Rättipäät tulevat vain ja ainoastaan elämään yhteiskunnan piikkiin, se on varma se. Olemmehan väärä-uskoisia.

• Anonyymi
        UUSI

Persumaista uhriutumista havaittavissa tuohon vääräuskoisuuteen vetoamisessasi? Lain silmissä ei ole oikeaa tai väärää uskoa.

• Anonyymi
      UUSI

......uiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiui, hävittiin vaalit uiuiuiuiuiuiuiuiuiiuiuiuiuiiiiiiiiuuuu....

• Anonyymi
        UUSI

Niin onko sinulla itse ketjun aiheeseen mitään älykästä lisättävää vai trollaatko ja antipersuiletko vain?

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      45
      4356
    2. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      6
      2953
    3. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      97
      1813
    4. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      58
      1429
    5. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      59
      1406
    6. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      49
      1224
    7. Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa

Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894
      Kajaani
      38
      1002
    8. Mikä viikonlopussa on parasta?

Hän? Haave hänestä? Lapset? Ystävät? Vapaa-aika? Lepo? Harrastukset? Kerro mikä sinusta parasta viikonlopussa!
      Sinkut
      96
      995
    9. Olet uskomattoman kaun

Kyllä jaksanut 😘
      Ikävä
      50
      977
    10. Samuli Vasala vakava tauti

Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h
      Juoksu
      2
      865
    Aihe