Olin uskovainen ja en tiennyt alkoholin käytöstä mitään.
Lapsuudessa aikuiset, siis aivan kaikki joivat ja jopa keittivät viinaa vielä 1980-luvulla.
Itse en paheksu alkoholin käyttöä. Se on ikivanha "turrute" kun elämä näyttää todelliset kasvonsa! Elämällä tarkoitan sitä, miten ihminen kohtelee lähimmäistään.
Minut on raiskattu useasti.
- fyysisesti jo teininä
-ja gynekologien taholta; En tahtonut Mirena Kierukkaa!
Se pakotettiin ottamaan. Liikuntakyky meni heti, vaikka olin ennen Mirenaa valmistunut luonto ja ympäristö ohjaajaksi!
Kierukan asentamisen jälkeen en ole enää vaeltanut luonnossa.
Sukulaiseni on tehnyt elämäntyönsä laboranttina paperiteollisuudessa.
Hän kertoi 1980-luvulla uudesta alan innovaatiosta; vesakkomyrkystä ollaan kehittämässä Suomessa ehkäisyvälineitä.
Mirena kierukka johtaa haittaoirevalituksia syöpälääkkeiden ohella Fimeassa.
Tiedän senkin. miksi en kestä Mirena-kierukkaa.
Jotkut naiset hurraavat; "Ihana, ihana Mirena!"
Minä ja monet muutkin naiset Kirovat;"Helvetin, helvetin kierukka!"
Toivon, että nainen itse saisi päättää elämästään ja siitä "kierukoidaanko" häntä vai ei!
Minä en halunnut kierukkaa, se pakkoasennettiin!
Siinä meni liikuntakyky ja koko loppuelämä!
Kirukan poisto ei onnistunut allrgiselta!!!
Nytkö alkoholi auttaa järkyttäviin PMDD- oireisiin. Mummo sai myös kuukautiset! Duodecim, lääkärijulkaisu kertoo; hormoniallergioihin auttaa oman immuuni puolustusjärjestelmän heikentäminen tai HUUMEET!
Onko nyt ryhdyttävä juomaan viinaa vaiko etsimään katukaupasta amfetamiinia?
Miesten väkivalta, raiskaukset
Anonyymi-ap
3
150
Vastaukset 3
- Anonyymi
Heikosti olet asiasi hoitanut. Kierukan pakkoasennuksista en ole muualta kuullut. Jotain oleellista jätät kertomatta.
Itselläni on muutama kierukka ollut, itse maksettu ja pyydetty. Hyvä on ollut. - Anonyymi
En usko kirjoitukseesi oikein.Et ole lmoittanut poliisille.
- Anonyymi
Kirjoitus kuuluisi jonnekin muualle kuin Alkoholismi-palstalle. Jonnekin mielenterveyspuolelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505