Kyllä jaksanut 😘
Olet uskomattoman kaun
44
878
Vastaukset
- Anonyymi
Joo en mä ihan pienestä säikähä
- Anonyymi
Tähän meni näin kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän meni näin kauan.
Nii. Löytäjä saa pittää
- Anonyymi
Ehkä vähän tykkäät minusta ❤️
- Anonyymi
Odottaa sinua vai mitä on jaksanut?
- Anonyymi
Odottaa minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottaa minua
Sivusta - niin, vieläkö pitkään? 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - niin, vieläkö pitkään? 😕
Mitä odotat tapahtuvan?
- Anonyymi
Haluan häntä
- Anonyymi
Jaksanut mitä?
- Anonyymi
Kirjoitella vai?
- Anonyymi
Voi olla mutta häntä en enää halua, erinäisistä syistä joita on tapahtunut.
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut?
- Anonyymi
Kyllä kai jokainen virheitä tekee. Jos olet tulkinnut vain liian voimakkaasti tietämättä taustoja. No, jokainen tietysti päättää, mitä haluaa. Voi hyvin!
- Anonyymi
Ei kannata feikki vastauksia uskoa täällä. Monet naiset vedättää täällä miehiä. Helppoja kun ovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata feikki vastauksia uskoa täällä. Monet naiset vedättää täällä miehiä. Helppoja kun ovat
Totta. Monet ovat mustasukkaisia ja kuvitelmissaan tarinoivat mitä sattuu. Lapsellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on tapahtunut?
Pelimiehen kanssa en halua olla ja se että satunkin ehkä kelpaamaan joskus silloin kun herra niin haluaa ja on kyllästytty edellisiin parisuhteisiin. Ei käy mulle.
- Anonyymi
Ei kannata olla liian kiltti ja tunnollinen jää kaikesta ihanasta paitsi
- Anonyymi
Kiltti ja tunnollinen kyllä kannattaa olla. Onkohan tuo liian k. ja t. sitten jotain ihan muuta. Parasta on puhdas omatunto. Silloin ei ole polttanut siltoja vielä takaantaankaan. Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti ja tunnollinen kyllä kannattaa olla. Onkohan tuo liian k. ja t. sitten jotain ihan muuta. Parasta on puhdas omatunto. Silloin ei ole polttanut siltoja vielä takaantaankaan. Voimia!
Paraskin puhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse halua häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse halua häntä?
Tottakai haluan. Viihdyn hänen seurassaan, paljon. Miksi edes tommosta pohdit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai haluan. Viihdyn hänen seurassaan, paljon. Miksi edes tommosta pohdit?
Jos hänen pitää niin kauan yrittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiko K ja T olla mahdollista?
- Anonyymi
En ole tuuliviiri 🫦
- Anonyymi
Okei mies.
- Anonyymi
Jaksanut mitä? Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Sivusta: Jos et tiedä mitä on jaksettu, niin miksi pitää yrittää kysellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Jos et tiedä mitä on jaksettu, niin miksi pitää yrittää kysellä?
Ei ole olemassa vain yhtä asiaa maailmassa, jota ihmiset jaksavat. Aloitus voi viitata lukemattomiin eri tilanteisiin. Siksi ihan järkevää yrittää saada lisätietoja rajausta varten.
sivusta myös
- Anonyymi
- Anonyymi
Ikuista🤣
- Anonyymi
Tämä on tällainen on off olematon yksipuolinen virtuaalisuhre
- Anonyymi
Oon tosi kestävä.
- Anonyymi
Loppuvan tässä on menossa tussutar
- Anonyymi
Kestävä monessa asiassa, pakko
- AnonyymiUUSI
Kannattaa muistaa aloittaja, että kukaan EI odota ikuisesti. Hän on voinut jo päästää sinusta irti ja alkanut elämään omaa elämäänsä 👍
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/tTRADWX0NoY?si=kA6IpxeTdO0Xad8D
Aiemmin aattelin tollein, mutta enpä taida
enää jaksaa. Onks hyvä nyt sitte olla? - AnonyymiUUSI
Minä en pidä häntä itsestäänselvyytenä ja hänellä on täysi oikeus elää elämäänsä, kuten parhaaksi näkee. m --> n
- AnonyymiUUSI
Hyvää kannattaa odottaa.
- AnonyymiUUSI
Ainakin jos on kyse yhdestä itseäni vanhemmasta, seksikkäästä ja mukavasta naisesta. Viime näkemisestä on siitäkin jo aikaa mennyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin jos on kyse yhdestä itseäni vanhemmasta, seksikkäästä ja mukavasta naisesta. Viime näkemisestä on siitäkin jo aikaa mennyt.
Haluatko kertoa miten kauan aikaa on mennyt.
- AnonyymiUUSI
Jokusen sau an nähnyt matkalla.
- AnonyymiUUSI
Joo eipä uskois kun miettii miten pitkään ne stalkkerit on tuhonneet elämää
En jaksa enää olkoon joku tyytyväinen
ja sellasta. 💔
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi393798Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se52823- 921700
En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???571367- 581344
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso491194Mikä viikonlopussa on parasta?
Hän? Haave hänestä? Lapset? Ystävät? Vapaa-aika? Lepo? Harrastukset? Kerro mikä sinusta parasta viikonlopussa!95955Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa
Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/1140489436945- 44878
Keskustalla näytön paikka
Pettääkö kepu taas vai äänestävätkö Mieluskylän koulun jatkumisen puolesta?15830