Haluaisin vaimoni kimppanaiseksi 1N&2M vaimo ei ole ollut oikein halukas vielä.
Nyt sain sellaisen ehdotuksen että vaimo ei suostu useiden miesten kanssa panemaan.
Hän voi suostua ottamaan rakastajan jos saa itse valita miehen ja tutustua mieheen itse ensin ennen minun mukaan tuloa.
Onko vastaavasta kokemusta?
Minua häiritsee jos alkaisi yksi ja sama mies panemaan vaimoa myös ilman minua.
Haluaisin vaimon kimppanaiseksi
17
1722
Vastaukset
- Anonyymi
Voi zeezus taas näitä satuja
- Anonyymi
Mitäs satuja ole nyt lukemassa. Ovatko liian jänniä sulle.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät mitä teet. Älä jaksa ilmotella tuota samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs satuja ole nyt lukemassa. Ovatko liian jänniä sulle.
Opettele apina kirjoittamaan
- Anonyymi
Vaimo jakoon..
Afrikkalaiset masai soturit komentavat vaimon yöksi kylään saapuneen soturin viereen pitämään häntä hyvänä. Ettei miehelle tulisi suurta koti ikävää ja lähtisi sen takia pois kyläilemästä. - Anonyymi
Meillä vaimolla on rakastaja. Silti vaimoani pannaan kimpassa.
Siinä on omat hyvät puolensa kun kaikki tunnemme 8 vuoden ajalta kun kaveri on ollut vaimon rakastaja tuon 8 vuotta. - Anonyymi
Mulla vaimo heitti pikkarit ja rintsikat pyykkikoriin ja laittoi minihameen.
Vakkari tulee saunomaan ja vaimo toivoo hänen panevan kun tulee ja pääsee miesten kanssa saunaan.
Puoli viideltä ehtii meille ja saa panna ynsin vaimoa kun on niin vähän aikaa.- Anonyymi
Kiihottavaa että vaimosi laittaa minarin kaveria varten.Taitaa tietää että kohta saa kovaa kyrpää,eipä ole vaatteet tiellä...sukkikset..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottavaa että vaimosi laittaa minarin kaveria varten.Taitaa tietää että kohta saa kovaa kyrpää,eipä ole vaatteet tiellä...sukkikset..?
Kyllä tietää ja usein vakkari onkin pannut vaimoa heti kun tulee, se rauhoittaa vaimoa että jaksaa odottaa iltaa että päästään kimpassa panemaan.
- Anonyymi
Meillä on ehtona tuo ettei sama pane kahdesti. Aina uusi vieras seksikumppani.
- Anonyymi
Meillä vaimoa on pannut 2 miestä ennen minua ja nyt vakkari on neljäs eikä ehkä useampaa tulekkaan näillä näkymillä.
Ei voi sanoa vaimon jakavan persettä ympäriinsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä vaimoa on pannut 2 miestä ennen minua ja nyt vakkari on neljäs eikä ehkä useampaa tulekkaan näillä näkymillä.
Ei voi sanoa vaimon jakavan persettä ympäriinsä.Meillä on yksi kaveri joka saa panna vaimoanì halutessaan.
Ollaan oltu nämä 3 kuukautta melkein koko ajan kolmistaan.
Omalta kylältä loppuisi miehet kesken jos aina olisi uusi mies panemassa.
Vaimo on täysin kahden miehen yhteinen nainen.
- Anonyymi
Minä sain luvan järjestää vaimolle miehen panemaan koronan iskiessä 4.2020. 22.vuotias vaimoni tykkäsi kun oltiin yhdessä panemassa häntä viikonlopun ajan.
Lähtiessä kaveri kysyi jatketaanko seuraavana viikonloppuna niin vaimo sanoi "vaikka jos te haluatte".
Nyt vaimo odottaa samaista miestä meille viikonlopuksi kylään.
Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin kaveri panee vaimon heti kun tulee niin malttavat odottaa kunnes pannaan kimpassa.
Vaimoni on jo kuin tulisilla hiilillä ķun pillussa on kiimainen kutka. - Anonyymi
Tuosta on hyvä alkaa 😉. Mun vaimokin on luvannut itse valita, sitä odotellessa vaan...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865