Haluaisin vaimon kimppanaiseksi

Anonyymi-ap

Haluaisin vaimoni kimppanaiseksi 1N&2M vaimo ei ole ollut oikein halukas vielä.
Nyt sain sellaisen ehdotuksen että vaimo ei suostu useiden miesten kanssa panemaan.
Hän voi suostua ottamaan rakastajan jos saa itse valita miehen ja tutustua mieheen itse ensin ennen minun mukaan tuloa.
Onko vastaavasta kokemusta?
Minua häiritsee jos alkaisi yksi ja sama mies panemaan vaimoa myös ilman minua.

14

2087

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi zeezus taas näitä satuja

• Anonyymi

Opettele apina kirjoittamaan

• Anonyymi

Vaimo jakoon..
      Afrikkalaiset masai soturit komentavat vaimon yöksi kylään saapuneen soturin viereen pitämään häntä hyvänä. Ettei miehelle tulisi suurta koti ikävää ja lähtisi sen takia pois kyläilemästä.

• Anonyymi

Meillä vaimolla on rakastaja. Silti vaimoani pannaan kimpassa.
      Siinä on omat hyvät puolensa kun kaikki tunnemme 8 vuoden ajalta kun kaveri on ollut vaimon rakastaja tuon 8 vuotta.

• Anonyymi

Mulla vaimo heitti pikkarit ja rintsikat pyykkikoriin ja laittoi minihameen.
      Vakkari tulee saunomaan ja vaimo toivoo hänen panevan kun tulee ja pääsee miesten kanssa saunaan.
      Puoli viideltä ehtii meille ja saa panna ynsin vaimoa kun on niin vähän aikaa.

• Anonyymi

Kiihottavaa että vaimosi laittaa minarin kaveria varten.Taitaa tietää että kohta saa kovaa kyrpää,eipä ole vaatteet tiellä...sukkikset..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottavaa että vaimosi laittaa minarin kaveria varten.Taitaa tietää että kohta saa kovaa kyrpää,eipä ole vaatteet tiellä...sukkikset..?

Kyllä tietää ja usein vakkari onkin pannut vaimoa heti kun tulee, se rauhoittaa vaimoa että jaksaa odottaa iltaa että päästään kimpassa panemaan.

• Anonyymi

Meillä on ehtona tuo ettei sama pane kahdesti. Aina uusi vieras seksikumppani.

• Anonyymi

Meillä vaimoa on pannut 2 miestä ennen minua ja nyt vakkari on neljäs eikä ehkä useampaa tulekkaan näillä näkymillä.
        Ei voi sanoa vaimon jakavan persettä ympäriinsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä vaimoa on pannut 2 miestä ennen minua ja nyt vakkari on neljäs eikä ehkä useampaa tulekkaan näillä näkymillä.
        Ei voi sanoa vaimon jakavan persettä ympäriinsä.

Meillä on yksi kaveri joka saa panna vaimoanì halutessaan.
        Ollaan oltu nämä 3 kuukautta melkein koko ajan kolmistaan.
        Omalta kylältä loppuisi miehet kesken jos aina olisi uusi mies panemassa.
        Vaimo on täysin kahden miehen yhteinen nainen.

• Anonyymi

Minä sain luvan järjestää vaimolle miehen panemaan koronan iskiessä 4.2020. 22.vuotias vaimoni tykkäsi kun oltiin yhdessä panemassa häntä viikonlopun ajan.
      Lähtiessä kaveri kysyi jatketaanko seuraavana viikonloppuna niin vaimo sanoi "vaikka jos te haluatte".
      Nyt vaimo odottaa samaista miestä meille viikonlopuksi kylään.
      Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin kaveri panee vaimon heti kun tulee niin malttavat odottaa kunnes pannaan kimpassa.
      Vaimoni on jo kuin tulisilla hiilillä ķun pillussa on kiimainen kutka.

• Anonyymi

Tuosta on hyvä alkaa 😉. Mun vaimokin on luvannut itse valita, sitä odotellessa vaan...

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe