Sofia tuhosi Stefun - Hangon tila ulosmittaukseen

Anonyymi-ap

Tämä on ilon päivä 😁

66

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuoden 2020 alussa "käärme" iski Stefun, ehkä jo aikaisemminkin, ja eikö siitä tule nyt vuodenvaihteessa viisi vuotta. Keväällä 2021 Stefu joutui myymään Levin eli aika nopeasti alamäki alkoi. Samoihin aikoihin keväällä 2021 Stefu kertoi että ei ole vuoteen tehnyt töitä.

• Anonyymi

Myynnistä tuli isot pääomatulot mutta Stefulla oli 200 tuhannen mätkyt ja jätti tietenkin maksamatta koska rahat meni muuhun "tarpeelliseen".

• Anonyymi

Siis häh....onko tuo ilon päivä kirjoittaja tuo, pakko todeta luulin erääksi M.
      vainoajaksi?

• Anonyymi

Ei pitäisi iskeä koskaan miesten käsiään paskaan, nyt nähtiin miten käy ja miestä vietiin kuin pässiä narussa kahden vuoden ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisi iskeä koskaan miesten käsiään paskaan, nyt nähtiin miten käy ja miestä vietiin kuin pässiä narussa kahden vuoden ajan.

"tähtitieteelliset käyttökustannukset"

• Anonyymi

Kyllä se on Martinan vainoaja vaikka yrittää hämätä. Se tekee näitä aloituksia että sitten niissä alettaisiin haukkumaan Martinaa. Kuten tapahtuukin yleensä aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet iskevät kätensä paskaan tämän tästä, tuskin Martinakaan oli mitään muuta kuin siipeilijä ja rahamiestä etsivä turhuus, joka Thermanin sanoin " kiristi yhteisellä lapsella kaikin mahdollisin keinoin ".

• Anonyymi

Kyllä Stefu on ihan itse mokannut asiansa. Turha on syyllisiä muualta hakea.

Ja niin, naisillekin voi sanoa ei.

• Anonyymi

Kyllähän Stefu Sofian aikana rupesi sekoilemaan ja lopetti jopa työnteon. On ajautunut ulosottoon, huumeidenkäyttöä ja aseen kanssa heilumista ja kaikki tuo on tapahtunut Sofian aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän Stefu Sofian aikana rupesi sekoilemaan ja lopetti jopa työnteon. On ajautunut ulosottoon, huumeidenkäyttöä ja aseen kanssa heilumista ja kaikki tuo on tapahtunut Sofian aikana.

# onnellinen # kiitollinen # siunattu # 😂 😂

Mun hanko, mun Levi, mun Marbellan villa, mun Tähtitorninmäen miljoona asunto...hm

Kyllä nyt on aussi " yksityishenkilöllä " kova urakka hankkia vastaavat Martinalle 🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun hanko, mun Levi, mun Marbellan villa, mun Tähtitorninmäen miljoona asunto...hm

Kyllä nyt on aussi " yksityishenkilöllä " kova urakka hankkia vastaavat Martinalle 🥴

Sopeudu 🐫🍷🥂😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranta-ahon ruotsalainen kaveri sanoi Katiska-dokumentissa että Nikon on vaikea sanoa tuollaisille ei. Eikä Stefu ole Nikoa kummosempi koska Sofia vei Stefua kuin vierasta sikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkaraisen instassa joku mummo omalla nimellä tunnistettavasti lohdutti krokotiilinkyyneliä itkevää Hannua eron jälkeen että löydät kyllä paremman naisen jolle ei ole tärkeintä lomat ja Levit ja Hangot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkaraisen instassa joku mummo omalla nimellä tunnistettavasti lohdutti krokotiilinkyyneliä itkevää Hannua eron jälkeen että löydät kyllä paremman naisen jolle ei ole tärkeintä lomat ja Levit ja Hangot.

Heti tuli mieleen että se on se "mun Levi" ja "mun Hanko" -hokija tältä palstalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltikin vastuu on itsellä. Oli Stefusta kiinni, ettei sanonut Sofialle EI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti tuli mieleen että se on se "mun Levi" ja "mun Hanko" -hokija tältä palstalta.

Martinan itsensä sanomaa, pitäisihän sulla olla arkistot tallella, joten tarkista 🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän "työnteko" loppunut siihen kun huumepoliisit menivät Espanjan asuntoonsa, jonne Ranta-Aho kumppaneineen oli majoittunut.

• Anonyymi

Turhaan noille mitään sanot/kirjoitat, niitten äo ei riitä tuollaisen asian ymmärtämiseen. Naisiahan niitten täytyy syyttää. naisviha, kateus ja mikä kaikki kukoistaneekin noitten mielensyövereissä.

• Anonyymi

Otan tämän kunniaksi päiväkännit 🍻😋

• Anonyymi

Naurusta ei tule loppua 😂

• Anonyymi

Ihanan lutunen, raitis, savuton, ahkera ja rehellinen Stefan.

• Anonyymi

Eihän Stefu ole mitään noista. Tyhmä on kun meni sekaantumaan Sofiaan. Oikein emätyhmä.

• Anonyymi

Läsnäoleva isukki 🤭 ja mahtava bisness äly !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän Stefu ole mitään noista. Tyhmä on kun meni sekaantumaan Sofiaan. Oikein emätyhmä.

Stefuhan sanoi Sofiaan sekaannuttuaan "anteeksi läheiset".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefuhan sanoi Sofiaan sekaannuttuaan "anteeksi läheiset".

Unohdit, että nimeltä mainiten Stefu pyysi Sofialta anteeksi. Se on näköjään niin kiva irroittaa asia erilleen ja saada se näyttämään ihan muulta.

• Anonyymi

Kaikki unohtaa että Stefullahan on tyttöystävä ja häntä kai nämä asiat eniten koskevat.

• Anonyymi

Eilenkin olivat yhtä aikaa samassa ravintolassa. Molemmat mainostavat sitä instassaan. Ehkä jo voisitte unohtaa Martinat ja Sofiat koska tämä Stefun tyttöystävä on kyllä aivan julkisuuden henkilö myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilenkin olivat yhtä aikaa samassa ravintolassa. Molemmat mainostavat sitä instassaan. Ehkä jo voisitte unohtaa Martinat ja Sofiat koska tämä Stefun tyttöystävä on kyllä aivan julkisuuden henkilö myös.

Seiska on kyllä julkaissut heidän yhteiskuvia ja maininnut naisen nimen ja hänhän on Miss Suomi -kisoissakin menestynyt.

• Anonyymi

Vauvalla kerrotaan yksityishenkilön olevan ostamassa sitä.

• Anonyymi

No rillimiljonäri nyt räväytti.

• Anonyymi

Martinan toiveuni " mun Hangosta " siis on toteutumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan toiveuni " mun Hangosta " siis on toteutumassa.

Sinnikkäästi kun odottaa , ehkä sekin ostetaan aussi rakkaan yrityksen nimiin 🧐

• Anonyymi

Seuraavaksi Sofia tuhoaa rilliukon.

• Anonyymi

Ei kai pysty tuhoamaan koska eivät enää olisi mukamas yhdessä ja Sofiaa lohduttaa nyt ainoastaan homppeli Roope poeka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai pysty tuhoamaan koska eivät enää olisi mukamas yhdessä ja Sofiaa lohduttaa nyt ainoastaan homppeli Roope poeka.

Siellä on viihteellä Sofia ja viisi miestä, joista yksi on rilliukko, sanoo Seiska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on viihteellä Sofia ja viisi miestä, joista yksi on rilliukko, sanoo Seiska.

Kolmeen reikään laittavat yhtä aikaa ja kaksi odottaa vuoroaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko ollut Sofian "mun toisen naisen mies" ja tämän kaksi henkivartijaa, jotka tarvitsee luultavasti siksi koska miehellä on niitä huumejuttuja ollut, ja sitten yksi mies ehkä Roopen kumppani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmeen reikään laittavat yhtä aikaa ja kaksi odottaa vuoroaan.

Niinkö sinulle seurueessa tehdään? Kyllä Sofialla oli ihan oma ukkeli kainalossa, muu seurue voi etsiä omansa, jos on tarve.

• Anonyymi

Ai "käärme" Sofia päätti mennä nyt Roopensa ja maksajan eli Roope-ankkansa kanssa Puente Romanoon, sinne jossa Martina vietti pari päivää kun oli Marbellassa.

• Anonyymi

Roope saa kunniaa ja mainetta kun pyörii porukoissa jotka on liitetty huumepiireihin. Varmasti Roopen perhe tykkää että poika pääsee Seiskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roope saa kunniaa ja mainetta kun pyörii porukoissa jotka on liitetty huumepiireihin. Varmasti Roopen perhe tykkää että poika pääsee Seiskaan.

Martina antoi Roopelle potkut persukseen ja kosto on suloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina oli jättämässä Stefua niin kostoksi Stefu iski Sofian, Martinan pahimman vihollisen. Mutta tuo temppu osui Stefun omaan nilkkaa ja pahasti. Veikkaan että Roopellekin käy vielä huonosti.

• Anonyymi

Monet muutkin ovat viettäneet lomiaan Puente Romanossa. Ihan vaan tiedoksi tälle , reikimummolle , joka luulee, että tuo paikka on jotenkin ihmeellinen. Puente Romanon kulta-aika oli joskus 60 luvulla.

Marbella on huumediilereiden kantapaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko asia ollut ihan toisinpäin eli Roope heivasi Martinan ulos elämästään ja lähti asumaan ulkomaille . Siinä meni samantien Martinan kovasti mainostama mun uusi office !
        Nyt kuvataan kehnoja otoksia olohuoneen nurkassa tai Joharin puistossa. 😩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko asia ollut ihan toisinpäin eli Roope heivasi Martinan ulos elämästään ja lähti asumaan ulkomaille . Siinä meni samantien Martinan kovasti mainostama mun uusi office !
        Nyt kuvataan kehnoja otoksia olohuoneen nurkassa tai Joharin puistossa. 😩

Kyllä sä oot jaksanut valehdella tuosta officesta. Martinalla on ollut office Katajanokalla mutta ilmeisesti nyt luopunut siitä. Ei liity Roopeen sitten niin mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumepiireistä tuli mieleen, huomasitko, että samassa bileseurueessa ollut Haber tuomittiin myös huumeista samoihin aikoihin Sofian kanssa.( Mutta vain Sofiasta jotkut jauhaa, kun on saanut tuomion. )
        Ja takaisin Haberiin, hän keikistelee presidentin kanssa kuvissa, eli noin vähän se vaikuttaa kenenkään elämään, vain näiden muutaman hokijan elämä on kierteessä asian kanssa.
        Mitenhän ne pääsisivät asian yli, että v. 2019 Sofia ym. ottivat bilehuumetta ruikkarissa?
        Auttaisiko lääkitys heitä, nekin ovat huumeita:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että Roopen ja muiden elämä pyörii Martinan ympärillä? Eiköhän niillä ole elämässä paljon muuta, tuskin mikään kosto jollekin mummukalle tulee mieleenkään. Ja noista påotkuista, Roope on voinut lähteä ihan itse ilman potkuja. Se on todennäköisempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet muutkin ovat viettäneet lomiaan Puente Romanossa. Ihan vaan tiedoksi tälle , reikimummolle , joka luulee, että tuo paikka on jotenkin ihmeellinen. Puente Romanon kulta-aika oli joskus 60 luvulla.

Marbella on huumediilereiden kantapaikka.

15:26 "reikimummolle"? Ja sinä harhaisena luulet, että Martinan äiti täällä kirjoittelee? 😂Hyvä, jos mä olisin tuolloin edes syntynyt, eli 60 luvulla!🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että Roopen ja muiden elämä pyörii Martinan ympärillä? Eiköhän niillä ole elämässä paljon muuta, tuskin mikään kosto jollekin mummukalle tulee mieleenkään. Ja noista påotkuista, Roope on voinut lähteä ihan itse ilman potkuja. Se on todennäköisempää.

"påotkuista"? Ei pidä paikkaansa, sillä Martina kyllä antoi Roopelle potkut.

• Anonyymi

Sofia ja Roope taitaa vähän jekuttaa seuraajiaan. Hämärä videoo jostain ukkeleista ja juttu seveniin?

• Anonyymi

Onkos Sofia matkinut Martinaa?
        Joulupukki toi Martinalle vuosi sitten leveävartiset saapikkaat, joita palstan tyylitietoiset arvostelivat kovin sanakääntein, sydäri lähellä tuosta mauttomuuden huipusta. Haukkumaketjuja yksistä saapikkaista oli useampi.
        Kas, kas Sofia se kukkuloi NYT juuri samanlaisissa "jatsareissa", ja mekko on joka tyylilyylin unelma.😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulupukki toi Martinalle vuosi sitten leveävartiset saapikkaat, joita palstan tyylitietoiset arvostelivat kovin sanakääntein, sydäri lähellä tuosta mauttomuuden huipusta. Haukkumaketjuja yksistä saapikkaista oli useampi.
        Kas, kas Sofia se kukkuloi NYT juuri samanlaisissa "jatsareissa", ja mekko on joka tyylilyylin unelma.😂😂

Tuo Sofian kiinnostus Martinaan ja tämän matkiminen ja onhan Sofia halunnut Martinan elämänkin, niin se on mielestäni jo todella pelottavaa. Roopen sai vaikka kaikella tavalla on pyrkinyt Martinan lähipiiriin. Pyrki jopa Didemin lähipiiriin mutta ei onnistunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää aivan lesboparilta nuo Sofia ja Roope.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Sofian kiinnostus Martinaan ja tämän matkiminen ja onhan Sofia halunnut Martinan elämänkin, niin se on mielestäni jo todella pelottavaa. Roopen sai vaikka kaikella tavalla on pyrkinyt Martinan lähipiiriin. Pyrki jopa Didemin lähipiiriin mutta ei onnistunut.

16:30 pelottavaa? Onko sulla henkinen tila todella epävakaa? Sun jutut on sairaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16:30 pelottavaa? Onko sulla henkinen tila todella epävakaa? Sun jutut on sairaita.

Sofia on yhtä pelottava kuin Martinan vainoaja täällä. Siksi ne onkin niin samiksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on yhtä pelottava kuin Martinan vainoaja täällä. Siksi ne onkin niin samiksia.

Pelkäätkö omaa varjoasikin? Vaikuttaa siltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää aivan lesboparilta nuo Sofia ja Roope.

16:47 Siltähän ne näyttävätkin ja Lotta on mitä ilmeisemmin vihdoinkin ymmärtänyt mikä Sofia on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäätkö omaa varjoasikin? Vaikuttaa siltä.

No siltähän nuo sun valheelliset juttusi vaikuttavatkin! Ihan kuin olisit kaikesta ihan pihalla! Yrität vain kääntää ja vääntää Martinan asioista ihan väärään suuntaan, etkä tiedä todellisuudesta yhtään mitään.

• Anonyymi

Aloittajalle se fakta, että Stefu tuhosi ihan itse itsensä. Onhan noita, päihteiden takia koko elämänsä ryssineitä. Aina voi kuitenkin kääntää suuntaa. Uho, kerskailu pois, päihteet pois terapiaa.

• Anonyymi

Kyllä se oli Sofia joka vei Stefun tuhon tielle. PISTE!

• Anonyymi

"Uho, kerskailu pois, päihteet pois terapiaa."? Kirjoititko tuon lauseen itsellesi, olet nimittäin terapian tarpeessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uho, kerskailu pois, päihteet pois terapiaa."? Kirjoititko tuon lauseen itsellesi, olet nimittäin terapian tarpeessa!

Siis tuo 16:55 kommentoijalle tuolle Mikki Hiirelle, jolla ressukalla ei näytä olevan minkäänlaista omaa elämää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tuo 16:55 kommentoijalle tuolle Mikki Hiirelle, jolla ressukalla ei näytä olevan minkäänlaista omaa elämää!

Kerro vaan itsestäsi. Tosiasia on, että juopot juo ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Stefu teki ihan itse itselleen tuon kaiken. Koomista syyttää ketään muuta.

• Anonyymi

#ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN?! #! #?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      64
      10802
    2. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      6657
    3. Samuli Vasala vakava tauti

Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h
      Juoksu
      44
      5736
    4. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4386
    5. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2526
    6. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1749
    7. Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja

remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu
      Tuusniemi
      11
      1697
    8. Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan

Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1674
    9. Miten sinua voi

Enää lähestyä?
      Ikävä
      85
      1355
    10. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      971
    Aihe