Läheiseni jonottaa ympärivuorokautiseen hoivaan. Millaisia kokemuksia teillä on läheisten hoidosta ja hoitopaikoista? Taso taitaa olla aika kirjava...
Kerro kokemuksiasi palvelutaloista
3
353
Vastaukset
- Anonyymi
En juuri tiedä yksityisistä muista kuin Akuliinasta. Hyvä palvelu siellä on ollut, mutta en ole kuullut sen enempää uuden omistajan aikaan. Yksi tuttava on siellä asumassa. Ilmeisesti kuitenkin tarvitaan omaisten apua jossain määrin.
Hyvinvointialueen hoitama palvelutalo Pikku-Miettilässä toimii hyvin. Siitä on hyviä kokemuksia. Hoiva ja asuminen toimii hyvin, asiallinen hoito asukkaille.
Eihän kaikki asiat mene aivan hyvin, mutta ei siellä ole ollut ongelmia, kaikki asiat selviävät. Anoppi oli siellä ja hyvin siellä oli olot.- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Pikku-Miettilästä en tiennytkään.
- Anonyymi
Kuurassa ainakin minimaalisen pienet ruoka-annokset joka aterialla eikä hoitajia näy missään. Päivälliseksi heitetään eteen pari desiä keittoa ja lasi mehua. Lapussa sanotaan että välipaloja saa mutta jos ei ole ketään, jolta pyytäisi tai kehtaisi pyytää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111