1 mies joka on kuin sinulle tehty ja luotu täydellisen näköinen unelmiesi prinssi ja luonne olette kuin kaksi marjaa kuin luodut toisillenne rakastatte aidosti ja pyyteettömästi toisianne mutta miehellä ei ole seksihaluja ei minkään laista vai 2 rikas ja varakas komea kuin mikä ja seksihalut huipussaan on kyltymätön ja taivaallinen rakastaja mutta tykkäätte kyllä toisistanne mutta ette rakastu toisiinne koskaan ja kyl te nyt juttuun tuutte
Nainen kumman valitset omaksesi
9
140
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ikinä osannut valita sellaista täydellisesti sopivaa. Aina on pitänyt muovautua ajansaatossa sopimaan puolin ja toisin. En edes usko sellaiseen, kun täydellisesti sopiva. Epäinhimillistä, että joku ei mistään seikasta vaadi yhtään hiomista.
Mutta väkinäistä ihmistä ei kyllä edes jaksa yrittää ymmärtää, saati pitää suhteessa. Mielummin luovuttaa jollekin vähemmän väkinäiselle ja katselee rauhassa sopivempaa.
Entinen Eivori - Anonyymi
Pakko sivusta huudella että sinulla on kyllä tavattoman huono valikoima tyttösein. Ehkä kannattaisi katsella vielä ympärilleen. Kyllä se sopiva vielä tulee niin ei tarvitse pakkonaida ketään. Arvosta itseäsi. Jämäpalat ei pitkän päälle ole järkevä valinta. Ne kun ei ole jostain syystä kelvanneet muillekkaan.
- Anonyymi
Mistähän sen alussa tietää, että toinen on jämäpala, kun hyvin osaavat peitellä. Tuolla sun neuvolla, ei ole löytynyt vuosiin yhtään hyvää. Nyt ajattelin ottaa suosiolla monta epäsopivaa
- Anonyymi
Tärkeintä ettei miehessä ole mitään välismäisiä piirteitä. Niitä ei kestä erkkikään.
- Anonyymi
Tuollaisessa tilanteessa olisi otettava molemmat.
Vilma- Anonyymi
Tämähän on sinun txtiä. Mikset ota molemmat.
- Anonyymi
Oletko tinderityttö kun yhden kanssa et pysty olemaan ja yhtä rakastamaan
- Anonyymi
Ykkösvaihtohto minulle, koska minullakaan ei ole enää seksihaluja.
- Anonyymi
Ihan unelma.
- Anonyymi
En kaipaa mitään prinssiä, enkä kyllä usko moisen täydellisyyden olemassaoloon. Jokaisessa meissä on vikoja. En siis huolisi kumpaakaan. Ensimmäistä en huoli, koska hän on selvästi feikki ja esittää, liian hyvää ollakseen totta. Toista en huoli, koska hän on a) rikas, b) komea kuin mikä ja c) kyltymätön.
- Anonyymi
Yleensä paras kumppani on paras ystävä. Sielullisesti he ymmärtävät toisiaan kuolemaan asti. Vanhat ihmiset ei pane. Ne rakastaa ja lämmittää toisiaan vaikka maailma olisi jäässä. Vaikka kuolisivat nälkään eikä voisi panna he tukevat ja auttavat toisiaan. Aina ja ikuisesti kunnes kuolema heidät erottaa. Valkkaan siis ennemmin lämpöä ja ystävää kuin ilkeätä ja kylmää. Sellainen joka ei rakasta. Ei myös välitä. Loppupelissä
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus, noin se juuri on.
- Anonyymi
Samanlainen filosofia. 😊❤️
Entinen Eivori
- Anonyymi
Aloitushan on tehty karikatyyreistä, joten vastauksenikin meni samassa moodissa.
Vilma- Anonyymi
Kerroit kyllä selvästi että olet tinderityttö no sinä olet sitten semmone tyttö selväksi tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit kyllä selvästi että olet tinderityttö no sinä olet sitten semmone tyttö selväksi tuli
Näin sivusta totean, että sekin on käynyt kaikille selväksi, että sinä olet Tindetin suurkuluttaja. Tiedät ihan kaikki kyseisen alustan käytöstä ja mitä sieltä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sivusta totean, että sekin on käynyt kaikille selväksi, että sinä olet Tindetin suurkuluttaja. Tiedät ihan kaikki kyseisen alustan käytöstä ja mitä sieltä saa.
Mutta en olekkaan mikään tyhmä poika ja kaikkihan sen tietää mikä on tinderi ja millaiset on tinderityypit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en olekkaan mikään tyhmä poika ja kaikkihan sen tietää mikä on tinderi ja millaiset on tinderityypit
Tokibte Tinderissä kaiken vapaa-aikanne käyttävät tuedätte mitä sieltä löytyy. Toista se on meillä, jotka emme ole kyseistä alustaa koskaan käyttäneet. Täytyy vaan uskoa, että kyllä sä tiedät siitä kaiken, kun jatkuvasti sieltä seuraa itsellesi haet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderis käydään ottamassa matchit ja lähetää menee😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt tinderii, en facebookkia, en instragrammeja.
Ei.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välis taas hankkii sieltä maksullista seuraa. Niinhän hän on monesti kertonut.
- Anonyymi
En huoli kumpaakaan, vaan etsin sellaisen, jonka kanssa toimii niin henkinen yhteys kuin seksikin ja jonka kanssa rakkauttakin löytyy.
Jos yhdistäis nuo molemmat. Unelmien prinssi, ulkonäkö ja luonne priimaa, sekä henkinen yhteys täydellinen, rikkauksia ja varakkuutta, sekä ihan tajuttoman upeaa seksiä ja seksihaluja.
- Anonyymi
Valitsen sellaisen kumppanin, jonka kanssa on juuri oikeanlaista kemiaa. Mitä olen vanhempia ihmisiä seurannut, niin juuri se kemia pitää ihmisiä yhdessä silloin, kun p-paikkojen pikaiset panopysähdykset ovat enää mieltä lämmittävä päiväuni.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä.
Näin sivusta totean, että musta tuo kuulostaa tylsyyden täydelliseltä vastakohdalta. Oikeanlainen kemia ei voi koskaan olle tylsää. No tai no ehkä, jos on itse ihan äärimmäisen tylsä yksilö ja sitten sen toisen pitäisi olla joku "kemiallinen vastakohta", että elämässä tapahtuisi edes jotain.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä.
Jos paneminen on toisen elämän ainoa ei niin tylsä osa, niin kovin on tylsää elämää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä.
Kemia on liima, joka tarkoittaa vahvaa henkistä ja seksuaalista yhteyttä, jotain niin syvää ja henkistä mitä ei pysty järjellä selittämään. Siinä yhdistyy oikeastaan aivan kaikki: pilke silmäkulmassa, huumori, ulkoinen ja sisäinen viehätys, jota höystää ajatus, että toinen saa sukat pyörimään jalassa yhdellä katseella tai lauseella vielä vanhanakin. Olen minä tällaisia pareja tavannut ja aina ihaillut. Valitessaan kumppania itselleen he ovat kuunnelleet sydäntään. Mulle se on kaukana tylsästä.
Anonyymi kirjoitti:
Näin sivusta totean, että musta tuo kuulostaa tylsyyden täydelliseltä vastakohdalta. Oikeanlainen kemia ei voi koskaan olle tylsää. No tai no ehkä, jos on itse ihan äärimmäisen tylsä yksilö ja sitten sen toisen pitäisi olla joku "kemiallinen vastakohta", että elämässä tapahtuisi edes jotain.
En tarkoittanut sitä, että ilman kemiaa. Ilman kemiaa ei ole koko suhdetta.
Mutta ei myöskään ilman kemiaa mitään seksiäkään. Ja ilman seksiäkin suhde kuivahtaa pystyyn.Anonyymi kirjoitti:
Kemia on liima, joka tarkoittaa vahvaa henkistä ja seksuaalista yhteyttä, jotain niin syvää ja henkistä mitä ei pysty järjellä selittämään. Siinä yhdistyy oikeastaan aivan kaikki: pilke silmäkulmassa, huumori, ulkoinen ja sisäinen viehätys, jota höystää ajatus, että toinen saa sukat pyörimään jalassa yhdellä katseella tai lauseella vielä vanhanakin. Olen minä tällaisia pareja tavannut ja aina ihaillut. Valitessaan kumppania itselleen he ovat kuunnelleet sydäntään. Mulle se on kaukana tylsästä.
Se on melkoisen harvinaista, että tällaiset löytää toisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos paneminen on toisen elämän ainoa ei niin tylsä osa, niin kovin on tylsää elämää.
Noinpa. Vaikka seksi onkin kivaa ja hyvä seksi ihan tosi kivaa, niin ei siitä elämän koko sisällöksi ole.
Anonyymi kirjoitti:
Paneminenkin voi olla tylsää, vääränlaisen ihmisen kanssa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta ei myöskään ilman kemiaa mitään seksiäkään. Ja ilman seksiäkin suhde kuivahtaa pystyyn.No sehän se olisikin, jos kasikymppiset löytäisi jostain p-paikalta niistä hommista. Käytännössä varmaan mahdollista, mutta ei ehkä ihan jokapäiväistä.
Viittasin päiväunilla siihen, että seksi taitaa jäädä sänkypuuhiksi, koska on vain niin paljon kaikenlaista pikkuvaivaa, että kroppa ei enää taivu kaikkiin niihin asentoihin, mitä joku auto ja p-paikka tarjoaa. Noin esimerkiksi. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on melkoisen harvinaista, että tällaiset löytää toisensa.
Mun kokemukseni mukaan se ei ole mitenkään erityisen harvinaista. Vaatii toki sen, että etsii ja vaatii vähän muutakin kun välitöntä pissavehkeiden hinkuttamista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta ei myöskään ilman kemiaa mitään seksiäkään. Ja ilman seksiäkin suhde kuivahtaa pystyyn.Sinulla ehkä noin, mutta eivät kaikki ihmiset ole noin seksikeskeisiä. Osalle ihmisistä monella muullakin asialla on väliä kuin pelkällä seksillä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Paneminenkin voi olla tylsää, vääränlaisen ihmisen kanssa.
Pelkkä paneminen on oikeastaan aina pidemmän päälle tylsää.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ehkä noin, mutta eivät kaikki ihmiset ole noin seksikeskeisiä. Osalle ihmisistä monella muullakin asialla on väliä kuin pelkällä seksillä.
On mullekin muilla asiolla väliä, kuin pelkällä seksillä.
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä paneminen on oikeastaan aina pidemmän päälle tylsää.
On varmaan. Mulla ei ole siitä kokemusta. Koskaan en ole saanut liikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mun kokemukseni mukaan se ei ole mitenkään erityisen harvinaista. Vaatii toki sen, että etsii ja vaatii vähän muutakin kun välitöntä pissavehkeiden hinkuttamista.
Seksiä voi löytää etsimällä. Tuollaista aitoa yhteyttä ei niinkään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Seksiä voi löytää etsimällä. Tuollaista aitoa yhteyttä ei niinkään.
Jälkimmäiseen riittää se, että pitää aistit ja mielen avoimena. Mä en tosin tajua miksi sinä tuollaista edes pohdit, kun et ole aidosta yhteydestä kiinnostunut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On varmaan. Mulla ei ole siitä kokemusta. Koskaan en ole saanut liikaa.
Sellaisten kanssa, joille paneminen on elämän sisältö ja ainoa miettimisen arvoinen asia, paneminen on oikeastaan aina tylsää. Todella hyvää ja tyydyttävää ei tarvitse saada ja miettiä jatkuvasti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On mullekin muilla asiolla väliä, kuin pelkällä seksillä.
Enpä ole sun jutustasi vielä huomannut, että jollakin muullakin olisi jotain väliä.
Anonyymi kirjoitti:
Jälkimmäiseen riittää se, että pitää aistit ja mielen avoimena. Mä en tosin tajua miksi sinä tuollaista edes pohdit, kun et ole aidosta yhteydestä kiinnostunut.
Mistä sä tiedät mistä olen kiinnostunut? Et tunne minua yhtään. Parin lauseen perusteella kuvittelet, että juoksen vaan seksin perässä.
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole sun jutustasi vielä huomannut, että jollakin muullakin olisi jotain väliä.
No niin se on helppo tulkita ihmistä täysin väärin täällä. Minullakin on samanlainen olo monista täällä, että seksillä ei ole minkäänlaista merkitystä heidän elämässään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No niin se on helppo tulkita ihmistä täysin väärin täällä. Minullakin on samanlainen olo monista täällä, että seksillä ei ole minkäänlaista merkitystä heidän elämässään.
Ei tarvitse oikeastaan tulkita yhtään. En mä ole nähnyt sun tässä kumppaniin liittyen kirjoittavan juuri yhtään mistään muusta kuin seksistä ja ulkonäöstä ja ulkonäöstä ja seksistä. Kyllä se hyvin selväksi käy, että mikä on se oleellinen juttu sulle. Ei se, että kymmenen seksistä ja ulkonäöstä kirjoitetun jutun jälkeen lisää yhden sivulauseen, "mutta onhan muullakin väliä" sitä tosiasiaa mihinkään muuta. Eikä siis siinä mitään, sun elämäshän se on. Elä ja kuluta se juuri miten itse tärkeäksi näet. Ei se ole keneltäkään muulta pois.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mistä sä tiedät mistä olen kiinnostunut? Et tunne minua yhtään. Parin lauseen perusteella kuvittelet, että juoksen vaan seksin perässä.
Sanoyaan pikemmin niin, että parin tuhannen nikilläsi kirjoitetun palstaviestin jälkeen. Enkä mä edes mitenkään seuraile juuri sinun viestejäsi, joten eiköhän niitä kokonaisuudessaan löydy vielä tuotakin enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoyaan pikemmin niin, että parin tuhannen nikilläsi kirjoitetun palstaviestin jälkeen. Enkä mä edes mitenkään seuraile juuri sinun viestejäsi, joten eiköhän niitä kokonaisuudessaan löydy vielä tuotakin enemmän.
Jaa. Mä en ole osannut täällä tuoda muuta puolta itsestäni julki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse oikeastaan tulkita yhtään. En mä ole nähnyt sun tässä kumppaniin liittyen kirjoittavan juuri yhtään mistään muusta kuin seksistä ja ulkonäöstä ja ulkonäöstä ja seksistä. Kyllä se hyvin selväksi käy, että mikä on se oleellinen juttu sulle. Ei se, että kymmenen seksistä ja ulkonäöstä kirjoitetun jutun jälkeen lisää yhden sivulauseen, "mutta onhan muullakin väliä" sitä tosiasiaa mihinkään muuta. Eikä siis siinä mitään, sun elämäshän se on. Elä ja kuluta se juuri miten itse tärkeäksi näet. Ei se ole keneltäkään muulta pois.
Lisään vielä, että tosiaan ihan on oma asiasi. Tottakai sulle parisuhteen ainoa oleellinen asia saa olla seksi ja vastapuolen ulkonäkö. Sitä en vain tajua, että miksi sua aina nyppii, kun muille on elämässä ja parisuhteessa olennaisempiakin asioita. Mikä tarve sulla on tulla tyrkyttämään seksi ja ulkonäkö agendaasi joka kohtaan? Mitä sä saat siitä? Kyllä mä nyt oletan, että täällä on jokainen jo huomannut mikä on sulle tärkeää, mutta miksi muilla ei muka ei ole oikeus kokea, että pelkkä panemisen korostaminen on aika hiivatin tylsää? Erinomainenkaan seksi ei ainakaan itselleni riitä elämän sisällöksi ja sori siitä.
Siis 1.miehessä jos kaikki olisi muuten kunnossa, mutta hän ei pitäisi seksuaalisuutta tärkeänä. Niin kyllä siinä vaiheessa sydämeni vuotaisi verta.
2. mies, ei kyllä tämäkään sopisi. Mitä niillä rahoilla ja toisen yltiöseksuaalisuudella tekisin, kun itselläni ei olisi silloin himoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304277Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71608- 831446
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391296- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971