Tyttöystävä

Anonyymi-ap

Sain viimein tyttöystävän houkuteltua jättämään rintaliivit pois ja laittamaan vain bleiserin päälle avonaisena. Kivasti baarissa tissit olivat hetkittäin esillä. Jumalauta että kiihotti.

27

651

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko hänellä minkälainen perse?

• Anonyymi

Isohko, mutta kivasti treenattu. Bleiserin alta sekin näkyi hetkittäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isohko, mutta kivasti treenattu. Bleiserin alta sekin näkyi hetkittäin.

Varmasti kerää katseita treenattu perse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti kerää katseita treenattu perse!

Kerää valtavasti. Varsinkin vanhempien miesten katseita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän enemmän poika transseksuaalista.
        T jamalin bmw pojat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän enemmän poika transseksuaalista.
        T jamalin bmw pojat.

Sehän olikin tärkeä tieto tähän aiheeseen, jossa katseltavana oli aloittajan tyttöystävä. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että kun saisi nähdä tyttöystäväsi treenatun perseen! Joutuisin varmasti vetämään käteen

• Anonyymi

Se on ihan helvetin kuumaa, kun saa oman naisen paljastelemaan vähän liikaa.

• Anonyymi

Mikä paljastelu on vähän liikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä paljastelu on vähän liikaa?

Mikä kenellekin on liikaa?

Mä katson aamulla, kun vaimo pukeutuu. Vaimolla on toimistopäivä. Hän ei pue rintaliivejä, eikä pikkuhousuja. Lyhyen hameen alle hän pukee vain sukkahousut. Napitettava paita jää hyvin avonaiseksi. Hän kumartuu laittamaan korkokenkiä jalkaansa ja näen kuinka hame nousee ylös paljastaen, ei vain pakaroita, vaan takaapäin hänen pillu näkyy saumattomien sukkahousujen läpi selvästi. Hän kumartuu uudelleen ja näen hänen rintansa paidan alta. Kiihottaa ajatuskin, että muut miehet katsovat häntä yhtä himoiten kuin minä.

Laitan hänelle viestein ehdotuksia päivän mittaa. Kehoitan häntä istumaan siten, että joku voi katsella hänen hameen alle. Toisinaan hän laittaa web kameran kuvaamaan itseään ja ympäristöä. Katselen ja runkkaan, kun nuori toimistopoika katselee vaimoani himoiten.

Onko se liikaa, että joku näkee vaimoni rinnat ja pillun? Minusta ei. Vaimoni pitää olla kiimainen narttu, jonka pillu kostuu kun ehdotan hänelle irstailuja. Onneksi vaimoni nauttii huomiosta ja kiihottuu, kun saa näyttäytyä muille miehille.

• Anonyymi

Oliko tyttökaverillas musta bleiseri ja saappaat. Baarissa oli näet pariskunta, jonka naispuolisella oli yllään vain bleiseri ja saappaat.

Olin vain yhdellä kaljalla, mutta ilta venyi pidemmälle. Pariskunta selkeästi piti siitä, että tyttöä seurasi usea silmäpari. Tyttö liikkui ja elehti naisellisesti ja siten, että paikat varmuudella näkyi toistuvasti. Pakarat ja rinnat vilahtelivat bleiserin alta monen monta kertaa. Pari kertaa vilahti myös aivan paljas posliini pillu.

Pariskunnalla tuntui olevan todella mukava ilta, mutta niin oli meillä seuraajilla myös.

• Anonyymi

Joskus vaan käy hyvä tuuri ja saa katseella nauttia

• Anonyymi

Grrr! Pidän huorahtavasti pukeutuvista mimmeistä.

• Anonyymi

Hienoa, paljasteluleikit aina sytyttää kummatkin. Mutta, kun sanot että "sain viimein", tarkoitatko että hän ei tottele sinua normaalisti, nöyrästi? Silloinhan menee harakoille valtava osa efektistä.

• Anonyymi

Veikkaan tuossa käyneen se perinteinen. Naista on jännittänyt rohkeampi paljastelu. Lopulta rohkaistunut ja huomannut kuinka mukavaa se on. Lopulta haluaa tehdä sitä aina kuin se vain on tilanteeseen edes jotenkin sopivaa. Minulla on ollut kaksi parisuhdetta, joissa noin kävi. Lopulta molemmat naiset nautti silminnähden tilanteista ja olivat pillu märkänä jo kotoa lähtiessä.

• Anonyymi

Eikös ole kylmää touhua näin talven alkaessa

• Anonyymi

Pitkää ja lämmintä takkia päälle ulos. Se tietenkin otetaan pois sisällä, että kaikki paikat pääsee kanssa ihmisten ihailtavaksi.

• Anonyymi

Samoin kihlattuni bleisari päällä ilman rinsikoita kun viikon loppuna käymme baareissa sekä hame jalassa korkkarit. Miehet tapittaa katseellaan baari tiskillä kun bleisari vahän siirtyy toiselle laidalle, jolloin rinta näkyy hyvin. T. M 31v

• Anonyymi

Oisko syytä jättää pikkarit pois, niin voisi itse herkkukin vilahtaa kun sopivasti jalat levällään istuu? Saisi takuulla huomiota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko syytä jättää pikkarit pois, niin voisi itse herkkukin vilahtaa kun sopivasti jalat levällään istuu? Saisi takuulla huomiota

Ja suosittelen jättämään pikkuhousujen lisäksi hamekin pois. Bleiseri toimii mekkona, mutta sen alta pakarat ja pillu vilahtelee paljon helpommin ja pidempään. Ja baaritiskillä on huomattavasti helpompaa sormettaa naistasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja suosittelen jättämään pikkuhousujen lisäksi hamekin pois. Bleiseri toimii mekkona, mutta sen alta pakarat ja pillu vilahtelee paljon helpommin ja pidempään. Ja baaritiskillä on huomattavasti helpompaa sormettaa naistasi.

Kihlattuni innostui tästä ehdotuksesta. Tykkäsi niin, että oli koko illan pillu märkänä tuossa asussa, kun nautti muiden miesten katseista.

• Anonyymi

Kuin Putte-possun nimppareilla. Oi jos mä oisin saanut olla mukana!

• Anonyymi

Sinähän olit se Putte-Possu etkö muista. Miellähän oli tosi hauskaa sun kustannuksella.

• Anonyymi

Nämä on todella iloisia hetkiä, kun pääsee katselemaan sivummalta. Saa kivikovan seisokin aikaan.

• Anonyymi

Vaimoni vilauttelee julkisilla paikoilla paljasta tai pelkillä sukkahousuilla verhottua pillua. Hän vilauttelee tavallaan vain minulle, mutta tavoitteenamme on, että tilanteen joku toinen mies huomaa myös. Myös muunlaista kiihottavaa kiusoittelua hän harrastaa ja aiheuttaa ympärillä oleville miehille kiimaisen olon. Itse olen tilanteissa aivan kiimaisena myös.

Pidämme julkisen paikan leikeistä, jossa paikalla on paljon ihmisiä. Tilanteita joissa ei voi panemaan ryhtyä, vaan tapahtuman pitää yrittää pitää kohtalaisen huomaamattomana, mutta kuitenkin sen verran selkeänä, että yksi tai kaksi ihmistä ympäristössä tilanteen huomaa ja jää katselemaan.

• Anonyymi

Rohkeasti paljastavaan pukeutumiseen ja vilautteluun ei sovi kovin kova humala.

Aikanaan silloinen naisystäväni halusi kokeilla, kun olin joitain kertoja ehdottanut. Puki alkuun aivan liian paljon vaatetta, mutta lopulta päätyi kehoituksestani pukemaan vain tiukan lyhyen mekon ilman alusvaatteita ja jalkaan hän laittoi todella korkeat korkokengät. Mekko oli todella ohutta kangasta ja myötäili naiseni vartaloa joka kohdasta. Helma oli niin lyhyt, että aina muutaman askeleen jälkeen helma nousi ylemmäs paljastaen pakarat. Nainen siis joutui korjaamaan mekkoa toistuvasti. Hänen isohkot rinnat näyttivät siltä, että ne tulevat esiin hetkenä minä tahansa.

Älä ymmärrä väärin. Hän oli todella hyvännäköinen siinä asussa. Hiukan liian rohkea asu hänelle itselleen, mutta minusta todella hyvä.

Alku ilta meni kivasti. Taksissa jo alkoi seksuaalinen kiusaaminen minua kohtaan. Pillu vilkkui joka käänteessä mekon alta. Mutta koska asu oli hänen tottumukseensa liian rohkea, niin hän joi useamman paukun liikaa.

Sen jälkeen katosi naiselta ymmärrys, että kuinka paljon näkyy pakaraa, pillua tai tissejä. Nehän olivat esillä enemmän kuin piilossa. Asiasta ei saanut sanoa, koska olinhan halunnut sellasista ja nyt sitä sitten hänen mukaan saan.

Noloa oli kun nainen alkoi humalan vuoksi olemaan pillu levällään ja tissit mekosta ulkona. Mutta lopulta käytin vain tilaisuuden hyväksi ja nuolin tissejä ja sormetin naista aivan avoimesti. Tietenkin meidät heitettiin yökerhosta ulos. Kesä oli kuumimmillaan, joten ulkona nussin häntä aivan avoimesti vähän väliä.

Kävelimme johonkin kuppilaan sisään juomaan vielä lisää. Kuppilassa oli vain miehiä asiakkaina ja naiseni käveli sisään perse paljaana pillu vilkkuen. Aikamme saimme sielläkin pitää esitystä yllä. Sormet naisen sisällä taas aivan avoimesti. Nainen ei häpeillyt lainkaan. Mekko oli lopulta enää kasassa vyötäröllä kuin vyönä, kun hän olisi halunnut nussia kuppilassa kaikkien nähden. Silloin meidät heitettiin ulos sieltäkin, kun hän kaivoi seisovan kyrpäni esiin.

Ei auttanut kuin ottaa lennosta taksi ja lähteä kohti kotia. Taksin takapenkillä nainen nousi syliin ja panimme siinä. Kuski oli todella vaivaantunut, kun naiseni yritti yllyttää häntä puristelemaan naiseni persettä samalla.

Voitte kuvitella millainen häpeä, nolous ja ahdistus naiselle iski seuraavana päivänä.

Useamman kerran vielä harrastimme samaa, mutta huomattavasti vähemmän humalassa.

• Anonyymi

M mentiin meidän mökille 2N ja 5M ja oltiin vaimoni kanssa eri autoissa.
      Meillä oli matkaa 58km ja vaimo oli hukannut rintsikat pikkarit ja siveytensä mutta oli löytänyt spermaa matkalla.
      Sanoin vaimolle että noin huonomuistisen pitää jättää seuraavan kerran rintikat ja pikkarit pois etteivät huku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7420
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      50
      5578
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      62
      3122
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1433
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1077
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe