Kaksi kysymystä nuorelta bi:ltä

Anonyymi-ap

Ensimmäiseksi pyytäisin vinkkejä seuran hakemiseen. 23 v. naisen kanssa seukkaileva bisse siis olen. Miehestä tai miehistä haluaisin seuraa aina välillä, en vain tiedä miten. Aiempaa kokemusta on melko paljonkin. Se ei kuitenkaan auta, kun itse olen ollut aina se passiivinen aloitteissa. Passiivisuus taas johtuu rohkeuden puutteesta ja se taas siitä, että en osaa yhtään tunnistaa ketä vois ehkä lähestyä ja ketä ei ainakaan. Viimeisestä kerrasta miehen kanssa on nyt jo yli vuosi, minkä vuoksi halut alkaa olla jo melko kovat. Kaapissa olen myös ja siellä aion myös pysyä, eli tuokaan ominaisuus ei auta. Muuten speksien pitäisi olla omasta mielestäni ihan hyvät: pituus 174 cm ja luonnostaa tosi hoikka olen. Pitkät vaaleat hiukset, jotka pidän siistinä ja yleensä ponnarilla. Luonnostani olen melkein karvaton, varsinkin rinta. Alapään pidän siistittynä. Kalu 19 cm/4,5 cm, kovana vähän alaspäin käyrä. Tiukka esinahka, joka menee itsekseen vain puoliksi taakse erektion aikana. Monilta olen saanut kehuja, että on tuollaisena yhtä aikaa kiihottavan ja irstaan näköinen. Lukutoukalta näytän, koska sellainen olen, yliopistossa opiskelen. Edellisistäkin huolimatta seuran löytyminen on osoittautunut todella hankalaksi. Pääsyy ujous ja monet pelot, mitä aloitteen tekemiseen tulee. Tarve salata myös, en tiedä miten tyttöystävä suhtautuisi, jos tietäisi kaiken. Se ei myöskään auta, että itse pidän enemmän miehistä, jotka on ihan toisenlaisia kuin itse olen. Siis itseä vanhempi, vähän macho ja mielellään itseäni isokaluisempi hetero, joka silloin tällöin kuitenkin haluaa omaa "tyttöpoikaa", olis se omien unelmien täyttymys. Tuon tapaisessa suhteessa olinkin 4 vuotta entisen, itseä paljon vanhemman kämppiksen kanssa. Tuokin suhde lähti kuitenkin täysin kämppiksen aloitteesta. Jotenkin kämppis oli tajunnut, että halusin sitä, vaikka se liikkuikin enimmäkseen naisten kanssa. Itseltäni tuollainen taju ihmisistä tuntuu kuitenkin puuttuvan kokonaan. Tiedän että monet on löytäneet seuraa uimahalleilta ja saleilta, missä muita nähdään alasti ja ehkä huomataan siksi paremmin asioita. Itse en kuitenkaan käy noissa paikoissa käytännössä koskaan, kun pelkään aina, että saan erektion jos jotakin tosi mielenkiintoista osuu silmiin. Tällainen sattuman varassa eläminen on kuitenkin tosi turhauttavaa, minkä vuoksi hyvät vinkit kelpais.

Toinen kysymys koskee laukeamista. Bi-miehiltä toivisin vastauksia tähän. Eli oletteko huomanneet, että laukeaminen miehen kanssa olisi erilaista kuin naisen kanssa on? Olen yrittänyt etsiä tietoa asiasta netistä, mutta turhaan. Kysyn, koska huomasin jo murkkuiässä, että laukean miesten kanssa voimakkaammin kuin naisten kanssa. Hyvin selväksi erot tulivat kuitenkin aiemmin mainitsemassani pitkässä suhteessa. Ensimmäinen erottava tekijä oli säännöllisesti ensimmäisen laukeamisen voimakkuus ja nopeus: laukesin aina hyvin nopeasti ja vuoteessa ollessamme ensimmäiset syöksyt lensivät aina rajusta orgasmista johtuen sängyn päädyn yli vastapäiseen seinään. Toinen selvä ero olivat perättäiset moninkertaiset orgasmit, jotka voimistuivat orgasmi orgasmilta ja joita sain mys vain kämppikseni kanssa. Peräkkäisyydellä tarkoitan, ettei erektioni välillä laskenut, vaan orgasmit seurasivat aina toisiaan hyvin nopeasti, ehkä 2 - 3 minuutin välein. Voimakkain orgasmeista oli aina viimeinen tai toiseksi viimeisin. Silloin laukeamisen "sykäykset" toistuivat niin nopeasti, että käytännössä koko orgasmin ajan kalustani valui tai ryöppysi spermaa. Kokonaisuudessaan spermamäärä yhden aktin aikana oli myös niin suuri, että tavallisimmin panimme yleensä kylpyhuoneessa seisten, koska siivoaminen oli helpompaa sillä tavalla. Olen pitkään ihmetellyt, miksi samaa ei kuitenkin tapahdu myös naisten kanssa, vaikka kämppikseni ei koskaan tehnyt mitään ihmeellistä. Kovaan laukeamiseen riitti siis, että hän oli sisälläni ja että hän samalla piteli kiinni kalustani tai runkkasi minua. Sperman suurta määrää ihmettelimme yhdessä, kämppiksen kanssa lattia todella siis lainehti spermaa, minkä lisäksi rajujen laukeamisten jälkeen oloni oli lopulta aina todella tyhjä ja voipunut. Samanlaista en ole kuitenkaan koskaan kokenut yhdenkään naisen kanssa, eli mistä tuollainen voi johtua? Osasyy voi ehkä olla tietty henkinen kiihottuminen, mikä johtui tilanteesta, joka oli ihan aidostikin hiukan alisteinen, vaikka silti turvallinen. Siis asetelma, jossa hyvin miehekäs ja heteromainen sekä isokaluinen kämppikseni tyydytti tyttömäisen kumppaninsa salaiset tarpeet ottamalla tämän "brutaalisti" ja "pakottamalla" laukeamaan. Mutta siis onkohan muilla samanlaisia tai samankaltaisia kokemuksia eroista miesten ja naisten kanssa olemisessa?

1

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juttele mun kaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5341
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      65
      4566
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4315
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3740
    5. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3734
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      28
      2863
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe