Näin syvästi, näin puhtaasti, näin pyyteettömästi. On surullista, jos et saa koskaan tietää sitä. Hyppy tuntemattomaan, uskallatko tehdä sen? Miehelle, joka tietää että tämä on hänelle.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Olet oikeassa siinä, etten ole saanut kokea vielä elämäni aikana rakkautta. Vaikka välillä tämä ajatus on tuntunut kaukaiselta ja mahdottomalta niin en ole lakannut haaveilemasta. Juuri tällä hetkellä sinä sait sen tuntumaan taas mahdolliselta. Yhdessä sinun kanssa haluan hypätä tuntemattomaan. Rehellisesti sanottuna se hyppy pelottaa minua, mutta onneksi sitä ei tarvitse tehdä yksin, vaan yhdessä.
Hänelle naiselle- Anonyymi
Koska tehdään se hyppy yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tehdään se hyppy yhdessä?
Ihan milloin vaan. Sovitaan tapaaminen, kun nähdään seuraavan kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan milloin vaan. Sovitaan tapaaminen, kun nähdään seuraavan kerran?
Missä nähdään yleensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähdään yleensä?
Sinun työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työpaikalla.
Olet väärä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärä mies.
Olen oikea mies, mutta en sinulle!
- Anonyymi
On tuota ikää jo sen verran, että en usko sanoihin. Varsinkaan täällä. Ei pahalla. Hyppy kiinnostaa silti.
- Anonyymi
Hän on nuori.
- Anonyymi
No on kai surullista, jos et kerro.
- Anonyymi
Kertoisin, mutta kun en voi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisin, mutta kun en voi!
No ei pakko ole, ollaan suut kiinni surullisena.
- Anonyymi
Mene ja rrrrakasta
- Anonyymi
Happy stranger.
- Anonyymi
Et sinä rakasta. Näyttäisit sen nähdessä.
- Anonyymi
Kyllä me eteenpäin mennään. Mitä tapahtuu sitten kun taas jutellaan? Tunnetaanko samoin? En pysty luopumaan sinusta.
On vain hyväksyttävä ikävät tunteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37798Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622