Onkos muita jolla sade/työkamppeet fetissin kohteena? Millaisista asuista pidät?
Sade/työkamppeet fetissinä?
20
928
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä löytyy! Suosikkejani ovat liukaspintaiset työhaalarit, kumisaappaat, metsurin kypärä ja hengityssuojaimet. Kaikkea löytyy ja säännöllisesti tulee leikittyä näissä.
- Anonyymi
Rainbeard kirjoitti:
Ok, mukava kuulla!
Millaisista varusteista olet itse kiinnostunut? Edellisten lisäksi iskevät myös prätkäkamat ja nahka tietyissä muodoissa, esim. nahkainen fetissihaalari löytyy
Anonyymi kirjoitti:
Millaisista varusteista olet itse kiinnostunut? Edellisten lisäksi iskevät myös prätkäkamat ja nahka tietyissä muodoissa, esim. nahkainen fetissihaalari löytyy
Vintage Rukka sadeasut, Snickersin työhousut.
- Anonyymi
Kaikki työvaatteet, saappaat ja turvakengät. Sitä parempi mitä enemmän käytön jälkiä, navettahaalarit ja saappaat esimerkiksi.
- Anonyymi
Snickersin työhousut saa kovaks täälläkin :)
- Anonyymi
Rainbeard kirjoitti:
Mukava kuulla! Onko paljonkin Snickersin työhousuja sinulla?
Vasta yhdet tämmöset löytyy musta-harmaana https://www.snickersworkwear.fi/products/trousers/work-trousers/149005 , saatan ostaa kyllä jossain vaiheessa toisetkin snickersit, ehkäpä ilman riipputaskuja :)
Anonyymi kirjoitti:
Vasta yhdet tämmöset löytyy musta-harmaana https://www.snickersworkwear.fi/products/trousers/work-trousers/149005 , saatan ostaa kyllä jossain vaiheessa toisetkin snickersit, ehkäpä ilman riipputaskuja :)
Nuohan ovat hienot! Itselläni on parit Snickut , toinen on tummansininen ja toinen on mustaharmaa. Molemmat ovat mallia 3212. Sitten on viekö camokuvioiset Snickut. Kaikki ed.mainitut ovat riipputaskuilla varustettuja.
- Anonyymi
Rainbeard kirjoitti:
Nuohan ovat hienot! Itselläni on parit Snickut , toinen on tummansininen ja toinen on mustaharmaa. Molemmat ovat mallia 3212. Sitten on viekö camokuvioiset Snickut. Kaikki ed.mainitut ovat riipputaskuilla varustettuja.
Kuulostaa hyvältä! Ite laitoin tänää nyt tilaukseen oheiset housut (khaki green / black) https://www.snickersworkwear.fi/products/trousers/work-trousers/175879
Toivottavasti saisi jo ensi viikolla kyseiset pöksyt käyttöön ;) Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä! Ite laitoin tänää nyt tilaukseen oheiset housut (khaki green / black) https://www.snickersworkwear.fi/products/trousers/work-trousers/175879
Toivottavasti saisi jo ensi viikolla kyseiset pöksyt käyttöön ;)Hieno juttu, toivottavasti saat pian Snickersit!
- Anonyymi
Mulla suosikkina vintage kuravaatteet ja Kontio kumisaappaat. Lappuhaalarikurahousut ja hupullinen sadetakki paksua vanhaa ainetta ja jalkaan isot uudet Kontio kumisaappaat. Kunnon kaatosateella pitkälle lenkille, muuten pysyy kuivana mutta hiki virtaa.
- Anonyymi
Rainbeard kirjoitti:
Voiko sulle kirjoittaa?
Kirjoitellaan täällä että muutkin näkevät ja voivat kommentoida.
- Anonyymi
Kyllä, paksua pvc kangasta, pari kerrosta. Vaipat alle niin voi rauhassa leikkiä.
- Anonyymi
Pidän pussihousuja ja keltaisia Kontio kumisaappaita joskus Nokia korkokumisaappaita. Palleissani pidän kumirenkaita ja tyhjöpumppu.
Mukava yli 60 v miehelle mieluusti oisin kopeloitavana ja kulliani imettäväksi
yhteys Kik = pussihousu - Anonyymi
Mulla on nyt päällä Blåkläderin hivis-piraattihousut ja niitä pitää ylhäällä blåkläderin keltaiset henkselit.
- Anonyymi
Kuulostaa kivalta, aiotko pervoilla ne päällä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kivalta, aiotko pervoilla ne päällä ;)
En mä nyt mitään erityisen pervoa niissä vielä ole tehnyt, vetänyt vaan housut jalkaan ja henkselit kireälle (mitä kireämmälle sitä kiihottavampaa). Tässä vaiheessa kyrpä on jo yleensä niin jäykkänä, että se on hankala saada ulos sepalluksesta. Yleensä ei edes tarvitse juuri runkata kun kalu on niin laukeamisvalmiudessa jo kamat päälle vedettyä, että mälli lentää jo siitä kun kulliin vaan koskettaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863