Psykoosin uusiutuminen ilman ylläpitolääkitystä

Anonyymi-ap

Jos menen uudelleen psykoosiin, ja joudun sairaalaan, niin entä sitten? Hoidetaan pois, ja sillä selvä. Mitään estolääkkeitä en tarvitse..

24

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se mitään uusiudu. Jos alkaisi siltä tuntua, osaat sen ottaa normaalina mielentilan muutoksena. Ja sillä selvä. Tieto tilanteesta ja kokemuksesta toimii estolääkkeenä, koska kuvittelua ei tarvita. Tai, jos haluat jotakin sen kaltaista, mikään ei estä.

• Anonyymi

Toisilla uusiutuu ja toisilla ei. Suurinosa vaan ei itse tiedä sitä, että milloin uusiutuu.

• Anonyymi

Tavallisesti uusii ilman lääkkeitä . Älä neuvo ihmistä väärin jos lääkäri katsoo asian niin ettei ole oikea aika lopettaa niin hänntietää potilastaan paljon enemmän kun potilas itse mitä tulee uusiintumis riskiin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla uusiutuu ja toisilla ei. Suurinosa vaan ei itse tiedä sitä, että milloin uusiutuu.

Juuri niin siksipä olisi kuunneltava lääkäriä eikä ketään keittiö psykologia toiset vaan tarvitsevat lääkityksen joten kannattaa kuunnella mitä lääkäri sanoo asiasta .
        Se että voi hyvin johtuu siitä että ayömlääkkeitä. Ja kun lopettaa niin aika pian alkaa tulokset näkyvä ja kun on maaninen niin ei itse edes tiedosta omaa tilaansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallisesti uusii ilman lääkkeitä . Älä neuvo ihmistä väärin jos lääkäri katsoo asian niin ettei ole oikea aika lopettaa niin hänntietää potilastaan paljon enemmän kun potilas itse mitä tulee uusiintumis riskiin .

Ei pidä paikkaansa joka tapauksessa.
        Omalla kohdallani kävi niin, että elämästä jäi pois ne elintavat, jotka psykooseja aiheuttivat, eikä sen jälkeen ole psykooseja tullut, vaikkei ole enää vuosiin ollut lääkitystäkään.
        Lääkäri oli tietävinään, että tarvitsisin lääkityksen, mutta toisin kävi.
        Kyllä ex-potilas voi itsekin jotain tietää, se kuuluu usein paranemisprosessiin, että tulee tietoiseksi itsestään ja omasta psyykestään, psyykkisistä tiloista.
        Kuka sen paremmin tietäisi kuin ihminen itse, mitä siellä omassa päässä liikkuu, siis jos ei ole esim. psykoosissa. Kukaan muu ei voi lukea toisen ajatuksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla kohdallani kävi niin, että elämästä jäi pois ne elintavat, jotka psykooseja aiheuttivat, eikä sen jälkeen ole psykooseja tullut, vaikkei ole enää vuosiin ollut lääkitystäkään.
        Kyllä ex-potilas voi itsekin jotain tietää, se kuuluu usein paranemisprosessiin, että tulee tietoiseksi itsestään ja omasta psyykestään, psyykkisistä tiloista.
        Kuka sen paremmin tietäisi kuin ihminen itse, mitä siellä omassa päässä liikkuu, siis jos ei ole esim. psykoosissa. Kukaan muu ei voi lukea toisen ajatuksia.

Mitkä elintavat aiheuttavat psykoosia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teot taas paljastavat sitäkin enemmän sairaan ihmisen mielenterveydestä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä elintavat aiheuttavat psykoosia?

Myönnän kyllä reilusti, että oli päihteiden kanssa pahoja ongelmia, joista seurasi mt-ongelmia.
        Huonojen elintapojen seurausta psykoosit olivat.
        Päihteet jätin pois, psykoosit loppuivat, ja kun olin riittävän vahvoilla, uskalsin alkaa elämään ilman neuroleptejä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teot taas paljastavat sitäkin enemmän sairaan ihmisen mielenterveydestä

Juuri näin. Myönnettäköön sekin, että jos en olisi ollut jollain tavalla sairas, tuskin olisin ajautunut päihdehelvettiin.
        Ja siitäkin joskus jotkut kiistelevät, voiko ihminen muuttua. Olen sitä mieltä, että kyllä, ihminen voi muuttua. Sen yrittämiseen on ainakin annettava mahdollisuus.

• Anonyymi

Hoidetaan pois ?huomaa ettet tiedä edes mitään lääkityksestäsi. Se on niin että lääke pitää ainut terveenä niin kauan kun sitä otat, mutta se ei koskaan paranna sairauttasi kun sanoit että jos tulee uudestaan niin hoidetaan pois sairaalassa.
      Kas kun sitä ei vaan niin hoideta koska on verrattuna kroonisiin tiloihin .
      Lääkkeen kanssa olet toimiva ihminen ilman lääkettä olo tulee vähitellen taas huonoksi ,ei nekään joillakin diabetes voisi sanoa niin , joten pientä ajatusta sentään luulisi olevan.
      Että tieten tahtoen muka lopetetaan lääkkeen otto ja sitten taas sairaalaan ottamaan paikan joltain muulta koska niin kovasti on vastaan lääkitystä .ei mt lääkkeet paranna mitenkään ainoastaan lievittävät oireita , se jolla on taipumus psykoosiin syö lääkkeensä . koska tietää että ilman lääkkeitä tulee taas sairaaksi ei että JOS, vaan tulee .
      .

• Anonyymi

Tätä ei voi yleistää, niin kuin ei mitään muitakaan asioita.
        Ihmiset ovat yksilöitä.

• Anonyymi
        UUSI

Ikävä on vain todeta, että nimenomaan lääkkeen takia EN OLE TOIMIVA IHMINEN. Lääke aiheuttaa toimintakyvyttömyyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä on vain todeta, että nimenomaan lääkkeen takia EN OLE TOIMIVA IHMINEN. Lääke aiheuttaa toimintakyvyttömyyttä.

Minulla toimintakyky säilyi kyllä, mutta toimintani oli aivan holtitonta ja sekavaa.

• Anonyymi

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Jos tulee psykoosi, niin hoidetaan se sitten pois. Mitä sitä suotta syömään lääkkeitä vuosikymmeniä. Avohoidossa ei ole pakko käyttää lääkkeitä.

• Anonyymi

Hyvä ymmärtää, että lääkkeistä voi saada pysyväksi jäävän liikehäiriön:
        http://www.antipsychiatry.org/jenelle.htm
        "Why is this young woman using a wheelchair?: She has tardive dyskinesia - caused by psychiatric drugs."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Why is this young woman using a wheelchair?: She has tardive dyskinesia - caused by psychiatric drugs."

Mistä tiedät että on pysyvä? Oletko ollut yhteydessä tähän Jenelleen nyt kaksikymmentä vuotta myöhemmin?

• Anonyymi
        UUSI

Miten hoidat geneettisen sairauden pois jotenkin , sairaus on ihmisillä aina mutta sitä pidetään kurissa lääkkeillä . Niin että luulot että sairaus muka otetaan sairaalassa pois on vääriä , oireisiin auttaa lääkkeet , jotka pitävät mielen tasapainossa. Joten se että tieten tahtoen ei oteta lääkkeitä vaan tähdätään että pääsee sairaalaan ottamaan joltain toiselta sairaala paikan vaan siksi ettei hoida omaa sairauttaan . Jossain on pahasti vikaa kun kuvitellaan että muka paranee sairaalassa paranemista ei ole geneettisistä sairauksissa niitä hoidetaan lääkityksellä joka pitää psykoosin loitolla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hoidat geneettisen sairauden pois jotenkin , sairaus on ihmisillä aina mutta sitä pidetään kurissa lääkkeillä . Niin että luulot että sairaus muka otetaan sairaalassa pois on vääriä , oireisiin auttaa lääkkeet , jotka pitävät mielen tasapainossa. Joten se että tieten tahtoen ei oteta lääkkeitä vaan tähdätään että pääsee sairaalaan ottamaan joltain toiselta sairaala paikan vaan siksi ettei hoida omaa sairauttaan . Jossain on pahasti vikaa kun kuvitellaan että muka paranee sairaalassa paranemista ei ole geneettisistä sairauksissa niitä hoidetaan lääkityksellä joka pitää psykoosin loitolla

Taas tämä pistepirkko hoitaja pätemässä täällä. Sinut tunnistaa väleistä ennen pisteitä. Niinku näin .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle jäi hermostosairaus, ja valitettavasti pysyväksi seuralaiseksi loppuelämän ajaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei pysynyt psykoosit loitolla edes lääkityksellä, ja näin sairaaloissa useampiakin potilaita, joille myöskään lääkkeet ei olleet tehonneet.

• Anonyymi
      UUSI

Toimeisko sama ajatusmalli syövässä.
      Adjuvanttihoito turhaa.
      Turha kärsiä hirveästi sivuvaikutuksia.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki psykoosisairaat taitaa vähintään kerran kokeilla elää ilman lääkkeitä.

• Anonyymi
        UUSI

Minulla kokeilu osoittautui pysyväksi tilaksi ilman lääkkeitä oikeaksi vaihtoehdoksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kokeilu osoittautui pysyväksi tilaksi ilman lääkkeitä oikeaksi vaihtoehdoksi.

Sama täällä, oli oikein omalla kohdallani jättää neuroleptit pois.
        Elämänlaatu parani huomattavasti.
        Toki on ihmisiä, jotka saattavat niitä tarvitakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      64
      10742
    2. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      6577
    3. Samuli Vasala vakava tauti

Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h
      Juoksu
      44
      5726
    4. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4356
    5. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2516
    6. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1709
    7. Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja

remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu
      Tuusniemi
      11
      1687
    8. Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan

Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1664
    9. Miten sinua voi

Enää lähestyä?
      Ikävä
      85
      1355
    10. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      971
    Aihe