Pilluun ja perseeseen vuoron perään.

Anonyymi-ap

Miten on, onko naisia jotka ottaa vuoron perään pilluun ja perseeseen ja onko tullut ongelmia?

Vaimoa olen saanut panna vain ensin pilluun ja loppukiri perseen puolelle jonne mällit, mutta paria naista joskus nuorempana sai panna miten halusi ja missä järjestyksessä vaan.

Toista näistä, jota sai naida ihan vapaasti molempiin vuoron perään, Kysyin häneltä nyt vuosien jälkeen, että tuliko mitään oireita tai tulehduksia, sanoi että ei ole koskaan tullut ja vieläkin antaa naida ihan saman lailla. Samoin sanoi tämä toinenkin. On antanut aina vaihdella pillun ja perseen välillä ja ei ole ongelma.

Ymmärrän että tuossa on riski, mutta onko se riski kumminkaan niin iso?

Eli miten on, löytyykö naisia jotka antaa naida vuoron perään pilluun ja perseeseen ja onko tästä kokemuksia.

Itse tykkäisin tietenkin kovasti tuosta ja olisi kiva päästä painamaan vielä joskus noin.

14

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain mustille miehille annan molempiin. T. Kyltymätön milf

• Anonyymi

Minulla on ollut jo vuosia sama vakituinen tapailukumppani. Tämä nainen antaa panna vuoron perään molempiin ja ottaa suihinkin suoraan anaalista. Ei tietääkseni ole ollut ongelmia.

• Anonyymi

Sama oli noiden molempien naisten kanssa. Sai panna molempikn paikkoihin miten halusi ja käyttää myös suussa ja laskea spermat nieluun kun ensin oli nainut persettä. Ihan parasta mitä voi saada. En minä nuorempana ollut noista kiinnostunut. Panin kun sai panna ja en kysellyt sen kummempia. Myöhemmin sitten minua on vasta aiheesta valistettu.

• Anonyymi

En tiedä onko ongelmia, mutta tuo vaihto on kait ihan tavallista.

• Anonyymi

Miksi se on sinusta sairasta?

• Anonyymi

Tykkään saada molempiin saman aikaa ja kun on vielä kolmas mies mukana ni sitä imee. N.

• Anonyymi

Ja vielä neljäs mies, jotta pillussa on kaksi kyrpää yhtäaikaa. Viides ja kuudes mies voisi olla vielä, jotta runkkaan molempia käsilläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä neljäs mies, jotta pillussa on kaksi kyrpää yhtäaikaa. Viides ja kuudes mies voisi olla vielä, jotta runkkaan molempia käsilläni.

Kuullostaa upealta
        M42

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuullostaa upealta
        M42

On ihanaa saada niin montaa kyrpää sisään kuin mahdollista.

• Anonyymi

Pitääkö joku sitä outona tai ei anna vaihdella!? En ole koskaan tavannut sellaista naista! Aina olen saanut panna minne haluan ja lisäksi suihinottoja. Sen vähän ymmärrän, että joku ei halua anaalista suoraan suuhun, mutten ole tavannut sellaistakaan naista.

• Anonyymi

Suurin osa ei ole antanut vaihtaa, joskin liki kaikki on antanut naida perseeseen, kun sitä nätisti pyytää ja huolellisesti lämmittää.

Mutta onhan se ihana ottaa pillusta ja herkutella terskalla persereiän ympärillä ja vähän lähettää sisällä... Työntää takaisin pilluun ja ottaa lisää liukastetta sieltä ja tulla takaisin perseen puolelle. Pari rauhallista työntöä.... Pilluun. Takaisin ja muutama työntö taas liukastetta... Ja Pian huomaa että kumpaankin reikään saa naida niin lujaa kun haluaa ja vuorotella... Uhh... Tykkään ❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa ei ole antanut vaihtaa, joskin liki kaikki on antanut naida perseeseen, kun sitä nätisti pyytää ja huolellisesti lämmittää.

Mutta onhan se ihana ottaa pillusta ja herkutella terskalla persereiän ympärillä ja vähän lähettää sisällä... Työntää takaisin pilluun ja ottaa lisää liukastetta sieltä ja tulla takaisin perseen puolelle. Pari rauhallista työntöä.... Pilluun. Takaisin ja muutama työntö taas liukastetta... Ja Pian huomaa että kumpaankin reikään saa naida niin lujaa kun haluaa ja vuorotella... Uhh... Tykkään ❤️❤️❤️

En mä ole kysynyt lupaa. Asiat vaan sujuvat pannessa ja nainen ei edes ajattele asiaa sen tapahtuessa. Nauttii vain.

• Anonyymi

Sama täällä, tummien annan tuupata vuorotellen molempiin ja aukot auki sen jälkeen. Ihanaa.

• Anonyymi

joskus -90 luvulla oltiin juhannusfestareillla sieravuoressa. Siellä sitten naisystävän kanssa temuttiin menemään. Juotiin ja naitiin ja sekoiltiin, kuten ajan kuvaan ja ikään kuuluu. Jossain välissä meidän piti mennä "lepäämään telttaan" ja oli kyllä ihan tarkoituskin kun väsytti, mutta ei sitten maltettu. Työnsin ensin pilluun, mutta halusin persettä jota tältä naiselta sai mielin määrin. Kakkonen oli kumminkin kuiva, mutta ei se menoa haitannut. Antoi painaa vaan menemään, joskin sanoi, että rauhallisesti. Pistin oikein tuntuvan kuivaan perseeseen menemään hetken, otin pilluun, ja takaisin perseesen, ja pilluun ja takaisin pilluun ja perseeseen, ja alkoi luistamaan... ja aah, mällit sinne ja palattiin takaisin juomaan ja rälläämään. Oli kivaa.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      677
      9303
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3586
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      468
      2454
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      138
      1486
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      37
      1483
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      14
      1353
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1322
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1207
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1147
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      77
      1070
    Aihe