Ihastuin ulkonäköösi, ääneesi ja sukunimeesi.
Olet niin komea
26
665
Vastaukset
- Anonyymi
Okei. Lötjönen tuskinpa kyseessä.
- Anonyymi
Varmaan joku vierasperäinen hienostelunimi tyyliin Horst von Lerssenfelder
- Anonyymi
Ihan suomalainen on, mutta muuta en kerro.
- Anonyymi
Ja sukunimi oli?
- Anonyymi
Ihastuit nimeen
Okei... - Anonyymi
Minun kaipaan naista yksipuolisesti. Hän nainen vehtailee muiden kanssa ja minua vaan kiusaa. 😞
- Anonyymi
ei pidä paikkansa
- Anonyymi
Eikös se ollut täysin selvää jo yli vuosi sitten miten hän toimii? Miks olis sulle erilainen, mitä oli lapsensa isälle??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ollut täysin selvää jo yli vuosi sitten miten hän toimii? Miks olis sulle erilainen, mitä oli lapsensa isälle??
Ohhoh! Täällä onkin näköjään tietäjä paikalla. Haluatko tavata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut täällä ihmisistä selän takana. Kiva tietää mitä valehtelet? Vai jopa oma sukulainen. Niin olen kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut täällä ihmisistä selän takana. Kiva tietää mitä valehtelet? Vai jopa oma sukulainen. Niin olen kuullut.
Totuuden sanominen ei ole valehtelemista. Toisekseen ei ole sukulaissuhdetta joten kommentti ei ollu sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh! Täällä onkin näköjään tietäjä paikalla. Haluatko tavata?
Ei kiinnosta tapaamiset.
- Anonyymi
Ei vehtaa. ON NAIMISISSA. MENE POIS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieks katoin just kuinka onnellinen hän olikaan kuvissa lapsensa isän kanssa. Pikkasen kade olin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta tapaamiset.
Minua kiinnostaisi. Kaikissa tapauksissa.
- Anonyymi
Onko teillä käynyt niin, joku on ottanut auton rekisterin perusteella nimen ylös ja ottanut yhteyttä tai alkanut seurailemaan.
- huomannut sivusta- Anonyymi
On nähtävästi.
- Anonyymi
Sukunimesi 👌 hohhoijaa
- Anonyymi
Tavallinen.
- Anonyymi
Matt. 24: 39-41
Peltonen, Wekman Peltonen- Anonyymi
Minä jään mielellään pois tästä kaikesta valheesta. Hirviöitä täällä pesii
- Anonyymi
Taasko M.A vaihtaa naisia ku sukkia.
- Anonyymi
Sukunimi on sitten suojattu että jos sen tahtoo niin mars maistraattiin 😁
- Anonyymi
☝️ Kaikkien sukunimet on nykyään suojattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☝️ Kaikkien sukunimet on nykyään suojattuja.
No niinpä näköjään, näin ei ollut vuosikymmeniä sitten
- Anonyymi
💕💕🫡🫡💕💕
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513