Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin!
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ttk-sta-tippunut-arja-koriseva-teki-erityisen-teon-kyynelsilmin-ma-olen-ihan-jarjettoman?s24
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
7
388
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Luojan Kiitos päästiin siitä turhakkeesta eroon!
- AnonyymiUUSI
Jos on 10:ssä tosi tv ohjelmassa samanaikaisesti, niin olikin jo aika lähteä
- AnonyymiUUSI
Mutta eihän näitä oo pakko katsoa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä isaacseneellä nousee kusi päähän kun prinsessa ruususen kiharatukkaista kehutaan en oikein ymmärrä korkkiruuvi kiharoita. Hihhhh. Rinsessaa leikkii. Hehhh
- AnonyymiUUSI
Ei iicak ole edes kolmanneksi paras todellisuudessa. Hyvin toimi mutkasena ja heiluvana lyhtypylvään kun nainen tanssi
- AnonyymiUUSI
Touvottavasti Ei käy Anssille ja Linnealle! Silloinkun Kristan kaa tanssi ja sitä ehkutettiin voittoon mutta eipä???
- AnonyymiUUSI
Ne pärjää ketä äänestetään oli paras tai ei. Vähän ihmetyttää Gogin ja Kian putoaminen. Bess ei ollut edes mikään hyvä ja sai jatkaa kukahan paljon äänesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi639730Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h375323Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1005267- 453454
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa482072Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1941426Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111417Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän31408- 791145
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell89899