Alkaako kommunistien lakkoilut jälleen,mitä sanoo SAK

Anonyymi-ap

sopparit päättyy kohta,

37

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivotaan että alkaa! Onhan tätä paskaa jo siedetty!

• Anonyymi

Niin, senhän sitä parhaiten osaatte. Velttoa on duunarimassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tekemistä sinun duunareilla on koko asian kanssa? Hanki parempia duunareita jos velttoilevat, ei se sen kummempaa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on itse kommunisti tai ehkä toista totalitaarista ideologiaa, eli kansallissosialismia kannattava hölmö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on itse kommunisti tai ehkä toista totalitaarista ideologiaa, eli kansallissosialismia kannattava hölmö.

Eli persu.

• Anonyymi

Työntekijä puoli voi alkaa lakkoilemaan jos työnantajapuoli liikaa ahnehtii ja kiristää työläisen oikeuksia.
      Sinun kannattaisi perehtyä politiikkaan ja eri poliittisiin suuntauksiin, historiaan ja nykyaikaan niiden suhteen. Nyt näyttää ettet ymmärrä noista asioista yhtään mitään, eli kannatat ilmaisesti Persuja?

• Anonyymi

kannattaa lakkoilla jos tienaa jo 3500e kuussa eihän sillä tule toimeen vanha erkkikään,kun urpilainen jutta tienaa kuukaudessa yli 30 tuhatta euroa,niin kannattaa olla DEMARI vasuri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kannattaa lakkoilla jos tienaa jo 3500e kuussa eihän sillä tule toimeen vanha erkkikään,kun urpilainen jutta tienaa kuukaudessa yli 30 tuhatta euroa,niin kannattaa olla DEMARI vasuri

Mitäs se kaikkien köyhien kurjistaja Purra sitten tienaa, muutakuin kamalat haukut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo Urpilaisen ansiot liittyy asiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonkohan se satonen tienaa

• Anonyymi

Aina tämä sama kokkare-persu hyökkää paikalle kun ammattiliitto puolustaa Omiaan eli työntekijöitä.

• Anonyymi

Lakkoile totta kai jos tarve vaatii.
      Mutta en ole mikään kommunisti enkä edes demari.
      Jos on toisella palkkatöissä on työväen luokkaa.
      Ja populistien ja kokoomuksen hallitus on alkanut minulle työnantajan rooliin vaikka en halua.
      Myös siksi pitää lakkoilla koska muuten me työntekijät ollaan ihan täysin perse reikiä jos tuota rosvohallitusta kompataan ellei vastusteta heikennyksiä.

• Anonyymi

Jos ammattiliitot ei puolusta työntekijöitä , niin kukaan ei puolusta työntekijöitä. Onneksi on Ammattiliitos. #Petosjytkyhallitus haisee. Ja mtä EK.

• Anonyymi

Urpilainen puollustaa vasureita muka,ei paskan vertaa sitä hetkauta joku työläinen on itse porvareita tuloillaan,kohta saapi sopeutusrahaa huimat eurot,ja puhuu muka työväen puolesta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urpilainen puollustaa vasureita muka,ei paskan vertaa sitä hetkauta joku työläinen on itse porvareita tuloillaan,kohta saapi sopeutusrahaa huimat eurot,ja puhuu muka työväen puolesta,

Eikö Urpilainen lämmennyt kosinnallesi, vai mitä mässytät? Mene vaihteeksi vonkaamaan vaikka Purraa.

• Anonyymi

Kommunistit ja ay liike sahhaa sitä oksaa poikki jolla istuvat. Ay herrat vain lihhoo, Työnantajat kärsii ja irtisanomisia tullee, mutta sitähän te vasurit haluatta, ko sohvalle maksetaan sama .Sosiaali turva on LIIAN hyvä.

• Anonyymi

Nyt lihoo sijoittajat, vaikka eivät laita tikkua itse ristiin työn takia.

Jos ruoka olisi rahaa, niin jostain syystä oikeiston idiootit alkaisivat syöttää suurinta läskiä siinä toivossa että tämä läski hommaisi heillekkin ruokaa, ja mitä läskimpi tyyppi, sitä enemmän sille pitäisi sitä ruokaa syöttää jotta syöttäjät saisivat enemmän ruokaa, mutta kun läskiksi saati rikkaaksi ei tulla jakelemalla muille, vaan pitämällä mahdollisimman paljon itse.

• Anonyymi

Niin ei se kommunisteihin liity mitenkäön Ammattiliitot on työntekiöiden etujärjestöjä jotka hoitaa työntekiöiden oikeuksia .jos ne omisivat kommunistisia Suomen Eduskunta näyttäisi ihan erilaiselta puoluepoliittisesti mutta jos järki on viisivuotiaantasolla! Voi tuollaisiakin argumentteja esittää.

• Anonyymi

Kun palkkoja nostetaan, niin valtio saa lisää verotuloja.

• Anonyymi

Nyt taas lakkoileen,tiijä kuin pitkään. Vuos sitte. Yhenpäivän saikun takia tuntu että näläkäkuolema tullee. (Rapulapäivä)

• Anonyymi

Älä juo niin paljoa, helpottaa varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä juo niin paljoa, helpottaa varmasti.

kommunisti on kateellinen ja vihaa työnantajaa,hänen mielestään tynantaja on rikas,porvari,vaikka on vain Demari,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kommunisti on kateellinen ja vihaa työnantajaa,hänen mielestään tynantaja on rikas,porvari,vaikka on vain Demari,

Saattaahan kommarit sellaisia olla, mutta mitä tekemistä sillä on asian kanssa?

• Anonyymi

Jos kerran on varaa, niin sitten lakkoon.
      Älkää sitten itkekö ja hallitusta haukkuko, jos työpaikat menee ja konkursseja tulee.

Ei työnantaja pärjää jos sillä on ajatuksena vain riistää, mutta työnantajan on tultava toimeen. Yrityksen, on kannatettava muuten ei ole varaa teetättää töitä.

Maksajana on aina tuotteen loppukäyttäjä, joka voi olla toinen työntekijä tai yritys.
      Jos tavara ei mene uudella isommalla hinnalla kaupaksi, niin sitten ei niitä töitä enää vain ole. Hinnat nousee, sehän on selvää.

Jos inflaatio on jyllännyt, ostovoima heikentynyt, kaikki kallistunut, hallitus leikannut ja paljon muuta niin ei se työnantajan vika ole, eikä se hallitus niitä palkkoja maksa. Ne maksaa sinun työnantajasi ja jostain se on pois, joko uusista investoinneista tai yrityksen tulevaisuudesta, mistä milloinkin.

Miettikää tarkoin, että ei napsahda omaan nilkkaan

• Anonyymi

Ei ne osaa miettiä,ovat niin ammattiliittojen vietävinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne osaa miettiä,ovat niin ammattiliittojen vietävinä.

ammattiliitot päättää meneekö jätkä lakkoon,ei tynteki menis mutta liitto määrää,jos et mene olet rikkuri,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ammattiliitot päättää meneekö jätkä lakkoon,ei tynteki menis mutta liitto määrää,jos et mene olet rikkuri,

Ei muuten määrää mikään liitto minun tekemisiäni.
        Minä määrään itse, milloin minä töihin menen ja jos töitä on niin minähän teen ja menen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten määrää mikään liitto minun tekemisiäni.
        Minä määrään itse, milloin minä töihin menen ja jos töitä on niin minähän teen ja menen.

Juuri noin! Etkä kysy edes työnantajalta lupaa, mutta jos tuut mun töitä tekemään, niin saat nepariin!

• Anonyymi

Kaiken takana SUDANIN miehet ja naiset!

Ja jolla on uus bile paita ja uus nahkatakki...kuvia mediassa

Kipuilee kipuloo.. kun tuo Amerikan vaalitkin meni mönkään!

• Anonyymi

niinpä mamuille sama palkka kuin kantapeikoille vaikka ei osata kieltä eikä työntekoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinpä mamuille sama palkka kuin kantapeikoille vaikka ei osata kieltä eikä työntekoa.

Persuthan vaativat heille parempaa palkkaa mitä suomalaisille. Persut ovatkin kansan asialla, tietäis vaan minkä kansan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuthan vaativat heille parempaa palkkaa mitä suomalaisille. Persut ovatkin kansan asialla, tietäis vaan minkä kansan.

aivan niin persut on silti vallassa kun ovat kansan suosiossa,vasurit ei ole ovat niitä kommunisteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aivan niin persut on silti vallassa kun ovat kansan suosiossa,vasurit ei ole ovat niitä kommunisteja

Pahimpia kommareita ovat persut ja koksut, rakentavat rikkaiden kommuunia joka hyljeksii duunareita ja pk-yrittäjiä samalla potkien heitä päähän, köyhien kiusaamisesta nyt puhumattakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahimpia kommareita ovat persut ja koksut, rakentavat rikkaiden kommuunia joka hyljeksii duunareita ja pk-yrittäjiä samalla potkien heitä päähän, köyhien kiusaamisesta nyt puhumattakaan.

aina vasurit on olleet kommareita,ei siitä mihinkään pääse,iät ajat ovat vappuna marssineet,punaliput hulmuten,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

aina vasurit on olleet kommareita,ei siitä mihinkään pääse,iät ajat ovat vappuna marssineet,punaliput hulmuten,

Kommarius ei katso puoluekantaa, se on periaate jonka mukaan tehdään politiikkaa, Orpon hallituksen politiikka alkaa olla puhdasta kommaria, rikkaidenkin kommuuni on kommuuni ja sitä Suomesta ollaan rakentamassa.

• Anonyymi
      UUSI

Aloitus on hyvä. Se kertoo mitä mieltä perussuomalaisesta ovat työntekijästä. He halveksivat heitä.

Vrt. Purran työkokemus 0v 0kk 0pv

• Anonyymi
        UUSI

vasurit on kammareita olleet iät ja ajat,ja ovat aina olemaan,ei siitä nimestä mihinkään pääse,punalipun kantajia ovat,ja työnantajia vastustajia,

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe