sopparit päättyy kohta,
Alkaako kommunistien lakkoilut jälleen,mitä sanoo SAK
116
853
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan että alkaa! Onhan tätä paskaa jo siedetty!
- Anonyymi
Niin, senhän sitä parhaiten osaatte. Velttoa on duunarimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekemistä sinun duunareilla on koko asian kanssa? Hanki parempia duunareita jos velttoilevat, ei se sen kummempaa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on itse kommunisti tai ehkä toista totalitaarista ideologiaa, eli kansallissosialismia kannattava hölmö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on itse kommunisti tai ehkä toista totalitaarista ideologiaa, eli kansallissosialismia kannattava hölmö.
Eli persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli persu.
kimmo kiljunen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kimmo kiljunen.
Siinä näkee demarin ja persun eron, demari kantaa vastuunsa ja eroaa tehtävästään kun on sössinyt kunnolla, persu pitää kantaa väksisin pihalle tämän rääkyessä, potkiessa vastaan ja yrittäen väkisin takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä näkee demarin ja persun eron, demari kantaa vastuunsa ja eroaa tehtävästään kun on sössinyt kunnolla, persu pitää kantaa väksisin pihalle tämän rääkyessä, potkiessa vastaan ja yrittäen väkisin takaisin.
kantaa vastuunsa, hah haa.anna mun kaikki kestää.hih hih hii ja haaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kantaa vastuunsa, hah haa.anna mun kaikki kestää.hih hih hii ja haaaa.
Ja siinä vastaavasti näkee persun ymmärryksen puutteen vastuunkannosta.
- Anonyymi
Työntekijä puoli voi alkaa lakkoilemaan jos työnantajapuoli liikaa ahnehtii ja kiristää työläisen oikeuksia.
Sinun kannattaisi perehtyä politiikkaan ja eri poliittisiin suuntauksiin, historiaan ja nykyaikaan niiden suhteen. Nyt näyttää ettet ymmärrä noista asioista yhtään mitään, eli kannatat ilmaisesti Persuja?- Anonyymi
kannattaa lakkoilla jos tienaa jo 3500e kuussa eihän sillä tule toimeen vanha erkkikään,kun urpilainen jutta tienaa kuukaudessa yli 30 tuhatta euroa,niin kannattaa olla DEMARI vasuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kannattaa lakkoilla jos tienaa jo 3500e kuussa eihän sillä tule toimeen vanha erkkikään,kun urpilainen jutta tienaa kuukaudessa yli 30 tuhatta euroa,niin kannattaa olla DEMARI vasuri
Mitäs se kaikkien köyhien kurjistaja Purra sitten tienaa, muutakuin kamalat haukut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo Urpilaisen ansiot liittyy asiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkohan se satonen tienaa
- Anonyymi
kimmo kiljunen.
- Anonyymi
Aina tämä sama kokkare-persu hyökkää paikalle kun ammattiliitto puolustaa Omiaan eli työntekijöitä.
- Anonyymi
kimmo kiljunen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kimmo kiljunen.
Miksei persut ole yhtä suoraselkäisiä ja lähde hallituksesta? Ovat jo sotkeneet enemmän kuin liikaa asioita, joten aihetta olisi siirtyä itsetutkiskelun pariin.
- Anonyymi
Lakkoile totta kai jos tarve vaatii.
Mutta en ole mikään kommunisti enkä edes demari.
Jos on toisella palkkatöissä on työväen luokkaa.
Ja populistien ja kokoomuksen hallitus on alkanut minulle työnantajan rooliin vaikka en halua.
Myös siksi pitää lakkoilla koska muuten me työntekijät ollaan ihan täysin perse reikiä jos tuota rosvohallitusta kompataan ellei vastusteta heikennyksiä. - Anonyymi
Jos ammattiliitot ei puolusta työntekijöitä , niin kukaan ei puolusta työntekijöitä. Onneksi on Ammattiliitos. #Petosjytkyhallitus haisee. Ja mtä EK.
- Anonyymi
Urpilainen puollustaa vasureita muka,ei paskan vertaa sitä hetkauta joku työläinen on itse porvareita tuloillaan,kohta saapi sopeutusrahaa huimat eurot,ja puhuu muka työväen puolesta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urpilainen puollustaa vasureita muka,ei paskan vertaa sitä hetkauta joku työläinen on itse porvareita tuloillaan,kohta saapi sopeutusrahaa huimat eurot,ja puhuu muka työväen puolesta,
Eikö Urpilainen lämmennyt kosinnallesi, vai mitä mässytät? Mene vaihteeksi vonkaamaan vaikka Purraa.
- Anonyymi
Kommunistit ja ay liike sahhaa sitä oksaa poikki jolla istuvat. Ay herrat vain lihhoo, Työnantajat kärsii ja irtisanomisia tullee, mutta sitähän te vasurit haluatta, ko sohvalle maksetaan sama .Sosiaali turva on LIIAN hyvä.
- Anonyymi
Nyt lihoo sijoittajat, vaikka eivät laita tikkua itse ristiin työn takia.
Jos ruoka olisi rahaa, niin jostain syystä oikeiston idiootit alkaisivat syöttää suurinta läskiä siinä toivossa että tämä läski hommaisi heillekkin ruokaa, ja mitä läskimpi tyyppi, sitä enemmän sille pitäisi sitä ruokaa syöttää jotta syöttäjät saisivat enemmän ruokaa, mutta kun läskiksi saati rikkaaksi ei tulla jakelemalla muille, vaan pitämällä mahdollisimman paljon itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt lihoo sijoittajat, vaikka eivät laita tikkua itse ristiin työn takia.
Jos ruoka olisi rahaa, niin jostain syystä oikeiston idiootit alkaisivat syöttää suurinta läskiä siinä toivossa että tämä läski hommaisi heillekkin ruokaa, ja mitä läskimpi tyyppi, sitä enemmän sille pitäisi sitä ruokaa syöttää jotta syöttäjät saisivat enemmän ruokaa, mutta kun läskiksi saati rikkaaksi ei tulla jakelemalla muille, vaan pitämällä mahdollisimman paljon itse.Tekisikö mieli ostaa edes muutama kirjanmerkki, vai pitäisikö nekin saada tässä nyt korvauksella luukulta? 🤔🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisikö mieli ostaa edes muutama kirjanmerkki, vai pitäisikö nekin saada tässä nyt korvauksella luukulta? 🤔🤣🤣🤣
Sijoittajat käyttävät duunareita raha-automaattina, sitä vartenhan koko järjestelmä on keksitty, rikkaiden sossunluukku, eikä heidän tarvi käsiään liata työntekoon ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sijoittajat käyttävät duunareita raha-automaattina, sitä vartenhan koko järjestelmä on keksitty, rikkaiden sossunluukku, eikä heidän tarvi käsiään liata työntekoon ollenkaan.
Duunaritkin sijoittaa nykyään, kokeile sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunaritkin sijoittaa nykyään, kokeile sinäkin.
Mutta vain ne joilla siihen on varaa ja heidänkin on pakko, palkalla kun ei muuten pärjää vaikka siitä jäisi vähän ylikin, sillä hinnat nousevat nopeampaa mitä palkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vain ne joilla siihen on varaa ja heidänkin on pakko, palkalla kun ei muuten pärjää vaikka siitä jäisi vähän ylikin, sillä hinnat nousevat nopeampaa mitä palkka.
Höpö höpö. Löysää rahaa pistetään poikimaan sijoittamalla.
- Anonyymi
Niin ei se kommunisteihin liity mitenkäön Ammattiliitot on työntekiöiden etujärjestöjä jotka hoitaa työntekiöiden oikeuksia .jos ne omisivat kommunistisia Suomen Eduskunta näyttäisi ihan erilaiselta puoluepoliittisesti mutta jos järki on viisivuotiaantasolla! Voi tuollaisiakin argumentteja esittää.
- Anonyymi
Kun palkkoja nostetaan, niin valtio saa lisää verotuloja.
- Anonyymi
Nyt taas lakkoileen,tiijä kuin pitkään. Vuos sitte. Yhenpäivän saikun takia tuntu että näläkäkuolema tullee. (Rapulapäivä)
- Anonyymi
Älä juo niin paljoa, helpottaa varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä juo niin paljoa, helpottaa varmasti.
kommunisti on kateellinen ja vihaa työnantajaa,hänen mielestään tynantaja on rikas,porvari,vaikka on vain Demari,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kommunisti on kateellinen ja vihaa työnantajaa,hänen mielestään tynantaja on rikas,porvari,vaikka on vain Demari,
Saattaahan kommarit sellaisia olla, mutta mitä tekemistä sillä on asian kanssa?
- Anonyymi
Jos kerran on varaa, niin sitten lakkoon.
Älkää sitten itkekö ja hallitusta haukkuko, jos työpaikat menee ja konkursseja tulee.
Ei työnantaja pärjää jos sillä on ajatuksena vain riistää, mutta työnantajan on tultava toimeen. Yrityksen, on kannatettava muuten ei ole varaa teetättää töitä.
Maksajana on aina tuotteen loppukäyttäjä, joka voi olla toinen työntekijä tai yritys.
Jos tavara ei mene uudella isommalla hinnalla kaupaksi, niin sitten ei niitä töitä enää vain ole. Hinnat nousee, sehän on selvää.
Jos inflaatio on jyllännyt, ostovoima heikentynyt, kaikki kallistunut, hallitus leikannut ja paljon muuta niin ei se työnantajan vika ole, eikä se hallitus niitä palkkoja maksa. Ne maksaa sinun työnantajasi ja jostain se on pois, joko uusista investoinneista tai yrityksen tulevaisuudesta, mistä milloinkin.
Miettikää tarkoin, että ei napsahda omaan nilkkaan- Anonyymi
Ei ne osaa miettiä,ovat niin ammattiliittojen vietävinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne osaa miettiä,ovat niin ammattiliittojen vietävinä.
ammattiliitot päättää meneekö jätkä lakkoon,ei tynteki menis mutta liitto määrää,jos et mene olet rikkuri,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ammattiliitot päättää meneekö jätkä lakkoon,ei tynteki menis mutta liitto määrää,jos et mene olet rikkuri,
Ei muuten määrää mikään liitto minun tekemisiäni.
Minä määrään itse, milloin minä töihin menen ja jos töitä on niin minähän teen ja menen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten määrää mikään liitto minun tekemisiäni.
Minä määrään itse, milloin minä töihin menen ja jos töitä on niin minähän teen ja menen.Juuri noin! Etkä kysy edes työnantajalta lupaa, mutta jos tuut mun töitä tekemään, niin saat nepariin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin! Etkä kysy edes työnantajalta lupaa, mutta jos tuut mun töitä tekemään, niin saat nepariin!
Mitä tuossa nyt sana nepari tarkoittaa? 🤔😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuossa nyt sana nepari tarkoittaa? 🤔😂
Joko olet niin persuuntunut, että alkaa suomenkielikin hävitä? Kohta varmaan puhut pelkästään puhdasta persua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet niin persuuntunut, että alkaa suomenkielikin hävitä? Kohta varmaan puhut pelkästään puhdasta persua.
Kuranappi?
- Anonyymi
Kaiken takana SUDANIN miehet ja naiset!
Ja jolla on uus bile paita ja uus nahkatakki...kuvia mediassa
Kipuilee kipuloo.. kun tuo Amerikan vaalitkin meni mönkään!- Anonyymi
niinpä mamuille sama palkka kuin kantapeikoille vaikka ei osata kieltä eikä työntekoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä mamuille sama palkka kuin kantapeikoille vaikka ei osata kieltä eikä työntekoa.
Persuthan vaativat heille parempaa palkkaa mitä suomalaisille. Persut ovatkin kansan asialla, tietäis vaan minkä kansan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuthan vaativat heille parempaa palkkaa mitä suomalaisille. Persut ovatkin kansan asialla, tietäis vaan minkä kansan.
aivan niin persut on silti vallassa kun ovat kansan suosiossa,vasurit ei ole ovat niitä kommunisteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan niin persut on silti vallassa kun ovat kansan suosiossa,vasurit ei ole ovat niitä kommunisteja
Pahimpia kommareita ovat persut ja koksut, rakentavat rikkaiden kommuunia joka hyljeksii duunareita ja pk-yrittäjiä samalla potkien heitä päähän, köyhien kiusaamisesta nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahimpia kommareita ovat persut ja koksut, rakentavat rikkaiden kommuunia joka hyljeksii duunareita ja pk-yrittäjiä samalla potkien heitä päähän, köyhien kiusaamisesta nyt puhumattakaan.
aina vasurit on olleet kommareita,ei siitä mihinkään pääse,iät ajat ovat vappuna marssineet,punaliput hulmuten,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aina vasurit on olleet kommareita,ei siitä mihinkään pääse,iät ajat ovat vappuna marssineet,punaliput hulmuten,
Kommarius ei katso puoluekantaa, se on periaate jonka mukaan tehdään politiikkaa, Orpon hallituksen politiikka alkaa olla puhdasta kommaria, rikkaidenkin kommuuni on kommuuni ja sitä Suomesta ollaan rakentamassa.
- Anonyymi
Aloitus on hyvä. Se kertoo mitä mieltä perussuomalaisesta ovat työntekijästä. He halveksivat heitä.
Vrt. Purran työkokemus 0v 0kk 0pv- Anonyymi
vasurit on kammareita olleet iät ja ajat,ja ovat aina olemaan,ei siitä nimestä mihinkään pääse,punalipun kantajia ovat,ja työnantajia vastustajia,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vasurit on kammareita olleet iät ja ajat,ja ovat aina olemaan,ei siitä nimestä mihinkään pääse,punalipun kantajia ovat,ja työnantajia vastustajia,
Perskommarit ovat koksukommarien kanssa samaa porukkaa, eikä se muuksi muutu vaikka kuinka natkuta vasureista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perskommarit ovat koksukommarien kanssa samaa porukkaa, eikä se muuksi muutu vaikka kuinka natkuta vasureista.
vappu lähestyy vasuri kommarit liput liehuun ei siellä persuja ei kokkareita marssila näy muita kuin vasuri kommareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vappu lähestyy vasuri kommarit liput liehuun ei siellä persuja ei kokkareita marssila näy muita kuin vasuri kommareita.
Silti oikeiston kommuuni on kommuuni rikkaita varten, ja pahimmat oikeistokommuunin rakentajat ovat kokoomus ja persut, eikä se muuksi muutu olipa sitten vappu, jussi tai vaikka joulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti oikeiston kommuuni on kommuuni rikkaita varten, ja pahimmat oikeistokommuunin rakentajat ovat kokoomus ja persut, eikä se muuksi muutu olipa sitten vappu, jussi tai vaikka joulu.
hei kommari vasurit kohta päästään lakkoon,ei oteta mukaan orpoja eikä purroja.ovat porvareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei kommari vasurit kohta päästään lakkoon,ei oteta mukaan orpoja eikä purroja.ovat porvareita
Vain persut ovat hinkumassa lakkoon, kaikki muut joutuvat lakkoilemaan pakon edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain persut ovat hinkumassa lakkoon, kaikki muut joutuvat lakkoilemaan pakon edessä.
persut on hallituksessa,ei ne jouda lakkoon,mutta vasurit joutaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persut on hallituksessa,ei ne jouda lakkoon,mutta vasurit joutaa,
Perussuomalaiset ovat hallituksessa, persut ovat hinkumassa silti lakkoon. Duunarit vastaavasti joutuvat turvautumaan lakkoon Orpon hallituksen toimien takia.
- Anonyymi
Ensin mennään lakkikourassa kyseleen työtä Työnantajilta ja kehutaan että olen hyvä ja tunnollinen työntekijä,sitten kun sinne sattuu pääseen, niin liitytään liittoon joka on Työnantajia vastaan ja se vastaisuus tarttuu työntekijöihin ja niin alkaa lakkoilu.
- Anonyymi
näin on.miksi työnantajaa kohtaan viha tulee liitolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin on.miksi työnantajaa kohtaan viha tulee liitolta.
Liitto ei ole ketään vastaan, se on työntekiöiden edunvalvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitto ei ole ketään vastaan, se on työntekiöiden edunvalvoja.
liitto manipuloi vain jäseniään,kyllä nytkin 10 rossaa tulee pannaan lakko pystyyn,eihän tämmöinen ole muutako työn antajien vihaamista, jotka työtä antaa ja toimeentuloa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
liitto manipuloi vain jäseniään,kyllä nytkin 10 rossaa tulee pannaan lakko pystyyn,eihän tämmöinen ole muutako työn antajien vihaamista, jotka työtä antaa ja toimeentuloa,
Liitto ei manipuloi ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitto ei manipuloi ketään.
enhän minä mutta kun liitto käskee,jos en tee niinkuin liiton herrat määrää olen hirveä rikkuru ihminen,vaikka olisin justiin saanut töitä niin mun on heti oltava työn antaja vastainen kun liitto määrää,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enhän minä mutta kun liitto käskee,jos en tee niinkuin liiton herrat määrää olen hirveä rikkuru ihminen,vaikka olisin justiin saanut töitä niin mun on heti oltava työn antaja vastainen kun liitto määrää,
Jokainen joutuu itse päättämään ja ottamaan vastuun siitä mitä tekee, on aivan turha mennä kenenkään tai minkään selän taakse ruikuttamaan että käskettiin sitä ja tätä, varsinkaan liiton taakse, jokainen päättää itse miten elämäänsä elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen joutuu itse päättämään ja ottamaan vastuun siitä mitä tekee, on aivan turha mennä kenenkään tai minkään selän taakse ruikuttamaan että käskettiin sitä ja tätä, varsinkaan liiton taakse, jokainen päättää itse miten elämäänsä elää.
olin työttömänä 8kuukautta pääsin vihdoin töihin lapset ja vaimo mielisään kun töitä löyty nyt,sitten pitäis heti alkaan lakkoileen kyllä tämä työläisen elämä on yhtä h,,,,,ä,ensin ei ole töitä sitten on sitten et saatehdä kun isokikiho sanoo menet lakkoon,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olin työttömänä 8kuukautta pääsin vihdoin töihin lapset ja vaimo mielisään kun töitä löyty nyt,sitten pitäis heti alkaan lakkoileen kyllä tämä työläisen elämä on yhtä h,,,,,ä,ensin ei ole töitä sitten on sitten et saatehdä kun isokikiho sanoo menet lakkoon,
Ei se lakko kestä kuin päivän. Etköhän sinä sen aikaa selviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et oikein näytä ymmärtävän mistä on kysymys, kysy vaikka luottamusmieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se lakko kestä kuin päivän. Etköhän sinä sen aikaa selviä.
Onko tuo yhenpäivän lakko pitempi kö se yhenpäivän rapula saikku,josta ei saa palakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo yhenpäivän lakko pitempi kö se yhenpäivän rapula saikku,josta ei saa palakkaa.
Ei, se on kolme päivää lyhyempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, se on kolme päivää lyhyempi.
minä menin töihin enkä lakkoilemaan,olen kiitollinen siitä palkasta mitä saan tällä hetkellä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä menin töihin enkä lakkoilemaan,olen kiitollinen siitä palkasta mitä saan tällä hetkellä,
Kiva että viihdyt töissä ja olet tyytyväinen palkkaasi, liitot ovat neuvotelleet palkkatasosi ja oikeutesi työmarkkinoilla, joten oleppa hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen palkat on jääneet jälkeen muiden pohjoismaiden ja euroopan palkoista. Ja se on fakta. Vielä ei olla portukalintasossa,mutta kaukana ei olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että viihdyt töissä ja olet tyytyväinen palkkaasi, liitot ovat neuvotelleet palkkatasosi ja oikeutesi työmarkkinoilla, joten oleppa hyvä.
aivan itse olen palkkani neuvotellut,en lihottanut pomojen mahoja enkä elättänyt niitten vaimoja jotka fotoksia pumppaavat naamoihinsa,ja makaavat huviloillansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan itse olen palkkani neuvotellut,en lihottanut pomojen mahoja enkä elättänyt niitten vaimoja jotka fotoksia pumppaavat naamoihinsa,ja makaavat huviloillansa.
Luulet neuvotelleen palkkasi, mutta pohjalla on aina liittojen TES palkkatsoineen, etkä siitä mihinkään pääse yhtään sen kummemmin kuin työnantajasi, eli minimit on määritelty valmiiksi, maksimia ei ole.
Liitoissa kyse ei ole pomoista, vaan työntekijöiden eduista, oikeuksista ja palkoista.
Missäs luulet EK:n pomojen makoileva? Heidänkin palkka tulee työläisten tekemästä työstä, eli duunarina maksat EK:n pomojen palkat.
- Anonyymi
Täällä te ulisette viesti kaupalla. Eikä kellään ole ehdottaa parempia ratkaisuja. Täältä ssab masuunilta kirjoittelen yövuorossa. Vielä ei ole uskallettu pistää lakkoa koska valtio omisteinen yhtiö.
- Anonyymi
Varo ettet putoa sinne masuuniin.
- Anonyymi
Lestajuntti taas hokemassa kommunistia. Idioottimaista ja täyttä tietämättömyyttä lahtaripedolta.
- Anonyymi
Persu näkee nyt jo lestoja, kommareita ja lahtaripedonkin, alkaa olla vakavaa tuo luuleminen.
- Anonyymi
En ymmärrä työntekijöitä, jotka kuuluvat liittoon. Liitoissa johtajat tienaavat hurjia tuloja. SAK:n johtaja tienaa vuodessa yli 200 000 euroa. Jäsenet lihottavat johtajien palkkoja. Samalla näyttävät nuo johtajat itsekin lihoa.
Eikö kannattaisi liittyä yksityiseen sitoutumattomaan liittoon, jossa saa samat edut ja jäsenmaksu on huomattavasti edullisempi.
Lakkoilu ja palkankorotukset tulee aiheuttamaan lisää irtisanomisia. Töissä käyvät eivät koskaan huomioi työttömiä. Pidetään vain kiinni siitä, että oma palkka nousee. Kun palkkoja nostetaan, niin samalla hinnat nousevat. Tulos on siis plus miinus nolla.
Suomi on myös menettänyt kilpailukykynsä eikä pärjää enää kansainvälisesti. Suomi elää viennistä ja jos markkinat supistuvat niin tilanne muuttuu kurjasta kurjemmaksi.- Anonyymi
Idiootti on joka YTK.hon menee se ei neuvottele minkään alan palkoista. Ei mistään työehdoista lisistä ei palkankorotuksista lomista lomakorvauksista irtisanomissuojasta. Ei sairaspäivärahasta. Ei viikonloppuvapaasta .ei Arkipyhäkorvauksesta.. onkohan kysyjä A märkäkorva. Btäyttä ymmärrystä vailla?Työnantaja joka haluaisi rikkoa yhteiset pelisäännöt?
- Anonyymi
Ytk:n vuosimaksu 100 e, lakiapua 8 e vuosi. Ansiosidonnainen tullut sujuvasti. Suurin kassa jo Suomessa. Vertaa paljonko maksat ammattiliittojen lihottamiseen vuodessa. Tee omat päätökset eläkä pelkää kommari agiteeraajia.
- Anonyymi
kiitos kyllä SAKn herrat on palkkansa ansainneet,250tuhatta vuosi,ja siivoojat 1500e kuukausi hyvin ovat neuvotelleet työntajilta palkkansa,ja samoin teille työläiset
- Anonyymi
Se on vain työttömyyskassa. Ei ammattiliitto joka ajaa työntekiöiden oikeuksia. Tietenkin jos haluat ettet saa Lomakorvausta. .Sairasajanpalkkaa , ja yleensäkkään korotuksia jotka sovitaan neuvottelupöydissä. Jatka samaanmalliin.voi tulla se päivä kun on pasha housussa ja kukaan ei sinun puoliasi pidä. Nykyjärjestelmä on hyvä .
- Anonyymi
Orpon hallitus muutti jo ensimmäisen sairaspäivän palkattomaksi, ja ilman liittoja sama kohtalo odottaa kaikkia sairaslomapäiviä sekä vuosilomaa.
- Anonyymi
KOMMUNISTIEN KAPINA
TOTTAKAI LAKOT JA KAPINOINTI ALKAVAT, SAAVUTETTU ETUUS. PERSE PENKKIIN, NIINKUIN SANOTAAN.- Anonyymi
Saavutetu edut voidaan pitää vain tekemällä työt, mutta persu kun ei tajua edes perusasioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saavutetu edut voidaan pitää vain tekemällä työt, mutta persu kun ei tajua edes perusasioita.
SAKn herrat nostavat palkkojaan itselleen noin vain,ei tartte keltään kysellä,ei edes sinulta joka jäsenmaksuja maksat,miksi hyväksyt 250tuhannen palkat vuositasolla,herroille,en ymmärrä tätä palkka kehitystä,kun työläinen rämpii suossa,kuitenkin tämä joka on tavallaan sun tienesteillä töissä määrää sinun töistä saakko olla vai olla töissä.et itse voi määrätä SAKn herrojen tekemisistä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SAKn herrat nostavat palkkojaan itselleen noin vain,ei tartte keltään kysellä,ei edes sinulta joka jäsenmaksuja maksat,miksi hyväksyt 250tuhannen palkat vuositasolla,herroille,en ymmärrä tätä palkka kehitystä,kun työläinen rämpii suossa,kuitenkin tämä joka on tavallaan sun tienesteillä töissä määrää sinun töistä saakko olla vai olla töissä.et itse voi määrätä SAKn herrojen tekemisistä mitään.
Sulla on ymmärryksessä pahoja puutteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pihalla sinä olet kun tuommoista edes väität?
Miksi sinä hyväksyt EK:n puheenjohtajan palkan, vaikka hän tienaa ennestään jo miljoonia vuodessa? Bromanin tulot olivat 2021 yli 7 miljoonaa euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pihalla sinä olet kun tuommoista edes väität?
Miksi sinä hyväksyt EK:n puheenjohtajan palkan, vaikka hän tienaa ennestään jo miljoonia vuodessa? Bromanin tulot olivat 2021 yli 7 miljoonaa euroa.EK pomot eivät nosta työläisten jäsen maksuja mutta sinä maksat SAKn pomojen palkat siinä on vissi ero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EK pomot eivät nosta työläisten jäsen maksuja mutta sinä maksat SAKn pomojen palkat siinä on vissi ero
Siinä on se ero, että voin erota liitosta ja lopettaa liitolle maksamisen, mutta en voi erota EK:sta koska duunarina joudun olemaan osa koko tuota järjestelmää halusin tai en, siten joudun ottamaan osaa palkkatyötä tehdessäni aina EK:n pomojen ylläpitämiseen. EK:n pomojen rahat tulevat duunarien tekemän työstä, eli miten duunari voi erota EK:sta?
- Anonyymi
Yksityisen kassan jäsenmaksu vain 96 € vuodessa. Olen saanut kaikki edut,;sama palkka, ikälisät, lomat oikeusturva jne.
- Anonyymi
Ja tuo on se mikä pitäisi lopettaa, liittojen ajamat edut tulisi rajata vain liittojen jäsenille, muut hankkikoot omat etunsa. Niinhän kaikki muukin toimii, jopa ruokakaupassa edut rajataan vain jäsenille, muut joutuvat maksamaan kalliimman hinnan.
- Anonyymi
YTK:n jäsenten tulisi maksaa EK:n ylläpitämisestä ja liittoihin kuuluvien vain liiton ylläpitämisestä, eli tulisi määritellä maksu joka menee joko liitolle tai EK:lle, jolloin tähänkin sotkuun saataiin työntekijälle mahdollisuus valita kumpaa kannattaa, EK:ta vai liittoja, tuo maksu määrittelisi sitten EK:n ja liittojen koko rahoituksen.
- Anonyymi
Hyvä ajatus, ytk olisi kuukaudessa tyhjä jäsenistä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ajatus, ytk olisi kuukaudessa tyhjä jäsenistä 😅
kaikki lakkoon että saadaan SAKn herroille hyvät poonukset jätkien tilipusseista,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki lakkoon että saadaan SAKn herroille hyvät poonukset jätkien tilipusseista,
ei mennä lakkoon että saadaan EKn herroille hyvät poonukset jätkien tilipusseista,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mennä lakkoon että saadaan EKn herroille hyvät poonukset jätkien tilipusseista,
älä apinoi,keksi omia asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä apinoi,keksi omia asioita
Mitä vähemmän duunarit saavat palkkaa, sitä enemmän EK:n herrat saavat palkkaa, siksi kannattaa lakkoilla.
- Anonyymi
Persujen lakkoilu alkaa persut kosi paljon porukkaa työväestöstä ja nyt persut hylkäsi juuri tuon duunariporukan vain lakko saa purran palaamaan kuuntelemaan äänestäjiä.
- Anonyymi
vain vihervasurit ja kommarit lakkoilee on faktaa,ei oikeisto koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain vihervasurit ja kommarit lakkoilee on faktaa,ei oikeisto koskaan
Ei tietenkään oikeisto lakkoile, sillä oikeisto teettää työt vasureilla.
- Anonyymi
Ketä sitä silloin syytettiin ko ei ollu Perus-Suomalaisia lakoista.???On se hyvä että nyt on Persut että saa väki purkaa pahaa oloaan.
- Anonyymi
Duunareita on aina syytetty ja heille on myös aina ollut eri nimityksiä, kuten vasurit, punikit, kommarit ja nyt myös persut. Käytännössä väki syyttelee toisiaan, vaikka syypäät ovat jossain muualla naureskelemassa typeryksille jotka nahisteleville keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunareita on aina syytetty ja heille on myös aina ollut eri nimityksiä, kuten vasurit, punikit, kommarit ja nyt myös persut. Käytännössä väki syyttelee toisiaan, vaikka syypäät ovat jossain muualla naureskelemassa typeryksille jotka nahisteleville keskenään.
viimekaudella oli DEMARIT JA MARIN huulipunahallitus kaiken pahan alku ja juuri,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viimekaudella oli DEMARIT JA MARIN huulipunahallitus kaiken pahan alku ja juuri,
Silloin huolimatta Koronasta ja maailmanlaajudesta lamasta Suomessa työllisyysaste nousi. Nyt kasvaa vain työttömyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin huolimatta Koronasta ja maailmanlaajudesta lamasta Suomessa työllisyysaste nousi. Nyt kasvaa vain työttömyys.
Puna vihreitten lasien läpikö kahtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo konkat lisääntyy,SAKn takia liian suuret palkkavaatimukset,lakot ajaa ahtaalle työnantajat,mutta SAKn pomot lihoo,jätkät lihottaa niitä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo konkat lisääntyy,SAKn takia liian suuret palkkavaatimukset,lakot ajaa ahtaalle työnantajat,mutta SAKn pomot lihoo,jätkät lihottaa niitä,
Duunarin ostovoima on romahtanut, kauppa ei käy ja yritykset menee konkaan, vika ei ole liian suuressa palkkavaatimuksessa, vaan siinä ettei palkat ole nousseet aikanaan riittävästi, nykyinen 10% vaatimus on vain korjaava palkkatason nosto viimevuosien hintojen nousuun nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokeako olet?
- Anonyymi
Useat hörhöt eivät ymmärrä sosialismin ja kommunismin eroja, eikä sitä, että ne ovat eri asioita.
- Anonyymi
Persut varsinkaan eivät niitä erota, houkuttelivat äänestäjiä sosialismilla, suorastaan kommunismilla, nyt tekevät riistokapitalistista politiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut varsinkaan eivät niitä erota, houkuttelivat äänestäjiä sosialismilla, suorastaan kommunismilla, nyt tekevät riistokapitalistista politiikkaa.
vasemmisto on mommunismia,vaikka voissa paistas,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vasemmisto on mommunismia,vaikka voissa paistas,
Ei ole, vasemmisto on vasemmistoa. Persut ovat kommareita, he vaativat Suomesta persujen omaa kommuunia, eikä sinne ole sitten asiaa muilla kuin persuilla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222490Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032148Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491323- 971308
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101175Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621111Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise891087Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035