En pidä sinua tyhmänä ❤️🔥❤️
Kyllä sinä nainen tiedät
36
592
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sillä ole enää väliä mitä ajattelet minusta. Ihanaa tulevaa avioelämää ja lämmintä Joulun odotusta nyt vain sinne jonnekin.
- Anonyymi
Niin tiedänkin 😅😉😉 Hehhee, tämä on jännittävän ihanaa😍😜
- Anonyymi
Sydämessäni kannan yhä salaa rakkautta sulle koska en pysty unohtamaan ja osittain inhoon itteeni siks koska haaveilen mahdottomasta ❤️ harmi etten voi muuta kuin ihailla kaukaa ja toivoo että tarinamme kirjoitettaisiin uusiksi sillä ilman sua kirja on vailla tarinaa ja onnellista loppua❤️ t. Aloittaja
- Anonyymi
❤️🫠🫦❤️🔥
- Anonyymi
Yritätkö tehdä jotain että saat hänet?
- Anonyymi
Onko toinen kuitenkin kertonut tunteistaan?
- Anonyymi
Onko siis niin, että nainen rakastaa ja on kertonut, mutta et itse voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän saada hänet heräämään ja tajuamaan että pystyisimme yhdessä vaikka mihin mutta se vaatisi molemmilta ymmärrystä puolin ja toisin ❤️ T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän saada hänet heräämään ja tajuamaan että pystyisimme yhdessä vaikka mihin mutta se vaatisi molemmilta ymmärrystä puolin ja toisin ❤️ T. Aloittaja
Et ole kertonut että rakastat?
- Anonyymi
Eihän me edes nähdä missään, joten ei ollu mulle. Sille paremmalle tais olla tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kertonut että rakastat?
Ei taida olla enää mahdollista kertoa enkä kelpaa hänelle hän saa parempaakin ❤️ T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän me edes nähdä missään, joten ei ollu mulle. Sille paremmalle tais olla tämä.
Tottakai oli! Kaikki miehet mua rakastaa. Exätkin🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla enää mahdollista kertoa enkä kelpaa hänelle hän saa parempaakin ❤️ T. Aloittaja
Älä luovuta vielä ❤️🔥 kerro hänelle!
- Anonyymi
Et ilmeisesti näe häntä enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä kyselet tosissaan tällaisia tältä itselleen vastailevalta äijältä? Sä taidat arvostaa näitä näkemyksiäs aun muita aika korkeelle ns ku kuvittelet että naiset ylipäätään vastaus tämmöisille että kiitti jee
- Anonyymi
Mitä minä tiedän
- Anonyymi
Minä tiedän sen.
Miksi hän ei sitten sano mitään kun nähdään?
Näen että hän haluaa, mutta ei sano.
Ei se kynnys ole niin korkea kuin luulee. Yksi sana vaan!
En aio norkoilla nurkilla kohtaamista odottaen.
Tulee itse luokseni jos näkee ja haluaa että meidän välillä jokin alkaa.
Olen jo oman avaukseni tehnyt. Ehkä se ei ollut tarpeeksi tai tuli odottamatta eikä kerennyt reagoida.. olen joskus vähän liian nopea liikkeissäni 🥴 sori siitä.
Ehkä se päivä tulee kun saan häneltä lämpimän halauksen ja voin itse tehdä samoin ❤️ - Anonyymi
Otat kaiken k i r j a i m e l l i s e s t i ❤️🔥❤️
- Anonyymi
Lupaan ettei toistu. Enää koskaan!! 😈
- Anonyymi
Taidat vähän kuitenkin pitää 🤓
- Anonyymi
Miten jaksat nauraa tuommoisen työstön jälkeen?
Mitä ,hittoa?Codeiiniako vedät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten jaksat nauraa tuommoisen työstön jälkeen?
Mitä ,hittoa?Codeiiniako vedät?🤣ei kodeiini psykelle mitää tee daiju
- Anonyymi
Oletko mies M ?
- Anonyymi
Olet aina pitänyt mua Blondina😠
- Anonyymi
Vai bondina? Sinä tiedät mun harrastukset. Katso itse, niin näet.
- Anonyymi
Tää klisee on semmottis mistä itkupillit pitää kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää klisee on semmottis mistä itkupillit pitää kiinni
Ja tämä just siis naisena esiintyvälle itkuiivarille
- Anonyymi
Pidä vaikka apinana, ei se minua haittaa mitenkään. 🐒
- Anonyymi
Kohtaan erään aina silloin tällöin, mutta paikka jossa kohtaamme, niin siellä on videovalvonta, joten en ala halailemaan miestä hänen työpaikallaan vaikka mieli tekisi🥰
- Anonyymi
Ei ollut naiselle se kommentti sitten 😁
- Anonyymi
No ei kai sitä sellasia sessioita gubbe
- Anonyymi
Mitä se tietää?
- Anonyymi
Kaiken, aivan kaiken. Ahistaako? Sivusta hehe
- Anonyymi
En olekaan tyhmä. Tyhmiä asioita teen ja sanon silti.
- Anonyymi
Voe nyt vadelmien kevät
- Anonyymi
Ei se kyllä kannatakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944