Jokaisen vasemmistolaisen, toki myös muidenkin, olisi hyvä lukea tämän päiväinen juttu YLE:n sivuilta. Siinä haastatellaan 24-vuotiasta Ruotsin juutalaista nuorta naista ja sitä millaista vihapuhetta ja avointa vihaa hän joutuu kohtaamaan vain sen takia että on juutalainen.
Suomen vasemmistoliittoakin voisi miettiä omaa antisemitismiään ja sitä miksei se potki rasistisia ja juutalaisvastaisia kansanedustajiaan pois puolueesta vaan sen sijaan tuntuu hyväksyvän avoimen juutalaisvihan.
Ja ihan tiedoksi se teidän äärivasemmistolainen rasismi ja antisemitismi ei ole sellaista parempaa rasismia ja antisemitismia vaikka te itse niin kuvitteletkin.
https://yle.fi/a/74-20122925
Vasemmiston juutalaisviha
7
184
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistoliitolla ja vasemmistolla yleisemminkin on hyvin pitkä tausta juutalaisvihassa. Erityisesti viime kuukausina on tälläkin sivustolla näkynyt vasemmiston lisääntyvä juutalaisvastainen kirjoittelu, jossa vaaditaan Israelin tuhoa ja juutalaisten tappamista.
- Anonyymi
Erkki Tuomiojalle Israel viha oli patologista. Hän järjesti muslimeille kekkereitä. Seuraava sukupolvi voikin sitten kiitellä, kun joutuvat muslimihirviöiden rikosten uhreiksi.
- Anonyymi
Erkki Tuomiojahan taisi jopa saada Hamasin hallinnoiman Gazan yliopiston kunniatohtoriuden? Eipä ole siitäkään tainnut YLE mainita suomalaisille yhtään mitään?
- Anonyymi
Ok eli sinä vihaat muslimeja vähän enemmän kuin juutalaisia.
- Anonyymi
Tähän vasemmistoa kalvavaan juutalaisvihaan vielä toinenkin uutisjuttu länsinaapuristamme
https://www.verkkouutiset.fi/a/antisemitismi-repii-ruotsin-vasemmistoa-kyse-on-syvemmasta-ongelmasta/
HUOMionarvoista on toki myös se että mitä enemmän muslimitaustaisia maahanmuuttajia on otettu sen enemmän raakaa juutalaisvihaa ja juutalaisten vastaista väkivaltaa on ilmennyt. Vasemmisto toki kieltää tämänkin faktan.- Anonyymi
Tottakai muslimit vihaavat juutalaisia ja kristittyjä., Ovathan muslimit väärentäneet raamatun totuudet saatanallisten oppiensa mukaan, jonka tulemisesta Jeesus varoitti. Vasukommunisteille se sopii, kun heillä on sama päämäärä, eli kristittyjen vainoaminen.
- Anonyymi
YLEISESTI VASEMMISTOLAISET VIHAA JUUTALAISIA JA TERRORISTEJA KANNATTAVAT.
VIHREÄT KOMMUNISTIEN HYÖKKÄYKSIÄ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181