Risperidonista

Anonyymi-ap

Minulla oli aiemmin Risperidon käytössä vuosia. Koko ajan halusin vain kuolla. Sitten se vaihdettiin Peratsin injektioon. Kuolemanhalut ovat vähän vähentyneet, mutta eivät kokonaan.

16

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa, että sinulla lääkkeen vaihdos auttoi olotilaan.
      Oletko miettinyt, mistä sinulle tulee se kuolemanhalu, miksi haluaisit kuolla ?
      Ainahan sellaiseen jokin syy on olemassa.

• Anonyymi

Syynä oli lääkkeen aiheuttamat sivuvaikutukset.

• Anonyymi00018

Se syy on Suomi eli maailman onnellisin maa

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Se syy on Suomi eli maailman onnellisin maa

On tultava toimeen itsensä kanssa, että pystyy elämään Suomessa, tai ihan missä päin maailmaa tahansa. Ihminen itse joutuu olemaan itsensä kanssa, paikasta riippumatta.

• Anonyymi

Minulle on määrätty risporidon mutta tämän seudun apteekit eivät suostu myymään sitä.

• Anonyymi

Miten niin ei suostu ?
        Jos on kerran resepti, niin täytyyhän niiden myydä.
        Vai onko sitten niin, ettei apteekissa ole kyseistä lääkettä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin ei suostu ?
        Jos on kerran resepti, niin täytyyhän niiden myydä.
        Vai onko sitten niin, ettei apteekissa ole kyseistä lääkettä ?

Ei ole tuota, on niin kallis.

• Anonyymi

Olen rajannut omat lääkekokeilut max kuukausiin. Suosittelen ihan kaikille koska et voi tietää mitä vahinkoa mikäkin lääke voi pysyvästi aiheuttaa. Kuitenkin mitä vähemmän niitä käyttää sen parempi.

• Anonyymi

eipä ole risperidon aiheuttanu mulle mitään. Oon joskus pohtinut että onkohan nää kirjoitukset propagandaa mutta voi sekin olla mahdollista että se lääke mikä sopii toiselle , ei välttämättä sovi toiselle.

• Anonyymi

Täällä on typpejä, jotka kääntävät kaikki propagandaksi, lääkevastaisia, ehkä katkeroituneita. He eivät ole saaneet lääkkeistä apua ja kääntävät kaiken vihaksi ja katkeroiduiksi.

• Anonyymi

Näinhän se on, ettei kaikki lääkkeet sovi kaikille. Hyvin on yksilöllistä.

• Anonyymi

kultainen sääntö numero yksi on tämä: älkää vetäkö päihteitä ainakaa lääkkeiden kaa!
      Minä en nimittäin päihteitä käytä. Kannattaa myös aina keskustella psykiatrin kanssa lääkekoosta ja lääkemäärästä eli jos tuntuu että pysttyy popsimaan esim puolikkaan tabletin niin siitä pithää ekana jutella ammattilaisen kanssa.

• Anonyymi

Vuosia sitten oli kyllä aika nihkeää saada lääkeannostuksia alaspäin, lääkärit eivät olleet kovinkaan suostuvaisia.

• Anonyymi00015
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosia sitten oli kyllä aika nihkeää saada lääkeannostuksia alaspäin, lääkärit eivät olleet kovinkaan suostuvaisia.

Samanlaisia lääkärit ovat nykyisinkin. Lääkeannoksia eihelpolla lasketa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Samanlaisia lääkärit ovat nykyisinkin. Lääkeannoksia eihelpolla lasketa.

Riippuu lääkäristä+todisteista

• Anonyymi00016

Homeopaattiset lääkkeet vähentää yleensä kuoleman halua ja niillä on pysyvä vaikutus. Lisäksi kannattaa alkaa kehittää henkisiä puolia itsessään, kun ihminen ei ole pelkkä fyysinen, psyykkinen ja taloudellinen olento vaan myöskin henkinen. Jos sen puolen jättää kehittämättä niin usein psyykkiset oireet voi lisääntyä. Joogata ja meditoida kannattaa ja käydä selvännäkijöilläkin vaikka. Ilmaista joogaakin yksi Dada ainakin opettaa Helsingissä, Vallilassa Sammatinkatu 2 sunnuntai iltoina klo 19.00 ja meditaatiota on Oodissa muina iltoina aina noin kuuden aikoihin kolmannen kerroksen porrastasanteelle, tai jos siellä on luento niin toisessa kerrokset portaikossa istuskelevat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      99
      4169
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      46
      2974
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      276
      2541
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      61
      2186
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1466
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1320
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1215
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1101
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      71
      1014
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      60
      993
    Aihe