Minulla oli aiemmin Risperidon käytössä vuosia. Koko ajan halusin vain kuolla. Sitten se vaihdettiin Peratsin injektioon. Kuolemanhalut ovat vähän vähentyneet, mutta eivät kokonaan.
Risperidonista
16
471
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, että sinulla lääkkeen vaihdos auttoi olotilaan.
Oletko miettinyt, mistä sinulle tulee se kuolemanhalu, miksi haluaisit kuolla ?
Ainahan sellaiseen jokin syy on olemassa.- Anonyymi
Syynä oli lääkkeen aiheuttamat sivuvaikutukset.
- Anonyymi00018
Se syy on Suomi eli maailman onnellisin maa
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se syy on Suomi eli maailman onnellisin maa
On tultava toimeen itsensä kanssa, että pystyy elämään Suomessa, tai ihan missä päin maailmaa tahansa. Ihminen itse joutuu olemaan itsensä kanssa, paikasta riippumatta.
- Anonyymi
Minulle on määrätty risporidon mutta tämän seudun apteekit eivät suostu myymään sitä.
- Anonyymi
Miten niin ei suostu ?
Jos on kerran resepti, niin täytyyhän niiden myydä.
Vai onko sitten niin, ettei apteekissa ole kyseistä lääkettä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei suostu ?
Jos on kerran resepti, niin täytyyhän niiden myydä.
Vai onko sitten niin, ettei apteekissa ole kyseistä lääkettä ?Ei ole tuota, on niin kallis.
- Anonyymi
Olen rajannut omat lääkekokeilut max kuukausiin. Suosittelen ihan kaikille koska et voi tietää mitä vahinkoa mikäkin lääke voi pysyvästi aiheuttaa. Kuitenkin mitä vähemmän niitä käyttää sen parempi.
- Anonyymi
eipä ole risperidon aiheuttanu mulle mitään. Oon joskus pohtinut että onkohan nää kirjoitukset propagandaa mutta voi sekin olla mahdollista että se lääke mikä sopii toiselle , ei välttämättä sovi toiselle.
- Anonyymi
Täällä on typpejä, jotka kääntävät kaikki propagandaksi, lääkevastaisia, ehkä katkeroituneita. He eivät ole saaneet lääkkeistä apua ja kääntävät kaiken vihaksi ja katkeroiduiksi.
- Anonyymi
Näinhän se on, ettei kaikki lääkkeet sovi kaikille. Hyvin on yksilöllistä.
- Anonyymi
kultainen sääntö numero yksi on tämä: älkää vetäkö päihteitä ainakaa lääkkeiden kaa!
Minä en nimittäin päihteitä käytä. Kannattaa myös aina keskustella psykiatrin kanssa lääkekoosta ja lääkemäärästä eli jos tuntuu että pysttyy popsimaan esim puolikkaan tabletin niin siitä pithää ekana jutella ammattilaisen kanssa.- Anonyymi
Vuosia sitten oli kyllä aika nihkeää saada lääkeannostuksia alaspäin, lääkärit eivät olleet kovinkaan suostuvaisia.
- Anonyymi00015
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia sitten oli kyllä aika nihkeää saada lääkeannostuksia alaspäin, lääkärit eivät olleet kovinkaan suostuvaisia.
Samanlaisia lääkärit ovat nykyisinkin. Lääkeannoksia eihelpolla lasketa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samanlaisia lääkärit ovat nykyisinkin. Lääkeannoksia eihelpolla lasketa.
Riippuu lääkäristä+todisteista
- Anonyymi00016
Homeopaattiset lääkkeet vähentää yleensä kuoleman halua ja niillä on pysyvä vaikutus. Lisäksi kannattaa alkaa kehittää henkisiä puolia itsessään, kun ihminen ei ole pelkkä fyysinen, psyykkinen ja taloudellinen olento vaan myöskin henkinen. Jos sen puolen jättää kehittämättä niin usein psyykkiset oireet voi lisääntyä. Joogata ja meditoida kannattaa ja käydä selvännäkijöilläkin vaikka. Ilmaista joogaakin yksi Dada ainakin opettaa Helsingissä, Vallilassa Sammatinkatu 2 sunnuntai iltoina klo 19.00 ja meditaatiota on Oodissa muina iltoina aina noin kuuden aikoihin kolmannen kerroksen porrastasanteelle, tai jos siellä on luento niin toisessa kerrokset portaikossa istuskelevat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012