Se on huoltoaseman tontti sitten puhdistettava

Anonyymi-ap

kun huoltoasema puretaan. Kaikki saastunut maa-aines on poistettava ja käsiteltävä asianmukaisesti. Ja korvattava uudella maa-aineksella. Tämä on käytäntö vanhoja huoltoasemia purettaessa.

Teboilhan ei sitä itse pysty tekemään, joten työn suorittaa siihen palkattu maanrakennusfirma. Teboil maksaa laskun.

46

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Okei oliko sulla muuta kuin pieleen menneitä itsestäänselvyyksiä?

• Anonyymi

Ota lapio käteen

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hitto tykkäsin tankata tuolla. Ei ollut ruuhkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto tykkäsin tankata tuolla. Ei ollut ruuhkia.

Ei ollut muita kuin p....n kavereita

• Anonyymi

No aina.

• Anonyymi

Ei tarvitse.

• Anonyymi

Samaa epäilen.

• Anonyymi

Sitten koska

• Anonyymi

Kuka kiistää

• Anonyymi

Kuka maksaa?

• Anonyymi

Hml

• Anonyymi

Entäs teboil hämeensaari? Kovasti on hämäläiset asialla kun harvialantie huomattiin, mutta ei hämeensaarta. Voisi hämeensaareen tulla vaikka 24 h auki oleva Vilin bensis.

• Anonyymi

Hämeensaaren Teboil puretaan kun uuden kaavan mukaiset rakentamiset lähtevät käyntiin. Se on aivan toinen keissi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hämeensaaren Teboil puretaan kun uuden kaavan mukaiset rakentamiset lähtevät käyntiin. Se on aivan toinen keissi.

Harvialantiellekin tulee uusi kaava. Nykyisellä paikalla ei tule toimimaan minkään ketjun tankkauskenttää. Tämä on yhteydessä raskaan liikenteen uuteen läpiajosuunnitelmaan, jonka hankekaavailut oli aloitettu jo ennen Ukrainan sotaa. Tästä syystä projektialueen vuokrasopimuksia ei muutenkaan olla jatkamassa.

Eli aivan turhaan tästä on tekemällä tehty poliittista ongelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvialantiellekin tulee uusi kaava. Nykyisellä paikalla ei tule toimimaan minkään ketjun tankkauskenttää. Tämä on yhteydessä raskaan liikenteen uuteen läpiajosuunnitelmaan, jonka hankekaavailut oli aloitettu jo ennen Ukrainan sotaa. Tästä syystä projektialueen vuokrasopimuksia ei muutenkaan olla jatkamassa.

Eli aivan turhaan tästä on tekemällä tehty poliittista ongelmaa.

Kaavio n:o 4 saa vihreät kilahtamaan. Eikä siitä tykkää taatusti Tawast Golfin omistajakaan. Saati Siiri-2 asukkaat. Mutta se on vain yksi vaihtoehdoista. Laadittu ajalla jolloin mitään sotia tai koronoita ei ollut näköpiirissä, ja talouskasvu näytti loputtomalta.

Mutta käytännössä jollakin muulla kaaviolla mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaavio n:o 4 saa vihreät kilahtamaan. Eikä siitä tykkää taatusti Tawast Golfin omistajakaan. Saati Siiri-2 asukkaat. Mutta se on vain yksi vaihtoehdoista. Laadittu ajalla jolloin mitään sotia tai koronoita ei ollut näköpiirissä, ja talouskasvu näytti loputtomalta.

Mutta käytännössä jollakin muulla kaaviolla mennään.

Kaavaile rauhassa

• Anonyymi

Paljon soraa

• Anonyymi

Ei mikään pakko.

• Anonyymi

Lainsäädäntö sen aika pitkälle sanelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lainsäädäntö sen aika pitkälle sanelee.

Kohtuu kaikessa

• Anonyymi

Ruohikko puhdistaa

• Anonyymi

Missä mikä tontti?

• Anonyymi

Ei ollut mitään järjellistä syytä sille, miksi vuokrasopimusta ei olisi voinut jatkaa.

• Anonyymi

Ne on jo maassa.

• Anonyymi

Ei tarvi puhdistaa.

• Anonyymi

Keksitty tarve.

• Anonyymi

Turha operaatio.

• Anonyymi

Ei likainen

• Anonyymi

Tankkausaseman toiminnasta eivät ole poltoainejäämät. Olemme tutkineet sjen tarkkan. Oikein harasoo, ja kiistämätömät todiste meillä on että ukrainalainen purjehti jollalla ja polttoainejäämät valutti maaperä.

• Anonyymi

Jaa HÄMEENLINNA😂😂 kyllä tää kylä pitäs ilmoittaa valtiolle. Kaikkea muuta kuin ilmastotalkoot ja ympäristön hoito. Vetelää on!

• Anonyymi

Antaa olla

• Anonyymi

Jos siellä on öljyä maassa, niin mitä sitten. Kyllä pohjavesi ne öljyt laimentaa ja pois kuljettaa. Itse uskaltaisin tehdä paikan päälle vaikka asuntoja tai päiväkodin. Ja kyllähän se tiedetään, että ympäristömyrkyillä on ihmisten terveyteen minimaalinen vaikutus verrattuna vaikkapa elämäntapoihin, kuten siihen mitä itse kukin laittaa leipänsä päälle.

• Anonyymi

No mitä sä laitat?

• Anonyymi

puhdas on

• Anonyymi

Putin puhdas.

• Anonyymi

Ei muuten ole.

• Anonyymi

Valmiiksi puhdas.

• Anonyymi

Puhdas pulmunen

• Anonyymi

Puhdas puhtaaksi

• Anonyymi

Vekan Tapsukin kiltisti aikoinaan maksoi saastuneen maan vaihdot. Siinä on sitten hieno mies!

• Anonyymi

Nesteellä on kaikilla vissiin kaivinkoneet ja kuorma-autot,missähän ne niitä säilyttelee kun ei pihoilla näy?

• Anonyymi

Putinin puhdas.

• Anonyymi

Tonttien tontti

• Anonyymi

Teboil ei maksa. Aloittaja ei tiedä maailman menosta ja miten nää kuviot oikeasti menee niin sitten yhtään mitään.

• Anonyymi

Tunnin juttu

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe