Somalimaan presidentti suomalainen

Oliko muuten persu? Tämä valittu henkilö oli kovasti kansallismielinen.

13

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persun näköinen oli kovin.

• Anonyymi

Kun puheet ovat kuin persulla, eikö henkilö silloin ole persu, vaikka ei persupuolueen jäsenkirjaa olisikaan?

• Anonyymi

Ajatelkaapa kun nämä vihervassarit ovat suojelleet täällä suomessa hänenlaisiaan. Ja kela maksanut lomailut Somaliassa .🤕🤕
      Sairasta hommaa.

• Anonyymi

Mutta kantavatko viherfassarit vastuun asiasta, myöntävätkö virheensä, pyytävät anteeksi ja muuttavat toimintatapojaan? Ehei, niin he eivät tee. Liian kopeita ja ylpeitä ovat viherfasut myöntääkseen olleensa jälleen kerran väärässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kantavatko viherfassarit vastuun asiasta, myöntävätkö virheensä, pyytävät anteeksi ja muuttavat toimintatapojaan? Ehei, niin he eivät tee. Liian kopeita ja ylpeitä ovat viherfasut myöntääkseen olleensa jälleen kerran väärässä.

Minkä virheen tarkalleen ottaen? Mitä oikein hourit?

Jos maahanmuuttoa tarkoitat, ihmiset ovat liikkuneet läpi historian. Sinunkin esi-isäsi ovat jostain tulleet. Varmasti pyytäisivät anteeksi, että heistä on lähtenyt jälkeläisiä, jotka vastustavat heidän omia tekoja muuttamalla Suomeen.

Aika mielenkiintoinen ajatus, että itse vastustaa omaa sukupuuta. Sairasta sanoisin, sehän on kuin kieltäisi oman itsensä olemassaolon.

• Anonyymi

kiitos aloituksesta moktar gubta....

• Anonyymi

Milloin sinä ap hakeudut hoitoon tuon sinun persupakkomielteesi kanssa? Kun sinun jokainen nikkisi kirjoittaa taas vuoronperään avauksia kaikista lehtijutuista s24 palstoille jotka ei liity persuihin millään tavalla mutta jotka sinä käännät koskemaan persuja? Koska f-hattuna näet kaikkialla persuja kuten juopot näkee pikku-ukkoja joka puolella. Jokaisella nikilläsi poikkeuksetta..😁😁

• Anonyymi

Persumiehen poikaystävä toi on ainakin.

• Anonyymi

Ei ei pojat, seonnut demari on. Htt vahvisti tiedon.

• Anonyymi

Olisko Halonen?

• Anonyymi

Persun sänkykaverina kasvanut, öyhötyksestä päätellen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persun sänkykaverina kasvanut, öyhötyksestä päätellen?

Keksi nyt jmalauta ap uusi hokema tuon öyhöttämisen tilalle vaikka pakkomielteinen hokemien toistelija f hattu oletkin,,,🥱🥱

• Anonyymi

Tavja Halonenko?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      41
      2428
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe