Oliko muuten persu? Tämä valittu henkilö oli kovasti kansallismielinen.
Somalimaan presidentti suomalainen
13
183
Vastaukset
- Anonyymi
Persun näköinen oli kovin.
- Anonyymi
Kun puheet ovat kuin persulla, eikö henkilö silloin ole persu, vaikka ei persupuolueen jäsenkirjaa olisikaan?
- Anonyymi
Ajatelkaapa kun nämä vihervassarit ovat suojelleet täällä suomessa hänenlaisiaan. Ja kela maksanut lomailut Somaliassa .🤕🤕
Sairasta hommaa.- Anonyymi
Mutta kantavatko viherfassarit vastuun asiasta, myöntävätkö virheensä, pyytävät anteeksi ja muuttavat toimintatapojaan? Ehei, niin he eivät tee. Liian kopeita ja ylpeitä ovat viherfasut myöntääkseen olleensa jälleen kerran väärässä.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kantavatko viherfassarit vastuun asiasta, myöntävätkö virheensä, pyytävät anteeksi ja muuttavat toimintatapojaan? Ehei, niin he eivät tee. Liian kopeita ja ylpeitä ovat viherfasut myöntääkseen olleensa jälleen kerran väärässä.
Minkä virheen tarkalleen ottaen? Mitä oikein hourit?
Jos maahanmuuttoa tarkoitat, ihmiset ovat liikkuneet läpi historian. Sinunkin esi-isäsi ovat jostain tulleet. Varmasti pyytäisivät anteeksi, että heistä on lähtenyt jälkeläisiä, jotka vastustavat heidän omia tekoja muuttamalla Suomeen.
Aika mielenkiintoinen ajatus, että itse vastustaa omaa sukupuuta. Sairasta sanoisin, sehän on kuin kieltäisi oman itsensä olemassaolon.
- Anonyymi
kiitos aloituksesta moktar gubta....
- Anonyymi
Milloin sinä ap hakeudut hoitoon tuon sinun persupakkomielteesi kanssa? Kun sinun jokainen nikkisi kirjoittaa taas vuoronperään avauksia kaikista lehtijutuista s24 palstoille jotka ei liity persuihin millään tavalla mutta jotka sinä käännät koskemaan persuja? Koska f-hattuna näet kaikkialla persuja kuten juopot näkee pikku-ukkoja joka puolella. Jokaisella nikilläsi poikkeuksetta..😁😁
- Anonyymi
Persumiehen poikaystävä toi on ainakin.
- Anonyymi
Ei ei pojat, seonnut demari on. Htt vahvisti tiedon.
- Anonyymi
Olisko Halonen?
- Anonyymi
Persun sänkykaverina kasvanut, öyhötyksestä päätellen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun sänkykaverina kasvanut, öyhötyksestä päätellen?
Keksi nyt jmalauta ap uusi hokema tuon öyhöttämisen tilalle vaikka pakkomielteinen hokemien toistelija f hattu oletkin,,,🥱🥱
- Anonyymi
Tavja Halonenko?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086