+80v vaarit

Anonyymi-ap

Kiinnostaako muita +80v ukot? Ite en voi vastustaa roikkuvia kasseja,maksaläiskiä,pullopohjalaseja ja sarkahousuja.

36

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei silleen ryhmänä kiinnosra, mutta joillain yksilöillä on eroa hyvinkin, jos mies ollut elämänsä viriili ja kunnossa ei se huonoksi välttämättä muutu ikääntyessäkään!
      Joillain on kookkaat varustukset ja vetovoimaa vielä vanhallakin ikää.

Ne "täplät" iholla vanhemmalla ikää ei ole välttämättä LUOMIA!
      Ne ovat useimmin ns. rasvaluomia vaarsttomia sellaisenaan.
      Ja niitä voi saada poistettua "hiomalla" kosteana pehmenneenä karhealla sienellä tms. KEVYESTI. Esim. saunan pehmentömällä iholla, vähitellen.
      Myös kasvojen ihon tms. kuorta-aine voi auttaa.

• Anonyymi

Yök

• Anonyymi

Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi vastenmielinen kapinen kurppa

• Anonyymi

Sellainennhan sinä nykyisin olet.

• Anonyymi

Ihminen on seksuaalinen olento kuolemaansa asti. Ainoastaan joku sairaus voi olla esteenä. Vanhuus sinänsä ei ole sairaus joten siiä ei ole mitään haittaa. Kaikki toimii kuten nuorempanakin, On siis harhaluulo etteikö vanhus voisi harrastaa intohimoista seksiä.

• Anonyymi

Mulkku kommentoi

• Anonyymi

Naiseni pukeutuu seksikkäästi ja toisinaan vilauttelee. Hän haluaa vilautella vain vanhemmille miehille. Hän haluaa antaa heille omien sanojensa mukaan vielä silmäniloa ja seksuaalisia mielikuvia.

Olimme vieraassa kaupungissa oluella pienessä paikallisessa pubissa. Arviolta reilusti yli 70v vaari katseli naistani.

Naiseni kävi naistenhuoneessa ja palasi takaisin istumaan. Hän oli riisunut rintaliivit ja stringit pois, avannut paidan napitusta reilusti ja nostanut lyhyttä hametta entistä ylemmäs.

Vanha mies sai katsella hameen alta pilkottavaa posliinipillua ja isoja paidan alta ulos pyrkiviä rintoja pitkään. Vaari näytti nauttivan katselusta.

Naiseni kiihottuu noista tilanteista valtavasti.

• Anonyymi

Ressukka

• Anonyymi

Uuuh!! Näin vanhemmalla iällä mielellään katselee kiusoittelevaa nuorta naista.

• Anonyymi

Mä oon 28-vuotias nainen, jota kiihottaa vanhemmat miehet kovasti. Tykkään kun on vatsaa, karvaa. Jotenkin kiihottaa jos ei aina ihan heti seiso ja meinaa veltostua. Tykkään pienistä peniksistä.

• Anonyymi

Moi,täällä 61 ukko odottaa nuorta naista..!!!

• Anonyymi

Olet ihana ukko 65v.

• Anonyymi

Oi mikä nainen .tutustutaan on karvanen kalu ja maha seisoo kyllä hyvin.

• Anonyymi

Onko teillä Kik missä vois jutella? Kuulisin tosi mielelläni lisää ja näkisikin🤭 itse olen pyöreä XL tyttönen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi mikä nainen .tutustutaan on karvanen kalu ja maha seisoo kyllä hyvin.

Oi karvainen kalu ja masu kuulostaa tosi hyvälle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi,täällä 61 ukko odottaa nuorta naista..!!!

Kiinnostaa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teillä Kik missä vois jutella? Kuulisin tosi mielelläni lisää ja näkisikin🤭 itse olen pyöreä XL tyttönen

Pistä viestiä.KIK. Jykä Nuut hoitovoide. 65v karvanen munat roikkuu seisoo usein.

• Anonyymi

"Mikä vaari ja vanhus" 60-70-vuotias muka on?

En kie tuossa ikähaarukassa olevani millään mittapuulla vnhus eli iköihminen tai muun halventavan nimityksen kohde!

Ettäs nyt tiedätte kun sen iän ehkä saavutatte- tai sitten ette!

• Anonyymi

Mitta olet silti vanhus, vaikket koe olevasi 🤣

• Anonyymi

Ja upean makuista spermaa niillä nam

• Anonyymi

Kusella jatkettua

• Anonyymi

Ei vaan sinulla.

• Anonyymi

Kyllä on kiva uimahallissa esim katsella vanhoja mahakkaita ukkoja,isot kivekset varsinkin saa kalun kovettuu

• Anonyymi

Kyllä mielellään katseli vanhempaa miestä. Roikkuvat pallit ja kovat himot vielä

• Anonyymi

Pidän palleissani kumeja ja roikkuvia metallirenkaita
        Olen eläkemies
        Kiki pussihousu

• Anonyymi

Isäni jäi leskeksi 94-vuotiaana. Hän oli täysin terve eikä vanhuus vaivannut. Seuraavana vuonna hänellä oli jo tyttöystävä sellainen 80-vuotias seksuaalisesti vireä. Minusta se oli hauskaa. Nyt olen itse jo 85-vuotias. Seksi on aina mielessä ja minulla on pari seksipartneria joita tapaan melkein joka viikko. Voi sitä intohimoa ja seksin hurmaa.

• Anonyymi

Täällä olis 79v ukko, haluais sex hommia ,aamu kovana ,onko muita?

• Anonyymi

Mistä päin olet mää pirkanmaalta

• Anonyymi

Kaikki miehet, myös vanhat voisivat sheivata karvoitustaan siistiksi. Ei tarvitse posliiniksi ajella.
      Minulta kyllä kiima katoaa kun huomaan että vastassa on karmea hoitamaton karvapuska minkä keskeltä juuri ja juuri terska näkyy.

• Anonyymi

Minua taas kiihottaa kun vanhemmalla miehellä kunnon karvat ja pieni kalu

• Anonyymi

Oli ihana kokemus todellisen seniori miehen kanssa. Tykkään välillä pukeutua ihonmyötäisiin pvc housuihin nahkatakkiin ja bootseihin. On myös läpinäkyvä sifonki paita ja huivit. Mies hiveli minua varmaan tunnin kiirehtimättä ja imi nännejäni ja siinä jopa suudeltiin kiihkeästi. Oli kaunis lämmin päivä ja ei kiirettä mihinkään. Molemmat saivat mitä halusivat. Ihanat orgasmit. Joten voin sanoa että kyllä haluan lisää tätä. Pirkanmaan seudulla.

• Anonyymi

Parasta heillä kiirettä ole lopettaa imemistä, suutelevat mielellään.

• Anonyymi

Mitenkä suhun sais yhteytä oon pirkanmaalta vatsakas 66 karvakulli

• Anonyymi

Kelpaisiko 66v terve siisti karvanen.Varsinaissuomi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä suhun sais yhteytä oon pirkanmaalta vatsakas 66 karvakulli

Mulla Kik, Oisko sulla?

• Anonyymi

Ei mutta +75 v naiset kiinnostaa . M52

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7190
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2577
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2120
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1568
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1109
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      979
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      87
      925
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe