Nuoruudenrakkauteni ei oel edelleenkään päässyt minusta yli, hänellä jo lapsia yms. Soittelee silloin tällöin kännissä ja pyytää käymään. Seurustelimme n.2v. Exäni kanssa oltiin 3vuotta kimpassa ja suhde oli yhtä helvettiä- hän joi ja riitoja oli. Siltikin hänkin soittelee, välillä humalassa laittaa viestiä että hän ei ole erostamme ylipäässyt. Rakastaa minua edelleen.
Tavallaan minäkin häntä- erostamme kulunut vuosi. Nykyiseni kanssa asumme jo yhdessä, hän on tavallaan ihana ihminen, mutta rikollinen.
Ja saanut minutkin mukaansa kaikkeen kurjaan.
En ole kolmen miehen välissä, mutta rakastan heitä kaikkia silti. Exäni on kyllä tosi ymmärtäväinen tietyissä asioissa, aina kun tietää että olen vaikeuksissa hän koittaa puhua minulle järkeä.
En siis kysy mitään kommentteja,neuvoja tms. Mutta tilanne on kurja tavallaan, kaipaan näitä kahta edelleen ja nykyiseni ei ole vielä näyttänyt sitä samaa rakkautta minulle mitä sain näiltä aiemmilta vaikka avoliitossa eletäänkin.
Muistot aiemmista ovat sekä kauheita että kauniita, mutta tulevaisuus nykyiseni kanssa pelottaa koska hän on rikollinen ja tosiaan olen kusessa hänen takiaan- silti rakastan myös häntäkin.
Kaipa mä hullu olen, mutta mulla on 4 miestä ketä rakastan edelleen. Nuoruuden (ensirakkauteni), exäni, nykyiseni ja mukaanlukien oma isäni.
En tiedä mihin tällä viestillä pyrin mut mun oli tämä pakko kirjoittaa!
Rakastaa edelleen nuoruudenrakkauttaan, exää ja nykyistä
8
1114
Vastaukset
- Nimetön
mul on sama ongelma.. mä rkastan kahta mietä.. entistä ja nykyistä.. tää on osiitain aika moista piinaa...
- surullinen:(
mietin jo tuossa yhtenä päivänä, että enkö koskaan päästä irti ensirakkaudestani.. aikaa siitä on jo 7 vuotta, mutta sydän ei päästä irti, vaikka kohdekin on jo kuollut.
toista samanmoista en varmasti tule koskaan löytämään, enkä saamaan sitä ihanaa tunnetta takaisin kun KAIKKI oli uutta ensimmäistä kertaa. mutta joku on joskus sanonut että sydämeen mahtuu niin paljon rakkautta kuin on tarpeen. haluaisin vaan niin ensirakkauteni kainaloon. kuinka sitä tyhjyyttä voi kukaan koskaan täyttää???- katji85
mä oleen edelleen rakastunut yli vuoden takaiseen mies tuttuuni.. ja tunne taitaa olla molemminpuolinen.. nykyisin olen parisuhteessa mutta mies on jatkuvasti mielessäni... en pääse siitä tunteesta eroon....
- !!!!!
Mä rakastan nykyistä poikaystävääni yli kaiken. Oon ollut sen kans kohta vuoden. Yhessä ollaan asuttu n. 7 kuukautta.
Entistä ajattelen harvoin, välitän hänestä edelleen, mutta tyyliin kaverina, vaikkemme kavereita olekaan. Eromme oli todella vaikea (johtui nykyisestäni). Vieläkin se saattaa kännipäissään laittaa tekstiviestiä ja haukkua mut. Selvinpäin saattaa joskus käydä pari asiallista sanaa vaihtamassa.
Erästä ystävääni ajattelen aina ku mulla on vaikeeta. Muutama vuosi sitten tunnettiin toisiimme aivan mieletöntä vetoa, mutta pidettiin kuitenkin näppimme erossa toisistamme, koska molemmat seurusteltiin tahoillamme. Sovittiin että ollaan kavereita aina. Edelleen mieletön ikävä vaivaa, se kuoli n. 1½ vuotta sitten.
Onneksi nykyinen poikaystäväni on niin ihana tapaus, että kestää mua vaikeinaki aikoina. Rakastan sitä todella paljon! - Axe
Voi päättää luopua.
- surullinen:(
on vaikeeta, varsinkin nyt toisen kuoltua tuntuu että kaikki oli vaan niin saatanan hienoa silloin. kun pahoja asioita ei muista ja ikävä on suuri kun toista ei voi enää nähdä koskaan, edes vilaukselta. aika kultaa muistot, niinhän sitä sanotaan. ikävä ei lähde koskaan. rakas pysyy sydämessä aina:(.
- Säilytä toki muisto
surullinen:( kirjoitti:
on vaikeeta, varsinkin nyt toisen kuoltua tuntuu että kaikki oli vaan niin saatanan hienoa silloin. kun pahoja asioita ei muista ja ikävä on suuri kun toista ei voi enää nähdä koskaan, edes vilaukselta. aika kultaa muistot, niinhän sitä sanotaan. ikävä ei lähde koskaan. rakas pysyy sydämessä aina:(.
En varmasti tarkoittanut sitä, että edesmenneestä rakkaasta ei saisi säilyttää kaunista muistoa. Surutyö kannattaa tehdä pohjia myöten. Minulla se jäi aikanaan tekemättä ja ikävästä tuli elämän mittainen.
Sen sijaan eläviä ex-puolisoita ei voi pitää osittaisina rakkaina. Heistä on osattava luopua - muuten uusi suhde ei ala oikeasti koskaan. Existäkin voi säilyttää hyvän muiston, mutta pelkän menneisyyteen kuuluvan muiston.
Axe
- Anonyymi
Tilanteeni oli toivoton 😞 😩 Olimme mieheni kanssa avioeron partaalla. Olin kauheassa 😣 😢 😢 tilassa enkä tuntenut, etten enää pystyisi selviytymään elämästä. Löysin pappi TAKUTAsta paljon arvosteluja hänen temppelistään ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle rakkausloitsun ja nyt voimme taas hyvin, paremmin kuin koskaan ennen. Suuret kiitokset pappi TAKUTAlle avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAan sähköpostitse. 🤍🤍 ((𝔼𝕘𝕓𝕖𝚍𝚒e𝐭𝐚𝚔𝚞𝚝𝚊@𝚐𝚖𝚊𝚒𝚕.𝚌𝚘𝚖))🤍🤍tai lähetä hänelle WhatsApp-viesti tähän puhelinnumeroon 📞 ((➕ 𝟙-𝟞𝟝𝟫-𝟚𝟘𝟚-𝟟𝟚𝟙-𝟠))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534557Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1302985Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201461- 551324
- 931235
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041093- 471085