enkä muuta muualle! Vain ja ainoastaan noin viiden kilometrin päähän! Etsin miestä joka haluaisi olla ystäväni! Ikäryhmä noin 60v.
Olen hesalainen
11
81
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Etkä ole! Vain landepaukut käyttöä stadilaisista nimitystä hesalainen.
- AnonyymiUUSI
Olet väärässä. Olen asunut hesassa jo yli neljäkymmentä vuotta ja koen olevani hesalainen!
- AnonyymiUUSI
Samaa meinasin sanoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Olen asunut hesassa jo yli neljäkymmentä vuotta ja koen olevani hesalainen!
Ihminen voi lähteä landelta, mutta lande ei lähde ihmisestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen voi lähteä landelta, mutta lande ei lähde ihmisestä.
Olet väärässä! Ei minun lapsuudessani meillä ollut navettaa, eikä muita eläimiä kuin koira. Äiti oli syntyisin kaupunkilainen. Sen verran se ehkä vaikuttaa etten ole koskaan halunnut asun Helsingin keskustassa! Nykyinen asuinpaikka on ihanteellinen, koska metsää ja luontoa on lähellä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä! Ei minun lapsuudessani meillä ollut navettaa, eikä muita eläimiä kuin koira. Äiti oli syntyisin kaupunkilainen. Sen verran se ehkä vaikuttaa etten ole koskaan halunnut asun Helsingin keskustassa! Nykyinen asuinpaikka on ihanteellinen, koska metsää ja luontoa on lähellä!
Kunhan vänkäsin. Hyvä, että kaikki on hyvin. 👍
- AnonyymiUUSI
Haluan tehdä töitä osa-aikaisesti vielä monta vuotta ja itselleni tutuissa ryhmissä! En tee mitään sellaista mitä en itse halua kenenkään toisen vaatimuksesta! Parisuhteeni oli aikoinaan sellainen jossa minä jouduin olemaan puhuja ja toimija puolison kykenemättömyyden vuoksi ja sellaista tilannetta en enää halua koskaan kokea! Tuntui käsittämättömältä ettei aikuinen ihminen pystynyt lähtemään edes pariterapiaan!
- AnonyymiUUSI
No voi kauheata!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi kauheata!
Se oli todella kauheaa, siksi ystäväksi vain puhelias ikäiseni mies!
- AnonyymiUUSI
Missä päin Helsinkiä sitten asutaan? Eira vai Kontula kenties Jakomäki!
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan missään noissa paikoissa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221925Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801035Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46845
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42774