Jenni Kynnöksellä on varmaan noussut kusi päähän, kuulin tuossa yksi ilta eräässä Helsingin hienossa yökerhossa, että hän haukkui Vladimir Putinia ja Dmitri Peskovia homoseksualistiksi. Aika irstas ämmä. Yle dokumentista päätellen typerä, etuoikeutettu kakara, joka tykkää kiusata itseään huonompia kun ne ei ole kuin hän. Täysi paskiainen koko "ämmä".
Jenni Kynnös
11
1572
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta hän on hieno ja yritteliäs esikuva. Ei kaipaa apurahoja, vaan pyörittää toimintaa yritystuloillaan.
- Anonyymi
"suomenluterilainen" narttu ja sukuopuolta vaihtanut paska ei ole mitään muutakuin suomalaisen korruptionlopputtulos. Varmasti kirjoittaja itsekkin sen tietää, viimeistään piirikunnan mielisairaalassa lääkittynä ja sähköllä poltettuna. :)
- Anonyymi
Ai katos. Kommentoin tähän tänään aikaisemmin siitä että tämä on matkailupalsta ja kummastelin että miten nuoren menestyvän naisyrittäjän parjaaminen liittyy matkailuun, samalla myös ihmettelin että miksi suomi24 modet päästävät avointa venäjämielisten Z-mielisten naisvihaa ja vihapuhetta läpi ilman moderointia.
Minun kirjoitukseni poistettiin, ei venäjämielesten naisvihaa sisältäviä. - Anonyymi
Luks tahansa on fiksumpi kuin sotarikollinen Putin ja hänen hyppyklovninsa Peskobv.
Etpä sitten uskaltanut kertoa omalla naamavärkillä ajatuksiasi yökerhossa.
Pelottiko? - Anonyymi
Hei, tuo Jenni Kynnös on ihan mulkvisti. On haukkunut Suomessa diabetes, syöpä ja trans-potilaita kulueräksi itselleen. Aika itseään täynnä oleva kusipää on.
- Anonyymi
Et ole häntä tavannut kun väität tuollaista.
- Anonyymi
Kyntäjiä on siis ollut useampiakin?
- Anonyymi
Kot kot kot puhuu kana
- Anonyymi
Voihan v. Ällötys
- Anonyymi
1/2 esiintyi, pakko kääntää kanavaa, maailman levein ja ärsyttävin mitä olen nähnyt, voihan v...
- Anonyymi
kyllä ajelisin mielelläni kun on tosi seksikäs
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011621
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581031Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11790Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t267782Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75727Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721