Jenni Kynnöksellä on varmaan noussut kusi päähän, kuulin tuossa yksi ilta eräässä Helsingin hienossa yökerhossa, että hän haukkui Vladimir Putinia ja Dmitri Peskovia homoseksualistiksi. Aika irstas ämmä. Yle dokumentista päätellen typerä, etuoikeutettu kakara, joka tykkää kiusata itseään huonompia kun ne ei ole kuin hän. Täysi paskiainen koko "ämmä".
Jenni Kynnös
10
715
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta hän on hieno ja yritteliäs esikuva. Ei kaipaa apurahoja, vaan pyörittää toimintaa yritystuloillaan.
- Anonyymi
"suomenluterilainen" narttu ja sukuopuolta vaihtanut paska ei ole mitään muutakuin suomalaisen korruptionlopputtulos. Varmasti kirjoittaja itsekkin sen tietää, viimeistään piirikunnan mielisairaalassa lääkittynä ja sähköllä poltettuna. :)
- Anonyymi
Ai katos. Kommentoin tähän tänään aikaisemmin siitä että tämä on matkailupalsta ja kummastelin että miten nuoren menestyvän naisyrittäjän parjaaminen liittyy matkailuun, samalla myös ihmettelin että miksi suomi24 modet päästävät avointa venäjämielisten Z-mielisten naisvihaa ja vihapuhetta läpi ilman moderointia.
Minun kirjoitukseni poistettiin, ei venäjämielesten naisvihaa sisältäviä. - Anonyymi
Luks tahansa on fiksumpi kuin sotarikollinen Putin ja hänen hyppyklovninsa Peskobv.
Etpä sitten uskaltanut kertoa omalla naamavärkillä ajatuksiasi yökerhossa.
Pelottiko? - Anonyymi
Hei, tuo Jenni Kynnös on ihan mulkvisti. On haukkunut Suomessa diabetes, syöpä ja trans-potilaita kulueräksi itselleen. Aika itseään täynnä oleva kusipää on.
- Anonyymi
Et ole häntä tavannut kun väität tuollaista.
- Anonyymi
Kyntäjiä on siis ollut useampiakin?
- Anonyymi
Kot kot kot puhuu kana
- Anonyymi
Voihan v. Ällötys
- Anonyymi
1/2 esiintyi, pakko kääntää kanavaa, maailman levein ja ärsyttävin mitä olen nähnyt, voihan v...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232428- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik321072Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241016Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942