Jenni Kynnöksellä on varmaan noussut kusi päähän, kuulin tuossa yksi ilta eräässä Helsingin hienossa yökerhossa, että hän haukkui Vladimir Putinia ja Dmitri Peskovia homoseksualistiksi. Aika irstas ämmä. Yle dokumentista päätellen typerä, etuoikeutettu kakara, joka tykkää kiusata itseään huonompia kun ne ei ole kuin hän. Täysi paskiainen koko "ämmä".
Vastaukset 11
- Anonyymi
Minusta hän on hieno ja yritteliäs esikuva. Ei kaipaa apurahoja, vaan pyörittää toimintaa yritystuloillaan.
- Anonyymi
"suomenluterilainen" narttu ja sukuopuolta vaihtanut paska ei ole mitään muutakuin suomalaisen korruptionlopputtulos. Varmasti kirjoittaja itsekkin sen tietää, viimeistään piirikunnan mielisairaalassa lääkittynä ja sähköllä poltettuna. :)
- Anonyymi
Ai katos. Kommentoin tähän tänään aikaisemmin siitä että tämä on matkailupalsta ja kummastelin että miten nuoren menestyvän naisyrittäjän parjaaminen liittyy matkailuun, samalla myös ihmettelin että miksi suomi24 modet päästävät avointa venäjämielisten Z-mielisten naisvihaa ja vihapuhetta läpi ilman moderointia.
Minun kirjoitukseni poistettiin, ei venäjämielesten naisvihaa sisältäviä. - Anonyymi
Luks tahansa on fiksumpi kuin sotarikollinen Putin ja hänen hyppyklovninsa Peskobv.
Etpä sitten uskaltanut kertoa omalla naamavärkillä ajatuksiasi yökerhossa.
Pelottiko? - Anonyymi
Hei, tuo Jenni Kynnös on ihan mulkvisti. On haukkunut Suomessa diabetes, syöpä ja trans-potilaita kulueräksi itselleen. Aika itseään täynnä oleva kusipää on.
- Anonyymi
Et ole häntä tavannut kun väität tuollaista.
- Anonyymi
Kyntäjiä on siis ollut useampiakin?
- Anonyymi
Kot kot kot puhuu kana
- Anonyymi
Voihan v. Ällötys
- Anonyymi
1/2 esiintyi, pakko kääntää kanavaa, maailman levein ja ärsyttävin mitä olen nähnyt, voihan v...
- Anonyymi
kyllä ajelisin mielelläni kun on tosi seksikäs
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.772473Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21495
- 33472