Hei.
Työterveys lääkäri määräsi minulle Brintellixin ja Mirzapin 1mg uneen.
Lääkäri sanoi että Brintellix ei pitäisi samalla tavalla nostaa painoa kuten monet muut masennuslääkkeet ja kun olen lukenut keskustelupalstoja lääkkeestä niin moni on sanonut että on lihonut lääkkeen aloitettua. Uskaltaako lääkettä edes ottaa jos paino lähtee hirveään nousuun kun saanut painoa tiputettua nyt jonku verran kun ylipainoa on.
Määrättiin todella pahaan unettomuuteen, uupumiseen ja ahdistukseen.
Kiitos jo etukäteen 😇🙏🏼
Brintellix ja paino
Anonyymi-ap
3
402
Vastaukset
- Anonyymi
Paino ei ainakaan minulla heti alkanut nousta ,myöhemmin kyllä mutta ei mitenkään merkittävästi. Puhun siis mirtasta jota määrättiin unettomuuteen ja täytyy sanoa että ilman sitä en nuku. Eli ei minusta tarvi pelätä että mitään hirveää lihomista tapahtuu.Nää saattaa lisätä ruokahalua mutta sitäkin voi kontrolloida itse. Unettomuus pitää hoitaa se on mun motto.
- Anonyymi
kiitos ihanasta tsemppi viestistä. :)
- Anonyymi
lukenut liikaa että nostattaa painoa. voxra tuntuu olevan ainoita jotka eivät nostata painoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010