Syöpä - syöpähoidot

Anonyymi-ap

Lopettaa seksin.

Moniko suhde kestää syövän?
Moniko kestää ilman seksiä vuoden? Kuusi vuotta?

8

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennen muija keitti vahavat kahvit seksin jälkeen aina,nyt on juotu laihaa teetä jo vuosia,eikä ole syövästä kyse😡

• Anonyymi

Tekis mieli sanoa, että suhteessa on vähän jotain muutakin pilalla, jos syövän aiheuttama seksin loppuminen johtaa eroon.

Viisi vuotta ainakin mennyt ihan kivasti.

• Hei,

Laitan tähän vinkiksi Minä ja syöpä ryhmächatit, jotka on tarkoitettu kaikille syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Chateissa on mukana Suomen Syöpäpotilaat ry:n työntekijä ja vapaaehtoinen vertaischat-ohjaaja. Minä ja syöpä -chattiin osallistuminen on mahdollista Tukinetiin rekisteröityneille ja alustalle sisäänkirjautuneille käyttäjille.

Chattiin täältä: https://tukinet.net/teemat/mina-ja-syopa-chat-1451834752/ryhmachatit/

Tukinetistä löytyy paljon muitakin palveluita, joista voi halutessaan saada sekä henkilökohtaista että ryhmämuotoista tukea. https://tukinet.net/

Tukinetin kaikki palvelut ovat maksuttomia ja asioida voi anonyymisti.

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Koko liitto on ollut jo ennen syöpää vinksallaan, jos seksi on ollut ainoa yhdessä pitävä voima. Seksin loppuminen syöpään on silloin hyvä syy eroon.

Oma puolisoni sairastui muuhun seksin lopettaneeseen sairauteen. Seksin loppuminen oli tilanteessa pienin haitta muihin sairaudesta johtuviin kärsimyksiin verrattuna. Rakkaus voitti, yhdessä pysyttiin monta vuotta ilman seksiä aina hänen kuolemaansa asti. Ja kuten sanottu seksin puuttuminen oli vaikeuksista pienin.

• Anonyymi

Niin on. Siitä vaan jauhetaan. Yli korostetaan. Ärsyttää.

Toinen on hiukset.
        Hiusten meneteys ja kaljuus on kyllä vaivoista ja ongelmista pienimpiä.
        Ihmiset vaan innostuu puhumaan hiuksista nykyisin.
        Kukaan koskaan aiemmin huomannut mun upeaa pitkää tukkaa. Nyt kaikkien pitää jotain kehua sanoa tästä kananperseestä.
        Ärsyttää.

• Anonyymi

Minulta kuoli mies. Avioliitto oli ollut onnellinen, seksiä oli ollut alusta melkein loppuun asti sopivasti.
      Miehen kuolemasta on jo melkein 20 vuotta. Hyvin olen tullut toimeen ilman seksiä koko ajan, eipä käy seksi juuri koskaan mielessäkään. Elämässä on niin paljon muuta mukavampaa.

• Anonyymi

Vähän (!l kyllä hoidoissa ollessakin ärsytti, kun myrkkyä meni suoraan suoneen tultiin puhumaan juttuja.

Mm. miten seksin saa luistamaan. Miten asiasta saa ja kannattaa puhua.
      20 minuuttia aiemmin oli sanottu, että tämä lääke voi aiheuttaa välittömän kuoleman. Ei ollut panemiset mielessä siinä kohtaa.

• Anonyymi

Ei välttämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe