Perjantain jälkeen en ole täällä käynyt, kun on ollut tämän korkean ikäni ja sen mukaisen kuntoni tuomaa muuta tarpeellista. Kun nyt kuitenkin palstan avasin ja kun mielessäni ei ole uutta tärkeää sanottavaa, täytyy vähän kommentoida näkemääni:
Onhan minua pidetty täällä esillä. Vanhoja avauksiani on nosteltu esille. On myös tehty avauksia minusta. Tottahan niissä on puhuttu; toisteltu omaakin itsestäni kertomaani. Tuollainen näkyy kuitenkin ärsyttäneen eräitä ja avaajat sekä minusta myönteisesti viestitelleet ovat usein minuksi joutuneet. Tuskin he ovat sellaista tahtoneet eikä se ole minustakaan kovin hauskaa – tyydyn olemaan vain tämä itseni.
No, onhan täällä jokaisella oikeus sanoa sitä, jota pitää sanomisen arvoisena. Varmaan palstan valvontakin pitää sen arvoisena noita sanomisia, joihin viittaan – olkoon niissä oltu minun suhteen myönteisellä tai vähemmän myönteisellä kannalla. Jospa palstan valvonta näkisi tämänkin sanomani sen arvoisena, että tämä saisi jäädä palstalle.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tilanteeni on nyt sellainen, johon aluksi viittaan. Jos tässäkin kunnossani vielä pysyn ja jos politiikka tai jokin muu tärkeä tai muuten mielenkiintoinen asia herättää minussa halua tulla siitä jotakin täällä sanomaan, niin tulen silloin tekemään. Nyt ei kuitenkaan ole sellaiseen aihetta. Ja vaikka aihetta sellaiseen ei lähipäivinä tulisikaan, tulen kuitenkin perinteiseen tapaani perjantaina tuomaan tänne viikonlopputoivotukseni.
Havaintoja palstalta
77
419
Vastaukset
- Anonyymi
Palstan taso on laskenut sinun ja MPP vähäisten käyntien vuoksi täysin rähmälleen.
Eipä näy Mielipidepankki täällä viime aikoina paljon vierailleen. Katsoin profiiliaan ja siltä näen toissa päivänä tänne yhden viestin heittäneen. Kokoomuksen palstalla näkyy olleen edellisinä päivinä enemmän, eniten Maailman menoa-palstalla. Eli tämä palsta on houkuttanut häntä vielä vähemmän kuin minua. Harmi.
- Anonyymi
Ossi on pitänyt saittia hengissä asiallisella kirjoittelullaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossi on pitänyt saittia hengissä asiallisella kirjoittelullaan.
Vahvasti venäläisen hengen on Ossi pitänyt täällä. Tänne ei itsenäisillä suomalaisilla ole asiaa.
Palstan tasoa ei mitenkään nosta tällaiset kommentit.
Itse pitää jotain keksiä!
Puhtaasti kirjallisessa mielessä minä ja Majuri olemme parhaat.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Eipä näy Mielipidepankki täällä viime aikoina paljon vierailleen. Katsoin profiiliaan ja siltä näen toissa päivänä tänne yhden viestin heittäneen. Kokoomuksen palstalla näkyy olleen edellisinä päivinä enemmän, eniten Maailman menoa-palstalla. Eli tämä palsta on houkuttanut häntä vielä vähemmän kuin minua. Harmi.
Mielipidepankki pitää aina silloin tällöin täällä keskustelupäiviä, jolloin vastaa moniin viesteihin ja tekee ehkä oman avauksenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvasti venäläisen hengen on Ossi pitänyt täällä. Tänne ei itsenäisillä suomalaisilla ole asiaa.
Laitatko venäläisyydestä linkin?
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Sinä ja MPP olette aivan liian sivistyneitä tähän porukkaan. Sinällään harmi, että pystyyn kuollut antoi periksi ja vetäytyi pois, hän oli älykäs keskustalaiseksi ja asiallinen kaveri. Mutta ollaanhan me Keskustan syöksykierre nähty oikein ja edelleen menee alas. Merkillistä on se, että liki kaikki persut on entisiä kepuja, mutta eivät palaa kepuun millään. Ennemmin jättävät äänestämättä. Mukavaa iltaa Kapille ja tällä säällä ehkä rommituutinki voi olla kohdallaan.
- Anonyymi
U.K.Ekonen kirjoitti:
Puhtaasti kirjallisessa mielessä minä ja Majuri olemme parhaat.Majuri on ylivertainen, sillä on Oulussa Sveitsiläinen hiihtokeskus! Onko muilla näyttää kuvaan sveitsiläisestä hiihtokeskuksesta?
- Anonyymi
U.K.Ekonen kirjoitti:
Puhtaasti kirjallisessa mielessä minä ja Majuri olemme parhaat.>>Puhtaasti kirjallisessa mielessä minä ja Majuri olemme parhaat.<<
Lähteiden ja faktojen suhteen ei todellakaan voi sanoa samaa. Itse tarkistan kirjoittamani asiat faktojen osalta omasta hyvinvarustetusta kirjastostani. - Anonyymi
U.K.Ekonen kirjoitti:
Puhtaasti kirjallisessa mielessä minä ja Majuri olemme parhaat."Puhtaasti kirjallisessa mielessä minä ja Majuri olemme parhaat."
Sellaista se skitsofrenia teettää. Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja MPP olette aivan liian sivistyneitä tähän porukkaan. Sinällään harmi, että pystyyn kuollut antoi periksi ja vetäytyi pois, hän oli älykäs keskustalaiseksi ja asiallinen kaveri. Mutta ollaanhan me Keskustan syöksykierre nähty oikein ja edelleen menee alas. Merkillistä on se, että liki kaikki persut on entisiä kepuja, mutta eivät palaa kepuun millään. Ennemmin jättävät äänestämättä. Mukavaa iltaa Kapille ja tällä säällä ehkä rommituutinki voi olla kohdallaan.
En pidä nuoleskelusta. Pysty on näistä kolmesta omaa luokkaansa. Tommi oli myös hyvä.
Anonyymi kirjoitti:
"Puhtaasti kirjallisessa mielessä minä ja Majuri olemme parhaat."
Sellaista se skitsofrenia teettää.Näitä Maalaisliiton liiterirunkkareita pilkkihaalarissa.
- Anonyymi
U.K.Ekonen kirjoitti:
Näitä Maalaisliiton liiterirunkkareita pilkkihaalarissa.
Noinko totesit lanttumaakarillesi?
Anonyymi kirjoitti:
Noinko totesit lanttumaakarillesi?
Pese joskus kuset pois pilkkihaalarissa.
- Anonyymi
U.K.Ekonen kirjoitti:
Puhtaasti kirjallisessa mielessä minä ja Majuri olemme parhaat.Itse itseään kun kerskuu niin saa parhaat kehut, eikös vaan. Vielä kun saisit jonkun muun kehumaan kirjoituksiasi joissa vilisee Busheja ja sen rancheja ja kaksimetrisiä missivaimoja ja maantiepyöriä ja peittelemätöntä ja lapsekasta amerikan ihailua niin se antaisi uskottavuutta.
Minun mielestäni kaikkien aikojen parhaat kirjoittajat palstalla ovat Pystyyn_kuollut, MPP, Kapia ja Aito-Arska joiden kaikkien kirjoitukset ovat silkkaa asiallista asiaa ilman provosointia ja kerskailua joihin sinä oikestososdem syyllistyt. Anonyymi kirjoitti:
Itse itseään kun kerskuu niin saa parhaat kehut, eikös vaan. Vielä kun saisit jonkun muun kehumaan kirjoituksiasi joissa vilisee Busheja ja sen rancheja ja kaksimetrisiä missivaimoja ja maantiepyöriä ja peittelemätöntä ja lapsekasta amerikan ihailua niin se antaisi uskottavuutta.
Minun mielestäni kaikkien aikojen parhaat kirjoittajat palstalla ovat Pystyyn_kuollut, MPP, Kapia ja Aito-Arska joiden kaikkien kirjoitukset ovat silkkaa asiallista asiaa ilman provosointia ja kerskailua joihin sinä oikestososdem syyllistyt.Pysty ja MPP on hyviä, Kapi ihan ok.
Arskan kirjoitukset ovat kielellisesti heikkotasoisia.
Mitäs pahaa provosoinnissa?U.K.Ekonen kirjoitti:
Pysty ja MPP on hyviä, Kapi ihan ok.
Arskan kirjoitukset ovat kielellisesti heikkotasoisia.
Mitäs pahaa provosoinnissa?Jos "asiakirjoittelua" haluaa voi kirjoittaa jonnekkin muualle kuin tänne.
Niin itsekkin teen. Täällä on hauska kirjoitella ja provoilla mitä sattuu.
- Anonyymi
Sen verran kylmää pukkaa, että käy laittamassa keput tulille, teryleeneissä on talvella holoda ja pellavarouhe ei lämmintä. Aisa Ossikin saa elämäänsä edes vähän sisältöä, kun käyt laittamassa tulille. Muuten reppana jäisi marjoja järsii ja köyhyydestä kärsii.
- Anonyymi
Voi taas tulla Kapi-Luokan avaus! Nykyään se on jo harvinaista täällä.
- Anonyymi
Se ryssän viha ja amerikan ihannointi on vääränläista politiikkaa täällä suomessa.
Sen kaikki oppii tajuamaan ennemmin tai myöhemmin
Sinulle ja MPP,llekin se voi vielä avautua, vaikkakin hitaasti.- Anonyymi
Onneksi teitä ryssämielisiä on todella vähän enää jäljellä ja aika hoitaa teidän samoin kuin hoiti Kekkosen. Ryssää ei tänne kukaan kaipaa.. Naton puolesta 188 - 7;-)))))
- Anonyymi
Tyhmät eivät kykene hahmottamaan tilannetta.
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossi, oikea SOTILASTuo on juurikin Tursun ja Väyrysen ongelma, hyvä, että huomioit sen selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossi, oikea SOTILASSeon ryssämielisten ongelma edelleenkin.
Oho! Onhan tämä avaukseni saanut nopeasti jo melkoisen määrän viestejäkin, ihan asiallisia, kuten tämän; ”Ossi on pitänyt saittia hengissä asiallisella kirjoittelullaan”😉
Täällä on nyt melkoinen lumimyräkkä, varmaan jo lähemmäs 20 cm on lunta tullut. Ei se jääne pysyväksi, kun huomiseksi on ennusteessa vesisadetta.
Eipä minulta nyt tätä enempää. Lounaan nautittuani nyt ruokalevolle. Illemmalla varmaan käyn vielä tänne vilkaisemassa avaukseni mahdollisesti tuottamaa ja jos asiallista tai hauskaa sellaista on tullut, sellaiseen voin vielä hyvinkin tarttua.- Anonyymi
Sinun avaukset herättää mielenkiintoa, käytännössä yksi palsta kahjo avaa sinusta satoja viestejä päivittäin. Mutta pidä keput tulilla ja muista, että Inkeroisissa jopa naapurin talipalloja syö köyhät ja pellavarouhetta hevostalleilta!
Säätilanteesta edellä sanomani perustui aamupäivällä netistä lukemaani Helsinkiä koskevaan Forecan ennusteeseen. Vilkaisin nyt voimassaolevaa ennustetta ja siinä sanotaan lumisteen jatkuvan tänään ja vielä huomennakin. Aamulla sitten autokin täytyy kaivaa lumesta kun on lähdettävä viikkojumppaani.
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Säätilanteesta edellä sanomani perustui aamupäivällä netistä lukemaani Helsinkiä koskevaan Forecan ennusteeseen. Vilkaisin nyt voimassaolevaa ennustetta ja siinä sanotaan lumisteen jatkuvan tänään ja vielä huomennakin. Aamulla sitten autokin täytyy kaivaa lumesta kun on lähdettävä viikkojumppaani.
Täälläkin tulee lunta oikein kunnolla, mutta tämä liittyy ilmastonmuutokseen ja näemme yhä enemmän ääri-ilmiöitä, paitsi Inkeroisissa, missä uskotaan littumaahan ja Tursuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin tulee lunta oikein kunnolla, mutta tämä liittyy ilmastonmuutokseen ja näemme yhä enemmän ääri-ilmiöitä, paitsi Inkeroisissa, missä uskotaan littumaahan ja Tursuun.
Omituista porukkaa tuo VKK ja Vapauden Liitto, ihan hörhöjä laidasta laitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituista porukkaa tuo VKK ja Vapauden Liitto, ihan hörhöjä laidasta laitaan.
Jos katselee asioita eri näkökulmasta niin kai se on viisautta.
- Anonyymi
Ilmastonmuutoksen takiako se kapi valehtelee suuresta lumipyrystä?
Kun katsoo Helsingin livekameraa esim, eteläsatamasta niin eihän siellä näy lunta yhtään!
- Anonyymi
Keskusta on hylännyt suomalaisuuden
Oppikurssi voisi auttaa, nyt tarjolla
Merkitse kalenteriin
Ei Suomen ilman suomea
OODISSA MAANANTAINA 25.11. kello 18
https://twitter.com/PAittakumpu/status/1858819236384162086
Aittakumpu, Saarikivi, Keskisarja
Puopolo juontaa - Anonyymi
Pellekeskusta tuki syrjintää ja sensuuria
Äänestyspäätös 6 (kok, ps, kd) - 5 (sdp, vihr, kesk).
Hämeenlinna ei maksakaan 1 500 euron hyvitystä uskonnottomalle alakoululaiselle - Anonyymi
Tie helvettiin- NATO/ DCA/ WEF
https://www.youtube.com/watch?v=1P_sKMvBCQg - Anonyymi
Kapi Luokkaa pukkaa, Kapi Luokkaa pukkaa!
- Anonyymi
Kapi luokkaa pukkaa!
https://www.youtube.com/watch?v=I7VGWy-Bbe8
Ei mene kauan kun näistä ei kuulla yhtään mitään. ;)))
- Anonyymi
Niin kyrsii Kapilaisuus ja ylennys jo urallaan kapteeniksi, ei meille köyhille moista suotu ja venäjä oli ainoa ystävä. HO HOO HO HOO kyllä taas masentaan Kapin riehuminen ja ylivoimaisuus.
Ossi, ainoa Väyrysläinen SOTILAS- Anonyymi
Ei kyrsi mikään. Tyhmyyttäsi Kapi vain ihmettelelen ja käytöstapojesi harkitsemattomuuttasi.
Ossi, oikea SOTILAS
Sanon edellisessä viestissäni klo 14 jälkeen: ”Aamulla sitten autokin täytyy kaivaa lumesta kun on lähdettävä viikkojumppaani”. En yritä noin tehdä, kun lunta on tullut lisää ja olen liian huonossa kunnossa tuollaiseen ”kaivamiseen”. Jumppakin saa jäädä nyt väliin. Parin kilometrin päässä Pakilassa asuva poikapuoleni tulee tekemään nuo lumityöt perjantai-iltana, jotta lauantaina pääsen autollani kauppaan hakemaan viikon ruokatarvikkeeni.
Nyt vain vielä kiitoksia tälle avaukselleni tulleista kivoista viesteistä – niitähän on viesteistä suurin osa – ja Hyvän Yön toivotukset kaikille!- Anonyymi
On siellä kova homma nyt kaivaa auto lumikinoksesta. :)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä kova homma nyt kaivaa auto lumikinoksesta. :)))
Käyttääköhän hiustenkuivaajaa lumen sulattamiseen? HO HOO, HO HOO!
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääköhän hiustenkuivaajaa lumen sulattamiseen? HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILASSoittokunnassa varmaan niin tehtiin, mutta kynsiä piti varoa. Heteroita ei juurikaan soittokunnassa ollut, paitsi kapteenista ylöspäin.
- Anonyymi
Oli kyllä tavallista reippaampi lumentulo, mutta hieno, että sinulla on apua lähellä. Inkeroisissa ei monella ole autoa, ei ole varaa.
- Anonyymi
Taas palstan kiinnostavin avaus, kiitoksia Kapi. Pidä keput liekeissä, sen verran kylmät kelit.
- Anonyymi
Venäläiset vielä katkoo kaapeleita ja aiheuttavat muuta pahaa, onneksi eivät sentään vielä saastuttamista lukuun ottamatta säitä saa sotkettua. Senkin tekisivät jos pystyisivät. Toivottavasti itäraja pysyy lopullisesti kiinni.
- Anonyymi
Pulla-ossin mukaan myös Natoon olisi pitänyt pyytää Kremlistä lupa... Ei ihme, ettei urallaan pärjännyt.
- Anonyymi
Älähän ääliö perättömiä väitä. Ei kyse ole luvan pyytämisestä vaan viisudesta naapuria kohtaan. Karmea virhe, Vehviläinen, Historiallinen virhe, Väyrynen.
Anonyymi kirjoitti:
Älähän ääliö perättömiä väitä. Ei kyse ole luvan pyytämisestä vaan viisudesta naapuria kohtaan. Karmea virhe, Vehviläinen, Historiallinen virhe, Väyrynen.
Ossi, oikea SOTILASVäyrynen on kyllä myös historiallinen virhe, mutta suurin virhe vanhemmiltaan, mutta isänsä munien suurin elämys ja elämänsä munaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossi, oikea SOTILASJoko kävit Lepikon multaa lähettämässä Kremliin, jos ne sillä leppyisi...
Kylläpä minua on pidetty edelleen täällä esillä. Paljon on vanhempia avauksianikin edelleen nosteltu palstalle. Joku on kai niitä talletellut. Pääseehän niihin tosin profiilinikin kautta, mutta paljon joutuu profiilianikin vyöryttämään alaspäin noihin vanhimpiin nyt nostettuihin päästäkseen. Avauksella sanomaani lainatakseni: ”No, onhan täällä jokaisella oikeus sanoa sitä, jota pitää sanomisen arvoisena”.
Itse en noihin kuitenkaan enää puutu. On muuta ajateltavaa. Olen varsin huonossa kunnossa. Tänään olisi ollut joka torstainen viikkojumppani, mutta nyt jäi sinne menemättä. Sitä ei estänyt autoni kaivaminen lumesta, sillä lumet ovat käyneet täällä hyvin vähiin. On ollut ihan silkkaa vesisadettakin ja nyt rätkii taivaan täydeltä räntää, joka ei tietenkään lumimäärää lisää vaan päinvastoin sulattaa entisetkin loskaksi. Varmaan noilla lenkkipoluilla on sellainen loska, ettei ainakaan tässä kunnossani tekisi mieleni lähteä niille. Parasta pysyä sisätiloissa.
Joo, kyllähän kuntoni alkaa olla jo korkean ikäni mukainen. Tosin sitä parempi, kun tähän ikään ei elä joka kolmaskaan suomalainen mies. Onhan täällä ilmoiteltu, että se Kharon on tulossa jo minuakin noutamaan. Ei se tietenkään voi olla enää kovin kaukana. Mutta kuinkahan käy tuolle muistuttelijalle sitten kun se Kharon minut noutaa? Tämä palsta on tärkein areenansa toiminnalleen ja ajatustensa tärkeimpänä kohteena olen minä. No, silloin varmaan entistäkin useammin kuullaan häneltä, että ”Kekkonen oli suuri johtaja” ja ”Väyrynen on patriootti”.
En vielä esitä viikonlopputoivotuksiani vaan toivotan vain Oikein Hyvää loppuviikkoa kaikille tämän lukeville!- Anonyymi
Tupsautat vain sen kylmän pierun ja lakkaat inisemästä?
Minun havaintoni palstalta on se, että asiallinen keskustelu on hiipunut entisestään ja loistaa enimmäkseen poissaolollaan. Täällä on muutama - kaiketi persuja - kannattavia huru-ukkoja, joista yksi elää enimmäkseen vuotta 1918 ja toinen on edennyt siitä noin 50 vuotta eteenpäin eli Kekkosaikoihin. Heille on mahdotonta päivittää omia mielipiteitään vastaamaan tämän ajan todellisuutta. Historia on hyvä tuntea, mutta sen tunteminen ei tarkoita sitä, ettei mikään ajassa muutu.
Kepusta palstalla ei keskustella juuri lainkaan. Tämä kertoo osaltaan Kepun suuresta alennustilasta. Kepun politiikasta ei löydetä enää edes mitään keskusteltavaa. Onko se ennusmerkki Kepun lopullisesta kuolemasta, en ole varma. Persut ovat ottaneen aika lyhyessä ajassa Kepun osan vastustettavana poliittisena suuntana niille, jotka vastustavat impivaaralaista politiikkaa kuten minulle. Kepu on ollut sisäpoliittisesti vahingollinen, ulkopoliittisesti valtavirtaa. Persut ovat molemmissa suhteissa vahingollisia. Ei olisi uskonut vielä 10 vuotta sitten, että Kepustakin voidaan mennä huonompaan, mutta persut ovat todistaneet tämän luulon vääräksi. Halla-ahon ansioksi on sanottava kuitenkin se, että hän kykeni torjumaan puolueessa vahvasti virinneen Venäjä-mielisyyden. Venäjä-mielisyyttä ei pidä käsittää kuitenkaan väärin. Siinä ei ole kyse Venäjän etujen tietoisesta ajamista vaan ideolgisesta samaistumisesta venäläiseen arvokonservatismiin ja nationalistiseen henkeen. Sota sai persut suurimmaksi osaksi tässä suhteessa järkiinsä ja ihailu on siirtynyt trumpismin ihailuksi.
Kepun osalta kiinnostavin asia on puolueen asemoituminen poliittisella kentällä. Jos puolue ei ota persuja vastapuolueekseen, se on Kepulle sitten menoa. Persut syövät Kepun pala palalta kuten on tähän asti nähty. Toinen vaihtoehto on liittoutuminen vihervasemmiston kanssa eräänlaiseksi kansanrintamapuolueeksi vanhojen neukkuaikojen malliin. Tämä on monelle kepulle kuitenkin hyvin hankala seura. Sekin voi ajaa kannattajia persuihin. Kepuhan oli ennen RKP:n tapaan puolue, joka pyrki oppostunistiseen valtapolitiikkaan kelpuuttamalla itsenä kenen tahansa kumppaniksi hallituksiin. Jos nyt ollaan menossa kohti blokkipolitiikkaa, Kepulla ei ole siinä entisiä mahdollisuuksia vaan se joutuu valitsemaan puolensa ja niistä kumpikin sisältää pelkkiä riskejä etujen sijaan.- Anonyymi
Väitätkö, että tämä on joku keskustapalsta? Vuosikymmeniin täällä keskustasta ole puhuttu tai kirjoitettu. Väyrynen on parsa oli kyllä lähellä keskustaa.
- Anonyymi
Patriootteja tarvitaan ihan Suomen edun vuoksi. Nyt he ovat harvassa. Jos pitää Kekkosta huippujohtajana niin ei se ole Kekkosen ajan takaisin vaatimista. Sählääminen ei ole ollenkaan minkään luokan johtamista. Sitä on nykyään joka paikassa. Harkita ja viisaus puuttuvat.
Ossi, oikea SOTILAS
P.S. Ei ole viisasta luoda vastakkaisasetelmia vaan pitää pyrkiä yhteistyöhön. - Anonyymi
Harvinaisen hyvin kiteytetty kepun tilanne. Syrjäseuduilla tapellaan hupenevasta vallasta ja tuleva kepun sotehimmeleiden romahdus tekee selvää jälkeä. Maajusseista osa siirtyy kokoomukseen ja jakojäännökset kepusta hajoaa vkk/vapaudenliitto kaltaisiin kekkospuolueisiin eli neuvostoliittoa kaipaaviin. Ruotsissa on ollut myös kepujen suhteen parempi onni kuin meillä, talous kukoistaa ja kepuja 4%.. Ruotsista puuttui väyrysen ja kekkosen kaltaiset Vidkun Quislingit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patriootteja tarvitaan ihan Suomen edun vuoksi. Nyt he ovat harvassa. Jos pitää Kekkosta huippujohtajana niin ei se ole Kekkosen ajan takaisin vaatimista. Sählääminen ei ole ollenkaan minkään luokan johtamista. Sitä on nykyään joka paikassa. Harkita ja viisaus puuttuvat.
Ossi, oikea SOTILAS
P.S. Ei ole viisasta luoda vastakkaisasetelmia vaan pitää pyrkiä yhteistyöhön.Heh-heh, teitähän on eduskunnassa sitten 5 kappaletta, Tursu sai kenkää ja Mustajärvi häipyi takavasempaan ja lähemmäksi ryssää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossi, oikea SOTILAS
P.S. Ei ole viisasta luoda vastakkaisasetelmia vaan pitää pyrkiä yhteistyöhön.Viisaus ei tämän päivän puoluepolitiikassa ole läsnä.
Ossi, viisas SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh-heh, teitähän on eduskunnassa sitten 5 kappaletta, Tursu sai kenkää ja Mustajärvi häipyi takavasempaan ja lähemmäksi ryssää.
Laatu korvaa määrän. Ei Venäjä edelleenkään ole meille uhka.
Ossi, sotilasasioita hyvin ymmärtävä aito SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laatu korvaa määrän. Ei Venäjä edelleenkään ole meille uhka.
Ossi, sotilasasioita hyvin ymmärtävä aito SOTILASEi vieläkään uhka!
Ossi, oikea SOTILAS Viestisi on pitkä, mutta täyttä asiaa kaikki. Samaa mieltä kanssasi ole kaikesta sanomastasi. Olen varsin huonossa kunnossa eikä minulla ole nyt halua eikä kykyäkään tästä asiasta muuhun kuin vain toteamukseen, että hienosti kiteytät oleellisen näihin kahteen lauseeseen:
”Minun havaintoni palstalta on se, että asiallinen keskustelu on hiipunut entisestään ja loistaa enimmäkseen poissaolollaan”
”Kepusta palstalla ei keskustella juuri lainkaan. Tämä kertoo osaltaan Kepun suuresta alennustilasta. Kepun politiikasta ei löydetä enää edes mitään keskusteltavaa”.- Anonyymi
NATO kekkulit pelaa nyt upporikasta tai rutiköyhää ja ne taatusti tulee häviämään!
https://www.youtube.com/watch?v=wWQHMcvCiSA
Trump "me voimme välttää ydinsodan, mutta se vaatii uutta johtajuutta" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NATO kekkulit pelaa nyt upporikasta tai rutiköyhää ja ne taatusti tulee häviämään!
https://www.youtube.com/watch?v=wWQHMcvCiSA
Trump "me voimme välttää ydinsodan, mutta se vaatii uutta johtajuutta"Selkeää uutisointia, nyt ei näitä enään kapikaan voi itkeä pois, mikäli ei poista koko ketjua :)))
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Viestisi on pitkä, mutta täyttä asiaa kaikki. Samaa mieltä kanssasi ole kaikesta sanomastasi. Olen varsin huonossa kunnossa eikä minulla ole nyt halua eikä kykyäkään tästä asiasta muuhun kuin vain toteamukseen, että hienosti kiteytät oleellisen näihin kahteen lauseeseen:
”Minun havaintoni palstalta on se, että asiallinen keskustelu on hiipunut entisestään ja loistaa enimmäkseen poissaolollaan”
”Kepusta palstalla ei keskustella juuri lainkaan. Tämä kertoo osaltaan Kepun suuresta alennustilasta. Kepun politiikasta ei löydetä enää edes mitään keskusteltavaa”.Kepun kannatus on levinnyt useisiin puolueisiin ja se tarkoittaa sitä, että kepu ei koskaan tule tointumaan ennalleen ja se on Suomen etu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkeää uutisointia, nyt ei näitä enään kapikaan voi itkeä pois, mikäli ei poista koko ketjua :)))
Osa valemedioiden toimittajista on kääntymässä voittajan puolelle ja hyvä niin.
- Anonyymi
>>Kepusta palstalla ei keskustella juuri lainkaan. Tämä kertoo osaltaan Kepun suuresta alennustilasta. Kepun politiikasta ei löydetä enää edes mitään keskusteltavaa.<<
Eipä noista muistakaan puolueista omilla palstoillaan keskustella nykyään yhtään enempää. Tämä Suomi24 on kai ylipäätään käynyt vanhanaikaiseksi keskustelualustaksi. Suomi24:n suosiohan alkoi laskea jo Facebookin ja Twitterin tultu markkinoille. Niidenkin suosio on tosin jo pudonnut kymmenen vuoden takaisesta. Arvelisin, että nuorilla sukupolvilla ei ole mielenkiintoa käydä ainakaan poliittista keskustelua. Vanhat aatteellisesti terävät kuolevat pois. - Anonyymi
>>Kepu on ollut sisäpoliittisesti vahingollinen, ulkopoliittisesti valtavirtaa. Persut ovat molemmissa suhteissa vahingollisia. <<
Tämähän on ajatuksenakin jo klassikko! - Anonyymi
Turhaan MPP näin itket tai valitat:
>>Täällä on muutama - kaiketi persuja - kannattavia huru-ukkoja, joista yksi elää enimmäkseen vuotta 1918 ja toinen on edennyt siitä noin 50 vuotta eteenpäin eli Kekkosaikoihin. Heille on mahdotonta päivittää omia mielipiteitään vastaamaan tämän ajan todellisuutta. Historia on hyvä tuntea, mutta sen tunteminen ei tarkoita sitä, ettei mikään ajassa muutu.<<
Niin kauan kuin kepu ja sen kepulit eivät tee tiliä rötöstelystään, niin kauan jatkuu heidän syntiensä kaivelu ja esittämijen palstalla. Ja 1918 Kekkonen on hyvä kohde jatkaa sitä paljastusten sumaa aina 1981 vuoteen saakka. Sitten tulee muut kekkulit ja kapinat aina vuorollaan.
P.S. EIKÄ täällä olla mitään huru-ukkoja, vaan ihan vielä työelämässä mukana ja välillä yöelämässäkin...
- Anonyymi
Olisiko Putler päästänyt kylmän pierun ja ruplat ei kelpaa Kharonin lautalla.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kremlilta-uusi-mysteeri-missa-putin-on/d3e87cf8-6fce-421c-b81e-9dd7ee59f78e- Anonyymi
Korot on venäjällä jo 22%, onneksi pakotteet ei pure;-))))))) Kiina kuppaa venäjää urakalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korot on venäjällä jo 22%, onneksi pakotteet ei pure;-))))))) Kiina kuppaa venäjää urakalla.
Olisiko yrittänyt maksaa terveyssiteillä. Putler on niiden suurkäyttäjä.
- Anonyymi
Kauppalehden valeuutinen. Putin kommentoi videolla, että Ukraina ei voi käyttää niitä ohjuksia, vaan siihen tarvitaan NATOn osaamista ja teknologiaa.
Eihän siitä ole kahta viikkoa aikaa.
- Anonyymi
mpp Minun havaintoni palstalta on se, että asiallinen keskustelu on hiipunut entisestään ja loistaa enimmäkseen poissaolollaan. Täällä on muutama - kaiketi persuja - kannattavia huru-ukkoj
muistatko huru-mpp kun kuukausi sitten pokkana valehtelit sijoittaneesi nvidiaan
ja maksavasi mielelläsi veronimijädemarien pääomaveroja?
kirjoituksestasi näki sokea lindtmaanikin että et tiedä sijoittamisesta yhtään mitään - Anonyymi
Oikein hyvää viikonloppua Kapille, lumisissa maisemissa saadaan näköjään viettää. Syrjäseuduilla voi olla vilpoista tuulipuvuilla teryleeneissään.
Oikeassa on tuo aamulla viestin lähettänyt todetessaan, että lumisissa maisemissa nyt ollaan. Kotioloissahan tämä päivä on enimmäkseen kulunut. Puolen päivän maissa sentään pienen lenkin tallustelin, piikkipohjakengissä, kun noilla lenkkipoluillanikin on liukasta jäätä.
Poikapuoleni tulee kohta tekemään lumityöt autoni parkkipaikalla, ja aamulla laitan sen lämmitysliekaan ja pari tuntia myöhemmin lähden kilometrin päässä sijaitsevaan vakiokauppaani hakemaan viikon ruokatarvikkeet.
Eipä nyt aihetta muuhun kuin vain Oikein Hyvän viikonlopun toivotukset kaikille tämän lukeville ja kiitokset aluksi mainitsemalleni viestin lähettäjälle hänen minulle esittämistään toivotuksista!- Anonyymi
Lunta tulee, kuten mainitsin. Nuuksiossa kävin 20 cm lunta arviolta, Espossa lähes sitä kuin lentökentän tietämilläkin. Itse Helsingin keskustassa olisko viitisen senttiä. Ihan hiihtokelit. Nykyään kun latukoneilla poljetaan pohja latuun, niin pian jonuttuu suvilumi. Kohta mennään lämmön puolelle reilusti, niin tämä hiihtäjien ihanuus katoaa eteläisessä Suomessa. No.. lakko ihanuus tulee tilalle, kun sitäkin näytetään ihannoivan. Näyttää tulevan pidemmäksi aikaa poökupyöräily kelit, pääsee ihmiset työhönsä ja muualle lakkolaisten liikenteen häiriköinnistä, kellä ei autoja. Pääkaupunki seudulla lumet katoaa maanatai--keskiviikko välillä, ettei niin ole tarvista kolailla. ja näyttää hamaan tulevaisuuteen olevan lämmön puolella.
- Anonyymi
Mukavaa viikonloppua palstan parhaalle avausten tekijälle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569