Gallup-ketju hallituksen kokousten järkevästä alkuajasta meni liian raskaaksi. Kevennetään tunnelmaa uudella gallupilla: kerro oudoin ja kuumottavin tilanne, jossa olet isännöitsijänä ollut läsnä?
Vaikka vastustan iltakokouksia, minulle ei ole ongelma lähteä perjantai-iltana klo 19 jälkeen kiinteistökäynnille huumeidenkäyttäjiä etsimään tai mistä syystä tahansa. Sain eräänä perjantaina klo 18:40 tekstivistin yhdeltä vuokralaiselta, että ”rapussa haisee kannabis”. Taloyhtiön isännöitsijänä lähdin tietysti heti käymään kohteessa. Saavuin paikalle klo 19:05. Soitin hallituksen jäsenen summeria, että pääsin rappukäytävään.
Sitten lähdin haistelemaan epäillyn käyttäjän asuinkerrosta ja postiluukkua tekstiviestin lähettäjän vinkin mukaan. Hiivin hiljaa rappukäytävässä ja raotin postiluukkua. Asunnosta kantautui yllättävän äänekkäät seksin äänet. Makuuhuone on aivan eteisen vieressä, joten olin heti mukana tilanteessa. Fyysisesti ehkä parin metrin päässä tapahtumista, vaikkakin asunnon ulkopuolella. Yritin saada kannabiksen hajua nenääni, mutta en tiedä miltä kukka haisee. Rapussa oli vain ummehtunut haju.
Jäin pimeässä rappukäytävässä kyykkimään asunnon oven eteen korva ovea vasten kuunnellen erittäin verbaalisen session huipentumista. En saanut todisteita huumeiden käytöstä vaikka kuinka nuuskin, mutta poistuin paikalta suht jäykkänä päästyäni tahtomatta osaksi nuoren parin verrattain villiä ja äänekästä perjantai-illan hurjastelua. Naisen ääntely oli kuuminta, mitä olen koko elämäni aikana päässyt todistamaan. Ehkä tilanteen aitous lisäsi jännitettä. Kun ei näe mitä tapahtuu, jouduin kuvittelemaan tapahtumat. Kuulin vain äänet kuin olisin seissyt vieressä. Outo ja kuumottava tilanne. Kannatti lähteä perjantai-iltana klo 19 kiinteistökäynnille.
Oudoin ja kuumottavin tilanne, jossa olet isännöitsijänä ollut?
4
59
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä vi***a???? Et jaksa kokouksissa olla iltasella mutta kyttäät oven takana haistelemassa ja kuuntelemassa iltasella. Ehkä kannattais vastata puhelimeen vain 8-16. Hätäasiat hoitaa pelastuslaitos ja huoltoyhtiötkin päivystävät 24/7…. Jos olisi kannabis haissut, kerro toki mitä olisit tehnyt? Saiko taloyhtiö käynnistäsi laskun??
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tämän löpisijän osaaminen ole jo tullut selväksi. Aikaa on jorista täällä tyhjänpäiväisiä asioita, jotka eivät ketään kiinnosta, mutta kokoukset väärään aikaan katkovat kamelin selän. Ko herra (tai rouva) on täysin väärällä alalla.
Käsittämättömän lapsellista itkeä omia asioitaan nimettömänä jossain keskustelupalstalla sen sijaan, että kasvattaisi munat ja alkaisi viedä sitä muutosta eteenpäin. Aloittaen itsestään. Ei ole väärin myöntää omaa virhettään, että on päätynyt alalle, jossa omat kyvyt eivät riitä. Kannattaa hakea virastotöihin, missä on virka-aika.
- AnonyymiUUSI
Olisit runkannut samalla vaivalla vaikka postiluukusta sisään. Oppii nuoripari olemaan.
- AnonyymiUUSI
Se kun kaksi nuorta hyvännäköistä naista tulivat toimistolle ja nostelivat hametta esittäen että haluaisivat maksaa vuokran tässä heti luonnollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887