Mamuja ei Suomeen, koska mamuilu maksaa. Kehitysyhteistyö pitää lopettaa, koska se maksaa. Eikös kehitysmaiden väkeä pitänytkään auttaa kotimaissaan, etteivät ne lähtisi sieltä vyörymään muualle esim. Eurooppaan?
Persut ovat siis muun maailman pölhöoikeistolaisten kanssa järjestämässä maailmaan suurta katastrofia, kun ei haluta edes yrittää ratkaista ongelmaa, jonka seurauksena pahetessaan on mamuvyöry? Tavion perustelu palautussopimuksen ongelmalla on kestämätön, ellei Tavio itse ole tehnyt asian eteen yhtään mitään. PS toivoo Somalian siirtyvän Venäjän ja Kiinan vaikutuspiiriin? Tavio on tyypillinen persu. Näkee ongelmia, mutta ei löydy kykyä ratkoa niitä.
Tavion päätös ruokkii kehitystä, jossa Euroopan maahanmuutto-ongelmat vain pahenevat. Heikentyvälle pölhöpopulismille siis uutta poliittista polttoainetta järjestämällä lisää "äksöniä" Eurooppaan?
Persujen kaksinaamaisuus mamujen kohdalla pukkasi irvokkaasti esiin Tavion päätöksessä
19
132
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aloittaja On SDP:n LaitaVasemmiston MyrkynVihreä PÖLHÖLÄINEN !
Somalia Ei ole ottanut OMIA Kansalaisia , Jotka Ei ole saaneet LUPAA olla Suomessa ! - ja kun alkavat Ottamaan OMIA takaisin , niin Voivat Saada Taas RAHAA !
________________ ihan Yksinkertaista ja Selvää !
HYVÄ - PerusSuomalaiset ! - On Aivan Oikein Toimittu !- AnonyymiUUSI
Vähä-älyiset persut eivät ymmärrä, kuten tämäkin kommentoija alleviivaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähä-älyiset persut eivät ymmärrä, kuten tämäkin kommentoija alleviivaa.
Sinä vaan et tajua ja luulet sen takia ettei muut tajua. Hyvin tuo kirjoitti ja selvästi tajuaa. Joten vähä älyiseksi jäit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vaan et tajua ja luulet sen takia ettei muut tajua. Hyvin tuo kirjoitti ja selvästi tajuaa. Joten vähä älyiseksi jäit?
Hyvin tuo kirjoitti? Persukultissa trollitkin ovat nousemassa "asiantuntijoiksi"?
Ei teitä persuja voi hyvällä tahdollakaan kehua miksikään älyn ilmentymiksi. Valitan :( - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhdet ja samat väittelyt omien sivupersoonien kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 24/7-365vrk. Ja s24 Iuotsi asialla..
- AnonyymiUUSI
auta auta meitä lisääntymään sillä rikollisuuskin on ihmisoikeus
- AnonyymiUUSI
lisäänny lisäänny kehitysavulla ja aina tarvitaan lisää rahaa 🤣
- AnonyymiUUSI
Valetta. Suomi käyttää rahojaan itse. Se siitä.
- AnonyymiUUSI
Eikös aloittaja tiedä että ei kannettu vesi kaivossa pysy. Sinne afrikkaan saa kylvää niin paljon rahaa kun maailmasta löytyy, mutta ne rahat häviää kuin somali mustaan yöhön. Somalit kyllä lähettää sukulaisille kotimaahansa niin paljon suomesta rahaa, että on siinä suomella kestämistä.
- AnonyymiUUSI
Kysymys ei nyt ollut mistään aloittajan mielipiteestä vaan persujen kaksinaamaisuudesta. Kun kysytään, että maksetaanko mieluummin kehitysapua kuin maahanmuuttokuluja, niin persut ovat valinneet kehitysavun. No nyt sitten nähtiin, miten senkin kohdalla kävi.
Että sellaisia "vastuunkantajia" :)))
- AnonyymiUUSI
"Hallitusohjelmassa on määritelty, että Suomi antaa kehitysapua maalle, jos kyseinen maa ottaa vastaan Suomessa kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneet kansalaisensa".
"Tavion mukaan takaisin otto -yhteistyö Somalian kanssa ei ole onnistunut riittävän hyvin".
Vai että vasu on sitä mieltä että hallitusohjelmaa ei pitäisikään noudattaa? On noi Persut vaan harvinaisen kovaa porukkaa, nehän OIKEESTI tekee mitä pitää!- AnonyymiUUSI
Tekee mitä pitää? Eli järjestävät helvetillisen maahanmuuttovyöryn Afrikasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekee mitä pitää? Eli järjestävät helvetillisen maahanmuuttovyöryn Afrikasta.
Heh, heh... Vai meidänkö pitää Somalit elättää - Mites kaikki muut afrikan maat, etelä-amerikka, aasia jne. -> Ihmeen hyvin ovat pysyneet poissa Suomesta vaikka emme tietääkseni ole heitäKÄÄN elättäneet!
Säkin varmaan meet naapuriin sanoon että jos eivät maksa sun vesi- ja sähkölaskuja niin sä muutat heille - Eiks jee, eikö tyhmyydellä ole mitään rajaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heh, heh... Vai meidänkö pitää Somalit elättää - Mites kaikki muut afrikan maat, etelä-amerikka, aasia jne. -> Ihmeen hyvin ovat pysyneet poissa Suomesta vaikka emme tietääkseni ole heitäKÄÄN elättäneet!
Säkin varmaan meet naapuriin sanoon että jos eivät maksa sun vesi- ja sähkölaskuja niin sä muutat heille - Eiks jee, eikö tyhmyydellä ole mitään rajaa?Yhteismitallistit siis nuo kaksi asiaa? Tyhmyydellä ei siis todellakaan ole mitään rajaa. Eli kun aluksi persuille kelpasi kehitysapu maahanmuuttokulujen sijaan, niin nyt kehitysavun antaminenkaan ei ole enää tarpeellista? Tulkoot sitten sieltä, kunhan vaan ei tarvi maksaa mitään, millä pyritään edistämään pysymistä siellä omassa maassaan?
Huomauttiko Tavio edes Somaliaa vastaanottosopimuksen kangertelemisesta vai vetikö liinat kiinni ihan vain siksi, että vihaa somaleja?
Post skriptum: Itse olen kyllä aina omat laskuni saanut maksettua eikä missään vaiheessa ole käynyt edes mielessä tyrkyttää niitä naapureille. Onko sinulla omakohtaista kokemusta tuollaisesta? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhteismitallistit siis nuo kaksi asiaa? Tyhmyydellä ei siis todellakaan ole mitään rajaa. Eli kun aluksi persuille kelpasi kehitysapu maahanmuuttokulujen sijaan, niin nyt kehitysavun antaminenkaan ei ole enää tarpeellista? Tulkoot sitten sieltä, kunhan vaan ei tarvi maksaa mitään, millä pyritään edistämään pysymistä siellä omassa maassaan?
Huomauttiko Tavio edes Somaliaa vastaanottosopimuksen kangertelemisesta vai vetikö liinat kiinni ihan vain siksi, että vihaa somaleja?
Post skriptum: Itse olen kyllä aina omat laskuni saanut maksettua eikä missään vaiheessa ole käynyt edes mielessä tyrkyttää niitä naapureille. Onko sinulla omakohtaista kokemusta tuollaisesta?Kysehän on siitä että kaikilla asioilla on pelisäännöt joiden mukaan mennään ja tässä Somalia ei ole toiminut niin kuin ITSE olemme hallitusohjelmassa määritelleet - He ovat siis ihan itse tämän aiheuttaneet!
Kyllähän sitä nyt sen verran itsetuntoa pitää olla että pidämme itse huolen siitä että meitä ei viedä 100-0 , kyllä hyväksikäyttäjiä maailmalla riittää!
Kyse on ns. maaohjelman keskeytyksestä, humanittarinen apu jatkuu edelleen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3c89801d-1830-4822-96f5-80e138daa102
"Keskeytys ei koske humanitaarista apua, joka on tarveperusteista, eikä se koske myöskään kansalaisjärjestöjä eikä yksityisen sektorin tukea." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysehän on siitä että kaikilla asioilla on pelisäännöt joiden mukaan mennään ja tässä Somalia ei ole toiminut niin kuin ITSE olemme hallitusohjelmassa määritelleet - He ovat siis ihan itse tämän aiheuttaneet!
Kyllähän sitä nyt sen verran itsetuntoa pitää olla että pidämme itse huolen siitä että meitä ei viedä 100-0 , kyllä hyväksikäyttäjiä maailmalla riittää!
Kyse on ns. maaohjelman keskeytyksestä, humanittarinen apu jatkuu edelleen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3c89801d-1830-4822-96f5-80e138daa102
"Keskeytys ei koske humanitaarista apua, joka on tarveperusteista, eikä se koske myöskään kansalaisjärjestöjä eikä yksityisen sektorin tukea."Naisten ja lasten oikeudet eivät persuja kiinnosta. Se on käynyt selväksi. Mitä persut arvostavat? Sen todistaa persuäänestäjien valinta mepikseen EU parlamenttiin. Persut arvostavat aidosti vain omia homoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisten ja lasten oikeudet eivät persuja kiinnosta. Se on käynyt selväksi. Mitä persut arvostavat? Sen todistaa persuäänestäjien valinta mepikseen EU parlamenttiin. Persut arvostavat aidosti vain omia homoja.
Persuilla on yhteisesti jaettu "arvomaailma" NSDAP:n kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisten ja lasten oikeudet eivät persuja kiinnosta. Se on käynyt selväksi. Mitä persut arvostavat? Sen todistaa persuäänestäjien valinta mepikseen EU parlamenttiin. Persut arvostavat aidosti vain omia homoja.
24/7-365vrk vuodessa... https://pbs.twimg.com/media/BpV9hnYIAAAASEb.jpg
Viittauksella edelliseen, milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun homopakkomielteesi kanssa vai pitäisikö sinun etsiä poikakaveri itsellesi??
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä sen tiesin ap että sinä olet sinimustaksi kova poika mamuja halailemaan mutta se oli yllätys että sinä rotuopin julistaja vastustat karkotuspäätöksen saaneiden somalien kotiuttamista 😂😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887