Mitä mieltä oot siitä kun oon melko aktiivisesti seuraa etsimässä? Pilkin reikiä!
Naiselle kysymys.
29
360
Vastaukset
- Anonyymi
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Että et oo mun kaivattu.
- Anonyymi
Semmoiset tyypit ei kiinnosta eikä mahkuja meikäläiseen.
Joten jatkaa rauhassa vaan 😁 - Anonyymi
Ihan sama, ei paljon hetkauta.
- Anonyymi
Ei kait siinä. Myö ollaa sitte hyvin erilaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Mulle ihan sama mitä teet,onnea etsintään.
- Anonyymi
Toivon että löydät rakkauden ja onnen. Niin ei tarvitse katkerana enää täällä ulista.
- Anonyymi
TODELLA ILKEITÄ KOMMENTTEJA!!!!!! :((((((
Ap - Anonyymi
Sellasia ne 🦬on🤷♀️ei kai sille mitään voi. Rakastaa ken sietää sen. Toivon että olet onnellinen. Sinä ansaitset hyvän elämän❤️
- Anonyymi
Ei minulta nainen. En etsi edes sinun seuraasi kun en usko että olen seuraasi kaivattu. Eikä motivoi sellainen etsiskely. Motivoi vaan se jos rakastat. Tyhjän saa pyytämättäkin, ja tyhjää on kaikki paitsi uskollinen rakkaus.
- Anonyymi
Ei ollut tämä minulta. En länkyttä näin typeriä.
-kolmas mies sivusta - Anonyymi
Jos se olisi Sinä! NIIN MITÄ VIT*TUA SÄ TÄÄLLÄ TEET! Minun mies on tasokas. Tsorppa vaa
- Anonyymi
Sellasen rakkauden haluisin.
- Anonyymi
Ei ole mitään väliä, en tiedä kuka olet. Enkä välitä tietää.
- Anonyymi
Sun asuashan se on. Mitäpä se mulle kuuluu?
- Anonyymi
Mene tinderiin. Helpompaa niin.
- Anonyymi
Hyvästi
- Anonyymi
Minulla on vain yksi nainen mielessäni kerrallaan, pitäisi vain karistella se pois mielestäni🤔
- Anonyymi
Et taida olla se Tm sitten...
- Anonyymi
Tm= tekniikan maailma 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tm= tekniikan maailma 😂
Hän on M***i mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on M***i mies
Milli Mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on M***i mies
Mikki Hiiri Mies 3 ämmän Mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikki Hiiri Mies 3 ämmän Mies
Miksi hänellä on kolme naista?
- Anonyymi
En ole mitään mieltä.
- Anonyymi
Pilki minua
- Anonyymi
Anna mie kaeraan
- Anonyymi
Ei tullut yllätyksenä. Syystäkin en antanut.
- Anonyymi
Miksi mun pitäis olla siitä jotain mieltä? Senkus kairaat, kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo random kiviä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954