Kasvanut vai supistunut?
Onko sulla nainen se patti
19
396
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ps. Onko se sp tauti? Ap
- AnonyymiUUSI
Ei ole sukupuolitauti...
- AnonyymiUUSI
Ensinnäkin, niitä on kaksi eikä yksi. Toisekseen ne ei ole mitään patteja vaan rinnat.
- AnonyymiUUSI
Tykkään sellaisista lähekkäin olevista. Se on kamalan näköistä jos rinnat eripuolilla lähes kainaloissa.
- AnonyymiUUSI
Tissi vai? No kutistunut..
- AnonyymiUUSI
Mikä patti
- AnonyymiUUSI
Kävin tutkimuksissa ja minulta ommeltiin bimbero kiinni. Kuulemma paras ratkaisu oli, että sen möykyn annetaan koteloitua sinne. Minulle asennettiin avannepussi tuohon alavatsalle.
- AnonyymiUUSI
Niijust, että antaa kasvaa rauhassa. Herran haltuun...karuja ihmiskohtaloita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niijust, että antaa kasvaa rauhassa. Herran haltuun...karuja ihmiskohtaloita
Niii,nukkuu hiljalleen pois
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niii,nukkuu hiljalleen pois
Just, R.I.P sulle vaan
- AnonyymiUUSI
Kasvanut. On päässyt pahaksi. Punoitusta ja kutinaa.
- AnonyymiUUSI
Haukkatit alkaa olee isot patit.
- AnonyymiUUSI
On kasvanut 💪
- AnonyymiUUSI
Kasvaa hissukseen eikä perusterveydenhuollosta saa apua.
- AnonyymiUUSI
Mikä sun aloituksen pointti on? Kerro ihmeessä lisää kun aihe on JUST sulle niin kovin tärkeä. 😌
- AnonyymiUUSI
Sillä kasvaa tatti otsassa.. 😁
- AnonyymiUUSI
Kiitos kun muistutit pitääkin rinnat tutkia.
- AnonyymiUUSI
Minulla oli nivustyrä alkanut vaivaamaan ja kaveri suositteli käymään Virossa leikkauttamassa sen, että pääsee nopeammin ja halvemmalla. Varasin ajan sitten Viroon tyra leikkaukseen. Sitten minut nukutettiin ja aamulla heräämössä heräsin niin oli k*lli leikattu irti.
- AnonyymiUUSI
Siinä kysyttiin kasvaako patti eikä ottaako pattiin, etkä noin vain edes kyllä päässyt naiseksi (Sivu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887