Onko muut huomannut että uudemmissa linjoissa on lankojen väli lähes pulolet pienempi kuin vanhoissa? Vähän tykkylunta ja kovempi tuuli ja langant ottaa varmasti toisiinsa, aiheuttaen jatkuvia sähkökatkoja. Pistin vain merkille kun omalla perällä uusittiin 3-vaihe avolinjoja. Lankojen löysyyden pitää olla tietty lämpövaihtelun takia, miksi vanhoissa linjoissa lankojen etäisyys oli suurempi?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ja höpönhöpöt taas
- Anonyymi
Oletko seurannut linjojen uusimista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko seurannut linjojen uusimista?
No vähän enempi eli rakentanut niitä.
- Anonyymi
Oletko huomannut että uudemmissa linjoissa kaapelit ovat eristetty.
- Anonyymi
Suurjännitekaapeleita edelleen eristetään harvemmin, jos pienjännitettä ei ole vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurjännitekaapeleita edelleen eristetään harvemmin, jos pienjännitettä ei ole vieressä.
Etkö ole PASsista kuullut, vaikka sitä on jo -80 luvun alkupuolelta asti asenneltu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt eristettyjä kolmevaihe linjoja.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on kumminkin jonkun verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on kumminkin jonkun verran.
Joku voi väittää että yleensä niitä kutsutaan keskijännitelinjoiksi, mutta se on semantiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole perämetsissä siis maakaapeleitakaan näkynyt. Ja torpassa 1x25 A sähköliittymä? Jos sähköjä nyt ensinkään?
- Anonyymi
Miin joissain siirtolinjoissa on kaksi johdinta rinmakain joissa sama jännite siis yhteensä 6 kpl. Heneraattorin ääri kohtimia.
asiantuntija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628