Saako ulkomaiset huijarit varastaa ihmisten rahat ilman pankkien vastuuta?
Sallitaanko tällainen tavallisten ihmisten ryöstäminen pankkien luistellen vastuusta?
Tartutaanko asiaan tosissaan vasta sitten kun joku rahansa huijareille menettänyt kiivas henkilö lahtaa jonkun pankin henkilöstön?
Nyt ihmiset yrittää saada oikeutta yksitellen suomalaisesta erittäin hitaasti toimivasta toimimattomasta oikeuslaitoksesta ,joka alkaa olla jo lähinnä vitsi.
Tavis vastaan pankki on peli selvä jo etukäteen kuinka käy. Asiakas saa vielä niskaansa oikeuskulut ,menetettyjen rahojen lisäksi.
Jos parissa vuodessa on jo ilmi tullut 100 miljoonan edestä kavalluksia,eikä kaikki edes luvuissa mukana,on kyse vakavasta ilmiöstä.
Jos näitä uusia sähköisiä palveluita ei saada varmoiksi palataan vanhaan pankkikirja käytäntöön. Ja käteisen käyttämiseen.
Missä ihmiset voi rahojaan säilyttää jos pankin asiakas voidaan ryöstää helposti milloin vain?
On hyvä ,että edes MOT tuo asiaa esille kun muuten informaatio asiasta liian vähäistä.
Kaikki ei osaa heti kiinnittää asiaan huomiota.Rikollisten harhauttamaksi voi nykyisin tulla myös hyvinkin perillä asioista oleva.
Vanhat systeemit toimi luotettavammin,tosin välillä ihmiset joutui epärehellisen pankkivirkailijan ryöstämäksi.
Tähän nykyiseen ryöstämisen muotoon on suhtauduttava vakavasti.
Kaikki voitava asianlaidan parantamiseksi on syytä tehdä viivyttelemättä.
Pankkiturvallisuus?
8
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kanna itse vastuu rahoistasi ja nettisähläilystäsi.
Js jollet osaa, älä käytä!
Tuollainen holhouksen huutelu on typerää, eikä se ole pankkien homma vahdata kansalaisia.- AnonyymiUUSI
Taidat olla itse kiinnostunut alan rikollisuudesta,kun noin kiivailet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse kiinnostunut alan rikollisuudesta,kun noin kiivailet.
Kiivailen tietenkin, kun noinkin typeriä huhuillaan ja julkisesti.
- AnonyymiUUSI
Nosta rahat pois pankista tyynyn alle. Käytä käteistä. Silloin ei nettivoro niitä vie.
- AnonyymiUUSI
Pankkien ei kuulu vahdata ihmisiä ,mutta Pankeille Maksetaan siitä ,että pystyvät säilömään tallessa ihmisten rahat!
On kumma jos ilman asetta voidaan rahat viedä monin tavoin .- AnonyymiUUSI
Kumma on että joka kerta rahojen omistaja itse edesauttaa "rahojensa viemistä".
- AnonyymiUUSI
Monet ikäihmiset netin käyttäjät ovat uhreja jonkun onnettoman virhe klikkauksen takia.
Kaupoissa kurkitaan olan yli ihmisten tunnuslukuja..jne..jne- AnonyymiUUSI
Ei ikäihmisten pidä mopollakasn ajella jos ei pystyssä pysy. Että pakkoko sinne nettiin on mennä sählään ja itkemään kun kukasn ei estänyt.
Että voiko sitä järkeä käyttää itse?
Vai taasko jonkun lääkärin pitää sekin asia saada päättää kansalaisen puolesta, kun ei sen vertaa ole itsesuojeluvaistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1183122- 751695
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap101332Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491260VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu871109- 62996
Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat71943- 62910
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18833Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k76822