maailman. Minun maailmani pelastit sillä kauneudella, joka sinusta virtaa. Et voi olla minun ja en voi olla sinun, ajasta ikuisuuteen ajatus lohduttomin. Silti ajattelen sinua kun näen varjojen keskellä valon, pimeydessä kuutamon, kuulen kevään ensimmäisen linnunlaulun, näen viljan oraalla. Siinä on kaipaukseni sävel. Tunteeni sinua kohtaan on hyvin syvä ja kuulas, täynnä iloa ja melankoliaa.
Kauneus pelastaa
29
460
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
💔💔💔💔
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Jos olet J, sano se. Jos kaipuu on turhaa, haluan tietää sen, että voin jättää tämän palstan taakseni.
- AnonyymiUUSI
En valitettavasti ole J.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti ole J.
Kiitos. Pidän siis vaimeaa toivon liekkiä vielä yllä.
- AnonyymiUUSI
Turhaakin turhempaa. Pelkkää väärinkäsitystä kaikki. En muuta kommentoi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos palautteesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on turhaakin turhempaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on turhaakin turhempaa?
Trolli trolleilee ja yrittää pahoittaa kaipaajan mielen sanomalla, että kaipuu on turhaa ja kaikki oli vain väärinkäsitystä.
<3 mikä estää?
- AnonyymiUUSI
Moni asia. Trollien ja kiusaajien takia en halua tänne asiaa yksityiskohtaisesti avata. Hänellä on oma elämänsä. Johon hän on kai ihan tyytyväinen. Hän ei luultavasti tiedä näistä tunteistani häntä kohtaan. En ole uskaltanut sanoa koska ajattelen että ne ovat yksipuolisia enkä halua rikkoa muuten hyvää ihmissuhdetta. Välillä kaipaan niin että sattuu, tunnen ihan fyysistä kipua.
- AnonyymiUUSI
Oletko M mies?
- AnonyymiUUSI
En ole M-mies.
- AnonyymiUUSI
Niin kaunista lukea, kun itse kokee samankaltaisia tunteita, joita ei osaa sanoittaa.
Ihana❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️- AnonyymiUUSI
Kiitos. ❤️
- AnonyymiUUSI
Kiitos kauniista sanoista. Ei tämä minulle ole, mutta omin silti.
A- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät ettei ole sinulle?
- AnonyymiUUSI
Yksi A on mielessäni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ettei ole sinulle?
No täällä yleensä ei ole mikään minulle. Mikään ei koskaan täsmää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No täällä yleensä ei ole mikään minulle. Mikään ei koskaan täsmää.
Minulla on yksi A mielessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on yksi A mielessä.
Anna lisätietoja kiitos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna lisätietoja kiitos
Mitä haluat tietää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna lisätietoja kiitos
Olen ollut hänen kanssaan tänään yhteyksissä, mutta en ole tavannut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut hänen kanssaan tänään yhteyksissä, mutta en ole tavannut.
Sitten väärä hälyytys taas. Ei olla oltu yhteyksissä
- AnonyymiUUSI
💔 .
- AnonyymiUUSI
Sori se tämänpäiväinen. Mutta kaikki ei ole sitä mitä luulet. Me voisimme mennä jonnekin joulutorille kyllä yhdessä
- AnonyymiUUSI
Ehdota minulle niin lähden. Mitä tänään tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Torilla voisi luistella ehkä, ei ole enää koirille jätskiä.
- AnonyymiUUSI
Hyvää unta nuku hyvin 😘😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887