Voi mikä Virta. Ei muuta toisten puolueiden haukkumista. Siis vihreät on turhin puolue. Mitä hyvää ette ole milloinkan saaneet aikaan.
Voi mikä vihreä säkätys taas eduskunassa-huh huh
8
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kun joku äänestää noita niin ne elävät meidän rahoilla. Lopettakaa se tuhopuolueen äänestäminen!!
- Anonyymi
Vihreät kouluttavat itsensä pitkälle ja tekevät töitä ja maksavat itsensä kipeäksi veroja. Että älä inise, persu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät kouluttavat itsensä pitkälle ja tekevät töitä ja maksavat itsensä kipeäksi veroja. Että älä inise, persu!
En tiedä yhtään vihreää joka olisi kouluttanut itsensä loppun asti, näillä vihreillä ammatit ovat omasta päästä keksittyjä että "äänestäjät luulevat että nämä tekevät rehellistä työtä". Olen aika monta vuotta seurannut tätä sirkuslaumaa, valehtelevat ammattinsa kuten tämän pekan puheet että olisi jonkun alan professori HAHAHAHAHAHAH!!!!!!!
- Anonyymi
Pitäisikö kokoomusta ja persua kehua ILMAN SYYTÄ.
Haukut hallitukselle! Hyvä Sofia, hyvä vihreät! - Anonyymi
Vihreät olivat järkevä puolue silloin kun siellä oli Eero Paloheimo ja nyt jo edesmennyt Pentti Linkola joka häipyi jo alkuvaiheessa. Nykyään puolue täynnä noita nuoria tytön hupakoita kuten Sofia ja Iiris.
- Anonyymi
Vihertaistolaisuus tai viherbolshevismi. Kuka aanestaa naita? Helsinki pilattu. Koulun ja median aivopesu uponnut tyhjaan paahan. Helsinki takaisin tolkun ihmisille!
- Anonyymi
Välillä tuntuu, että Virta on Persuissa. Ei pärjää ilman Persuja, kun niitä halveksien arvostelee.
- Anonyymi
Valehteli, kun sanoi, että Orpon hallitus on kiristänyt sotealueiden tappioiden kattamisaikataulua. Ei ole kiristänyt. On tuonut julki ja muistuttanut.
Orpon hallitus vain toteuttaa sotelakia, joka edellisessä hallituksessa olleet Li Andersson, Sanna Marin ja Maria Ohisalo runnoivat läpi. Surkea laki tuli voimaan jo 2021. Aikaa on ollut järjestää asiat kuntoon. Lisäaika ei sulata ylisuuria palkankorotuksia, "harmonisointia", rahanjakoa, mikä johtaa irtisanomisiin.
Lähtökohtaisesti mitään toimintaa ei pidä budjetoida tappiolliseksi. Ei edes julkista sotea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115745Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323827- 823312
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä172915Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2431970Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411748
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui371634Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513