se mies ei oo susta kiinnostunut. Pysy siis hänestä kaukana, ystävällinen neuvo.
Tutulta mieheltä
SÄ OOT RUMA NAINEN.
23
692
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sun perzettä kutittaa kenestä kukakin tykkää tai on kiinnostunut??
- Anonyymi
Joo mutta se sanoo, menkää mielummin liittoon kun elätte himossa ja sitten kumminkin että pitää elää kun ei liittoa oliskaan koska avioliitossa palvotaan maallisia asioita, niinkun toisia. Että siltä mitä mä nyt näytän, ei oo niin väliä.
- Anonyymi
Älähän nyt. Sillä naisella voi olla jokin vaiva johon ei saa apua, kyllä kuolo sitten korjaa. :) M
- Anonyymi
JUU on tiedossa. Ei ole skilssejä miesten kanssa tällä rungolla ja se siitä
- Anonyymi
Ja taas täällä on mustasukkaisuusepisodi käynnissä. Why you think so less of you?
- Anonyymi
Onko sanonut sinulle niin. Hyödyttäisi jos kertoisit tunnisteen, että en nyt ihan turhaan ala karttamaan 😅nainen: vaalea, tumma, pitkä, lyhyt? Kirjain?
Vai onko näkemys omasi ? - Anonyymi
Kerro nyt jo miksi vihaat tätä naista niin paljon? Onko tehnyt sinulle jotain ?
- Anonyymi
Naisella on uusi mies. Siksi mies on hyvin erittäin paljon mustasukkainen. Siinä saa kaikki kyytiä kun hän hermostuu. Tekee kaikkensa että saa toiselle pahan mielen ja tuhottua kaiken. On valmis tekemään mitä vaan.
- Anonyymi00026
Anonyymi kirjoitti:
Naisella on uusi mies. Siksi mies on hyvin erittäin paljon mustasukkainen. Siinä saa kaikki kyytiä kun hän hermostuu. Tekee kaikkensa että saa toiselle pahan mielen ja tuhottua kaiken. On valmis tekemään mitä vaan.
No kerro ihmeessä aloittajasetä hirmuisista saavutuksista mistä täällä fantasioit ns käsi housuissa. Oikoluku- ei mtn rakettitiedettä. Toki itsestään kirjoittelu kolmannessa persoonassa voi tarjota jollekin jännärimäisiä elämyksiä tms
- Anonyymi
Ei, olen söpö, normipainoinen ja pienirintainen. Toivon että sun suunnalta löytyy jotain vihanhallintakursseja ettet kuole nauruun kun saat vitsituomion rikoksesta Suomen hienolta oikeudelta.
- Anonyymi
Sinä olet kyllä nainen, koska mies ei kirjoittaisi kenellekin näin, sä olet mustasukkainen ja kiero nainen
- Anonyymi00025
Etköhän sinä ole se kieroutunut ja lapsellinen nainen joka yrittää kehtaa näistä palstaäijän hömelöistä avauksista suurempaa numeroa kuin mitä ne on. Mikäs siinä paistatelessa jos kuulijakunta on yhtä jännähenkistä porukkaa.
- Anonyymi
Totta. Pitäähän se uskoa kun tuttu mies sanoo.
- Anonyymi
Minulle riittää että tykkään itsestäni. Kiitos vain.
- Anonyymi
Edelleenkään en tiedä kenestä miehestä on kyse.
Rumuus on valitettavasti usein myös henkistä, fyysisesti mulle ei viehättävis henkilöissä ei ole mitään pahaa, koska mulla on oma preferenssi muutenki, mut sitkun persoona on epäviehättävä niin se on iso turn off.
- Anonyymi00018
Eihän tässä ole enään pelkästään siitä kyse.On kyse saada vähän oikeutta kärsimyksistä.
- Anonyymi00019
Vanha aloitus.No,tätä päivää edelleen.
Eräs todella komea mies minun silmissäni siis on haukuttu olleiden naisten toimesta niin paljon että hän itse luulee olevansa ruma.Hän on maailman komein mies ja rakastan vain häntä ja etäältä rakas♥️Hän oli nuorenakin maailman komein.- Anonyymi00023
Silloin hän on komein kun sinä hänet niin näet. Täällä haukuttu montaa ihmistä ja niitäkin jotka ei tiedä koko alustan olemassaoloa. Sinun rakkaus tekee hänestä kauniin, vain sillä on merkitystä.
- Anonyymi00020
miehen saan kyllä älä sä juolehi
- Anonyymi00021
sulla taida olla ihan samalla tavalla
- Anonyymi00022
Jahas. Varpaittennuolijahimpula kuvittelee olevansa maailman napa. -sivu
- Anonyymi00024
Kyllä joka sivustolla trollit viistelee yhtä naista.
Totuus on toisenlainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808