Kuuma, pehmeä ääninen mies.

Anonyymi-ap

Juuri sinulle. Olen täällä pariin kertaan höpissyt tunteista ja toki minulla on sinua kohtaan lämpöä jne. Mutta totuuksien totuus on se, että kun näen sinut, katson silmiin tai jopa vain ajattelen sinua, alan käydä aika kuumana.

Sinussa on jotakin niin.. Haluaisin tuntea sinut, koskettaa sinua. Tietää miltä se tuntuu, kun kosketan sinua ja katson silmiin sinua samaan aikaan. Tai tuntea kuinka kosketat minua.

Olet yksinkertaisesti niin kuumottava harmaapantteri, että en ole tällaista kiim*a kokenut ennen. Huoh. Koska näen sinut taas. Älä kerro! Minun pitää sentään esittää normaalia seurassasi. Pidätellä petoa aidan sisällä.. Auts.

29

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Huh 😅

Tee se joku mies onnelliseksi ja …

• Anonyymi
        UUSI

Takuulla, jos hän vain antaa luvan. Toiveeni on korkealla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Takuulla, jos hän vain antaa luvan. Toiveeni on korkealla.

Olisin antanut luvan, jos olisin tiennyt. Sinulla oli hyvä tilaisuus, miksi et käyttänyt sitä?

Mieheltä sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin antanut luvan, jos olisin tiennyt. Sinulla oli hyvä tilaisuus, miksi et käyttänyt sitä?

Mieheltä sivusta

Et ole hän, voit olla varma siitä. Tämä on kärsivällinen ja rauhallinen mies, josta puhun. Ja hän kyllä tietää, ei hän sokea ole.

• Anonyymi
      UUSI

😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Joka päivä töissä näette mutta et tiedä koska näette?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi kysyt? Syitähän voi olla sata miksi ei näe juuri nyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kysyt? Syitähän voi olla sata miksi ei näe juuri nyt.

Entä oma miehesi joka on myös samassa työpaikassa? Eikö hän ole enää tarpeeksi pehmeä ääninen?

• Anonyymi
      UUSI

Voisi olla erään Ihqu naisen kirjoittama johon päässyt tutustumaan pikkuhiljaa!

• Anonyymi
        UUSI

Epäilen, että hän ei käyttäisi sanaa ihqu. Mutta Voin olla väärässäkin.

• Anonyymi
      UUSI

Tästä ei tiedä onko puoliksi vitsillä kirjoitettu vai ei.

• Anonyymi
        UUSI

Elämä on joskus naurettavaa, mutta siitä miehestä olen tosissani. Sitä paitsi kunnioitan häntä muutenkin.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä taitaa olla miehen äidin tekstiä.

• Anonyymi
        UUSI

Ohhoh oletko pikkuserkun siskomummo, vai täti -
        Kun ihan noin hienosti fantasioit? Teitkö piimää oman navetan maidosta? Lensikö ne lehmät?

• Anonyymi
      UUSI

Ei taida olla kaikki muumit kanootisda. Kuulostaa plondivitsiltä. Hehe..Rehellisesti sanottuna kukaan itseään kunnioittava äijä ei kyllä ...hehe..

• Anonyymi
        UUSI

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei sinuun kyllä tikullakaan... Et osaa kirjoittaa oikein ja taidat olla juovuksissa. Ja tämä tulee nyt ap.lta sitten jos mietityttää.

• Anonyymi
      UUSI

Oih... Kuumottaa kyllä itseänikin nyt koska minullakin on häntä kohtaan tunteita mitä en ole ennen tuntenut. Voisiko se tarkoittaa että kuuluisimme yhteen? Uskaltaisimmeko antaa mahdollisuuden rakkaudelle?

• Anonyymi
        UUSI

Jos olet hän, kyllä. Vain hän käy ❤️ uskalletaan vain!

• Anonyymi
      UUSI

Siinä ympäristössä en voi muuta kuin vetää vetoketjun takaisin ylös. Toki silmiin voin katsoa edelleen. Olisiko mahdollista siirtyä hieman rauhallisempaan ympäristöön tutustumaan tarkemmin. Pitäisi kehittää joku suoraviivaisempi tapa ilmaista toistemme haluja.

• Anonyymi
        UUSI

Joo eipä ollut tuo törkeä jatko sitten minulta... Aina näköjään riittää sotkijoita...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eipä ollut tuo törkeä jatko sitten minulta... Aina näköjään riittää sotkijoita...

Onko suoruus mielestäsi törkeää silloin kun kaksi ihmistä haluaa toisiaan palavasti. Mielestäni on epärehellisyyttä olla siinä tilanteessa epäsuora.

• Anonyymi
        UUSI

Noniin, hyvä on Piukka-Piia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko suoruus mielestäsi törkeää silloin kun kaksi ihmistä haluaa toisiaan palavasti. Mielestäni on epärehellisyyttä olla siinä tilanteessa epäsuora.

Niin mutta jatkoit tuohon niinkuin minä olisin vastannut ja tavallaan yritit varastaa minun vastaukseni ja se on törkeää...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta jatkoit tuohon niinkuin minä olisin vastannut ja tavallaan yritit varastaa minun vastaukseni ja se on törkeää...

Minä vastasin aloitukseen, en edelliseen kommenttiin.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä 👍samaa mieltä! Siellä on liikaa ihmisskannereita ja selän takana puhujia. Kannatan. Vedätkö ihana mies minua hihasta jos isken sulle silmää kun muut ei näe... No kaikki selviää varmasti välillämme, kaikki signaalit sitä tarkoitan. Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä 👍samaa mieltä! Siellä on liikaa ihmisskannereita ja selän takana puhujia. Kannatan. Vedätkö ihana mies minua hihasta jos isken sulle silmää kun muut ei näe... No kaikki selviää varmasti välillämme, kaikki signaalit sitä tarkoitan. Ap

Jos isket silmää selvästi, että huomaan sen niin lupaan olla sinuun yhteydessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos isket silmää selvästi, että huomaan sen niin lupaan olla sinuun yhteydessä.

Ihanaa 🔥

• Anonyymi
      UUSI

Ap, miksi sinä naimisissa oleva haaveilet toisesta miehestä?

• Anonyymi
        UUSI

Tuskinpa on naimisissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      120
      3305
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      75
      1735
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1491
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      49
      1280
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1145
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      85
      1045
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      66
      1023
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      944
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      78
      873
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      19
      857
    Aihe