Ja sitä ääntäsi rakastan .
Näytät ihanalta
34
502
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joku katsoi kivasti sun peppua enkä ollut minä
- AnonyymiUUSI
Missähän mahtoi tapahtua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä hän mahtoi nähdä sinua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä katsoin erään söpön kiinteää peppua. Taisin jäädä kiinni. 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et jäänyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näyttikö hyvältä vai onko tarpeen olla tiukempia kuteita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näyttikö hyvältä vai onko tarpeen olla tiukempia kuteita?
Hyvä farkkupeppu oli hänellä. Hän voisi laittaa tiukat legginsit jalkaan, että näen vähän paremmin vielä. 😍
- AnonyymiUUSI
No saahan sitä katsella, mutta mikäli avautuu naisena esiintyvälle setämiehelle, että sul on kyllä hyvä perä se on vähä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No saahan sitä katsella, mutta mikäli avautuu naisena esiintyvälle setämiehelle, että sul on kyllä hyvä perä se on vähä
Joku erittäin synkkä tyyli yrittää päästä keinotekoisesti jotenkin yläpuolelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä farkkupeppu oli hänellä. Hän voisi laittaa tiukat legginsit jalkaan, että näen vähän paremmin vielä. 😍
Talvella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Talvella?
Ota päällimmäiset housut sisällä pois, ettei tule liian kuuma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota päällimmäiset housut sisällä pois, ettei tule liian kuuma.
Hyviä ideoita
- AnonyymiUUSI
Nyt alkoi kiinnostaa. Kerro lisää hänestä.
- AnonyymiUUSI
😘🫶
- AnonyymiUUSI
Välilyönti ennen pistettä. Et ole hän.
- AnonyymiUUSI
Joku toinen naapuri on sinusta myös kiinnostunu selkeästi🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku toinen naapuri on sinusta myös kiinnostunu selkeästi🙂
Tiedän. Ihan pikkusen riippii😑
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Ihan pikkusen riippii😑
Voi hittolainen...luulen että on joku vanhempi tyyppi. En tiedä miksi mulla on sellanen tunne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi hittolainen...luulen että on joku vanhempi tyyppi. En tiedä miksi mulla on sellanen tunne.
Vanhapiika haaveilee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanhapiika haaveilee.
Vanha piika väijyy naisena esiintyvän äijän tekstejä ja tyrmää mikä sä luulet olevasi. No ei seittemän leivän uuni ainakaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanhapiika haaveilee.
Eikö sun ulkonäköä ole ikinä kehuttu kun et pääse tästä illuusiosta yli, jossa koet jonkun tietyn pohdiskelevan että onko näölle menekkiä kun päivystät tätä miehen dialogia itsensä kanssa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sun ulkonäköä ole ikinä kehuttu kun et pääse tästä illuusiosta yli, jossa koet jonkun tietyn pohdiskelevan että onko näölle menekkiä kun päivystät tätä miehen dialogia itsensä kanssa?
Malliesimerkki siitä kuinka kateus muuttuu psykoottiseksi ja jopa kollektiiviseksi kai paksuposki on just niin hyvä puhuun
- AnonyymiUUSI
Te kaikki/molemmat sivulliset kommentoijat yllä olette ihan sekaisin.
22:34 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Te kaikki/molemmat sivulliset kommentoijat yllä olette ihan sekaisin.
22:34Etkö guppe ja aloittaja siis pitänyt tästä sananvaihdosta kahden välillä? Hehe
- AnonyymiUUSI
Rakastan hymyäsi ja ilmeitäsi.
- AnonyymiUUSI
Et sinä minua rakasta
- AnonyymiUUSI
Mitä sanoin sinulle viimeksi?
- AnonyymiUUSI
En muista
- AnonyymiUUSI
Sanoit ettei sinulla ole muita rakkaita ollut, eikä tule olemaan. Lisäksi olet sanonut ja sanotettei meidän yhteinen elämänlanka katkea koskaan. Tähän uskon ja luotan sinuun rakkaani❤️
- AnonyymiUUSI
Tule nyt tänne
- AnonyymiUUSI
Mitä sitten tapahtuisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten tapahtuisi?
Saattaisin hymyillä ☺️
- AnonyymiUUSI
Mielipiteitä sun mielestä nui jonkun toisen mielestä päinvastoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1213348- 781748
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151511Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911155Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat901084- 681039
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867