Vedänkö ne kaikki pillerit mitkä olen säästänyt tätä tilannetta varten?
Ongelmissa itseni kanssa
14
169
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vahva suositus!
- AnonyymiUUSI
Samat sanat sulle joka yrität mussuttaa selvästi jollekin toiselle kuin gupelle, joka aloittaja on
- AnonyymiUUSI
Katso vielä huomiseen. Niin minäkin teen.
- AnonyymiUUSI
Vedä juu - vessasta.
- AnonyymiUUSI
Mulla on onneks nopeempi keino😁oma rakas ratsuni
☆hopen luoti☆ 🐎 - AnonyymiUUSI
Älä tee sitä.
- AnonyymiUUSI
Mitä se sinua kiinnostelee mitä tämä sulle tuntematon mies netissä uhoaa? Mikäli elät jossain ylemmyydentuntoisessa illuusiossa, että tämä sirpaleinen henkilö netissä on joku sinulle muka jollain tavalla tutti henkilö, niin olet itse se alentuneesti syyntakeinen ns. Kertoo sinusta nämä assosiaatiot näin ollen erittäin huonoa kertomaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinua kiinnostelee mitä tämä sulle tuntematon mies netissä uhoaa? Mikäli elät jossain ylemmyydentuntoisessa illuusiossa, että tämä sirpaleinen henkilö netissä on joku sinulle muka jollain tavalla tutti henkilö, niin olet itse se alentuneesti syyntakeinen ns. Kertoo sinusta nämä assosiaatiot näin ollen erittäin huonoa kertomaa
Etkö auttaisi sirpaleista ihmistä, vaikka ei tuttu olisikaan. Omituista. Voi olla, vaikka omatuttusi?
Tämä tuli sivusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö auttaisi sirpaleista ihmistä, vaikka ei tuttu olisikaan. Omituista. Voi olla, vaikka omatuttusi?
Tämä tuli sivusta.Huh huh, eli toden totta larppaat sitä, että täällä on joku sulle jollain tavalla tuttu jota nk hyysätä siält ”sivusta”?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh, eli toden totta larppaat sitä, että täällä on joku sulle jollain tavalla tuttu jota nk hyysätä siält ”sivusta”?
Minusta ko käytöksessä ei ole mitään hyväntahtoista, vaa käytös olisi aika predaattorimaista. Kannattaa sisäistää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh, eli toden totta larppaat sitä, että täällä on joku sulle jollain tavalla tuttu jota nk hyysätä siält ”sivusta”?
Yksi kommentti ei ole hyysäystä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kommentti ei ole hyysäystä!
Kyl se o omanlainen mustamaalaamisen laji notta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se o omanlainen mustamaalaamisen laji notta
Lue nyt koko fraasi alusta loppuun ja aseta itsesi toisen asemaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue nyt koko fraasi alusta loppuun ja aseta itsesi toisen asemaan!
Ei kiitos tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1253426- 821780
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151561Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos531308VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911175Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat971117- 681049
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80895Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20877