Asianajotoimisto Heikkilä & Co ongelmissa? Osa II

Anonyymi-ap

113

3742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erikoista oli, että vanha mutta ajankohtainen ketju pysäytettiin. Sattuma vai Heikkilän asiakaspalvelu ollut asialla?

    • Anonyymi

      Tuomiossa luki monessa kohtaa ettei Heikkilän vaatimukset perustu edes Suomen lakiin.
      Jos Heikkilän työ olisi törkeän huolimatonta niin hakekaa ihmiset korvauksia.

    • Anonyymi

      Mahtaakohan olla törkeän huolimatonta. Silloin ei vakuutus korvaa .

      • Anonyymi

        Kannatta selvittää. Kannattaisi myös vakuutusyhtiöiden tutkia, onko perusteita korvata, jos ajetaan jopa Suomen lakiin perustumattomia kanteita käräjillä.

        Taneli Koponen voisi tutkia tätä. Tai MOT. Tai Jarno Liski


    • Anonyymi

      Vaikka asianajaja on yhtiön palveluksessa omistajana tai renkinä, hän vastaa myös henkilökohtaisesti virheistä. Heikkilä näyttää eronneen, mutta jos asianajaminen on ehditty tehdä asianajajana, on korvausvastuu. Näin minulle kerrottiin .

      Onko virhettä, sitä minä en tiedä. Kuluttajariitalautakunta ottaa kyllä kantaa siihen.

    • Anonyymi

      Tätä kannattanee selvittää kuluttaja-asiamiehen kanssa aluksi. Heikkilän asiakkaille tullee kuluiksi pelkästään yhdessä hävityssä jutussa 450 000 euroa.

    • Anonyymi

      Toimittaja Taneli Koponen voisi tutkia ja tehdä jutun Heikkilän hommista. Heikkilän paja onkin Koposelle entuudestaan tuttu.

    • Anonyymi

      Onko sama toimisto kyseessä joka sai Jetron asiat Hjalliksen kanssa solmuun?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko tietoa koska Heikkilän jakso tulee MOT:saa?

      • Anonyymi

        Kertokaa jos tällainen jakso tulisi niin varaan popcorneja.


    • Anonyymi

      Heikkilän asiakkaat joutuvat korvaamaan yhteisvastuullisesti 155 000 euroa yhtiölle jota vastaan Heikkilä yritti rakentaa ja markkinoida casea.

    • Anonyymi

      Kriisitilanteissa yritysten kriisiviestintö edellyttää nopeutta ja rehellistä avoimmuutta neuvovat viestinnän ammattilaiset

      Lakiasiaintoimisto Heikkilä& CO ei ole viestinnyt mitään. Stora Enso myös epäonnistui kriisiviestinnässä. Samoin on nyt Heikkilä. Ammattilaisia löytyy varmasti vaikka onkin pahasti myöhässä.

    • Anonyymi

      Heikkilällä olisi ollut vaihtoehtona siirtää osinkosaatavat itselle tai sopivalle tyhjälle yhtiölle, nostaa haaste oikeuteen ja ottaa säästäjiltä 25 % provisio. Siinä olisi ollut kunnon tilin tekemisen paikka

      Ilmeisesti ei luottanut asiaansa vaan otti rahat etukäteen säästäjiltä, jotka nyt saavat maksaa vielä lisää sievoisen summan.

      Ensi joukkokanteessa toivottavasti näin ?

    • Anonyymi

      Luulen, että Heikkilän taktiikka on yrittää riidellä ”samoilla” papereilla kaikkia varjopankkeja vastaan ja kerätä mahdollisimman paljon maksumiehiä. Nyt vaan kävi niin että Heikkilä hävisi heti 6-0. Luin tuomion ja Heikkilän jutut olivat vailla faktoja taikka eivät perustuneet Suomen lakiin. Fiksut ihmiset eivät enää maksa tällaisesta…

    • Anonyymi

      Jos Heikkilä olisi ollut ryhdikäs, hän olisi paljastanut vastuuvakuutusyhtiönsä. Se olisi kertonut ja selvittänyt oliko tehty virhe tai jotain unohtunut yhteiskanteesta. Jossittelu olisi ainakin vähentynyt.

    • Anonyymi

      Oikeasti jos riitelee niin kannattaisi valita laadukas asianajotoimisto eikä Hong Kong -kauppaa.

    • Anonyymi

      Tuskin laki olisi laadukkaalla toimistollakaan taipunut ja lopputulos olisi ollut ihan sama.

    • Anonyymi

      Olisiko laadukas toimisto edes lähtenyt epätoivoisilla perusteilla liikkeelle? No, jollekin houkutus laskutukseen voi olla suuri vaikkei se olisikaan asiakkaan edun mukaista.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Kuulin huhun että asiakkaiden maksamat korvaukset saattaisivat jopa kasvaa jossain kohtaa? Kunpa Asianajoliitto voisi valvoa kaikkia juristeja. Mutta eivät voi jos on vaikka tippunut Asianajaliitosta tms.

    • Anonyymi

      Miksiköhän tippui ? Oliko puhdas sattuma vai muuta ?

      • Anonyymi

        Ei voi olla sattuma vaan joku on päättänyt asiasta jossain.


    • Anonyymi

      Ei se tarkoita automaattisesti että on huono jos on Lakiasiaintoimisto. Jos olisi ollut aikaisemmin Asianajotoimisto ja myöhemmin vaan Lakiasiaintoimisto niin tilanne voi silloin olla toinen. Muttei välttämättä vaikka Asianjoliiton laadunvalvonta puuttuu.

    • Anonyymi

      Yrityksellä on kasvanut liikevaihto ja tulos hyvällä tasolla, joten siinä mielessä tuo vanha ketju on ollut turha ja ilmeisesti nykyisellekään ei ole perusteita. Lisäksi yrityksellä on hyvät google-arvostelut.

      Kateellisuus on kateellisuutta.

      • Anonyymi

        Ketju ei ole turha. Moni ois välttynyt ennakkomaksuilta ja suurilta korvauksilta jos olisivat lukeneet ketjua.


    • Anonyymi

      Työskenteleekö asiakaspalvelu ja näppäräsorminen sometiimi myös pyhäpäivinä?

    • Anonyymi

      Arvostelu 7.12. kello 18.18 on varmasti tyytyväisen yhteiskanteen asiakkaan eikä suinkaan asiakaspalvelun tekemä.

    • Anonyymi

      Uskon, että Heikilällä on muutamia tyytyväisiä asiakkaita. Muut elikä yhteiskanneasiakkaat ovat puolestaan erityisen tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Varmasti Heikkilän murskatappio käräjillä nostaa erityisesti maksajien tunnelmaa ja kasvattaa toimiston hurjan hyvää mainetta yhä edelleen.

    • Anonyymi

      Onko Heikkilä tiedottanut taas asiakastyytyväisyyden olevan 100/100? Uskomattoman hienot lukemat kertakaikkiaan. Onnittelut.

    • Anonyymi

      Onko MOT jo ollut yhteydessä Heikkilään?

      Harmi, että MOT lähetysten sisältöä ei vissiin näe kuin viikon eteenpäin.

    • Anonyymi

      Ota itse yhteyttä ja kokoa ensin aineisto valmiiksi.

    • Anonyymi

      Taneli Koponen voisi tutkia. Jarno Liski olisi kyllä parempi.

    • Anonyymi

      Julkisuuden ohella voi muistaa valtaa käyttävän tahon KKV eli kuluttaja- ja kilpailuvirasto. Se valvoo muu muassa kuluttajiin kohdistuvaa markkinointia. Yhteiskanteiden markkinoinnin laillisuus voisi olla hyvä pöyhimisen ja uhkasakon pohtimisen paikka.

      Kuluttajariitalautakuntaan voi myös kirjoitella. Jos yritys ei noudata suositusta, se pääsee julkiselle mustalle listalle.

    • Anonyymi

      Jos herra Heikkilä on suoraselkäinen ja kunnian mies, hän palauttaa ennakkomaksut pikapuoliin. Vai mitä Timo ?

    • Anonyymi

      Ei yksi huonosti hoidettu case mitään tarkoita. Kaikkea voi sattua. Heikkilä on timanttia ja timantit on ikuisia. Asiakastyytyväisyyys edelleen kova 108/100.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mielikuvitteellinen joululaulu 2024

      Voi, kun hassua mä nähdä sain
      Äsken kun mä ennakkolaskun sain.
      Kun mä hiivin käräjäsaliin päin oven rakoon salaa jäin
      Kun Heikkilän kanssa joulupukin juttelevan näin
      Ja kuinka hassusti se sattuikaan
      Joulupukin partaan valkeaan
      Voi, mikä nauru syntyiskään
      Jos Asianajajaliitto sais tietää tään
      Että joulupukki suukon sai

      Voi, kun hassua mä nähdä sain
      Äsken kun mä tuomion sain
      Mä hiivin kanikonttoriin päin kun mä velkaa yhteisvastuullisesti jäin
      Kun vaimoni kanssa ulosottomiehen juttelevan näin
      Ja kuinka hassusti se sattuikaan
      haastemiehen paperiin valkeaan
      Voi, mikä nauru syntyiskään
      Jos muut sijoittajat sais tietää tään
      Että haastemies allekirjoituksen sai

    • Anonyymi

      Voisiko Heikkilän asiakkaat valittaa kuluttaja-asiamiehelle? Mistä voisi saada apua ja korvauksia? Ei näin pitänyt käydä.

    • Anonyymi

      Voivat tietysti, jos kokevat ettei ole toimittu asianmukaisesti.

      Kuluttajaneuvojaan yhteys ja kuluttajariitalautakunnalle postia. Netissä on kuponki -pohja. Ei maksa muuta kuin pienen kirjoitusvaivan.

      Minulle huoltoliike määrättiin palauttamaan osa hintaa.

    • Anonyymi

      Kuluttaja-asiamiehen työt kestää jonkin tovin. Voisiko käydä niin notta Heikkilä ehtisi kaatua ennen päätöstä?

    • Anonyymi

      Monelle on tullut niin kalliiksi kuunnella Lakiasiaintoimisto Heikkilän neuvoja esimerkkinä murskatappio syksyllä 2024 josta tuli satojentuhansien lasku.

      • Anonyymi

        Älä käännä veistä haavassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lahjakkaat nuoret juristit menevät töihin asianajotoimistoihin, koska sieltä on mahdollisuus saada asianajaja -titteli.

      Heikkilällä meni päinvastoin eli asianajajat eivät saa enää käyttää titteliä, jos ovat Lakiasiaintoimisto Heikkilällä töissä.

    • Anonyymi

      Joo, ei kyllä top3 halutuin toimisto.

    • Anonyymi

      Luinko mä oikein että Heikkilän asiakkaat joutuu korvaamaan 155ke?

    • Anonyymi

      Kyllä ja korko juoksee maksupäivään.

      Suuret kiitokset Heikkilä.

    • Anonyymi

      Onko Timo Heikkilä vuoden turkulainen?

      • Anonyymi

        Saakohan kutsun (Presidentin) linnaan? Minusta Timo olisi pätevä vaikka korkeimman oikeuden presidentiksi, mutta voiko silloin lähettää ennakkolaskuja? Taikka pohtia maskikauppoja?


    • Anonyymi

      Hämmennystä on yleisesti herättänyt, että Turun Yrittäjät ei antanut vuotuista yrittäjäpalkintoa tänä vuonna eikä aikaisemminkaan Timo Heikkilälle. Joku tuntematon vei sen.

      Yrittämisen puuttumisesta Timoa ei voi ainakaan voi syyttää.

    • Anonyymi

      Onni Sarmaste voisi kans olla ehdolla. Valinta osuisi vuoden yrittäjäksi tuskin hänenkään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sarmaste osti välittömästi Lamborghinin.

      Mihin Timo Heikkilä sijoitti ennakkomaksut ? Tuskin sentään Lampohrginiin ?

    • Anonyymi

      Lakiasiaintoimisto Heikkilä &Co mainosti ainakin vähän aikaa sitten vielä yhteiskanteita Blue Financesta ja monesta muusta asiasta. Onko tosiaan enää ajankohtaista ja tarpeellista vai kannattaako yrittää uusintaa ?

    • Anonyymi

      Mun pitäisi päivittää Lambo ja Azimut.

    • Anonyymi

      Hyvä ja järkevä päätös Azimutin osalta. Veneet ovat laadukkaita ja hyviä merellä, ei mitään tusinatavaraa.

      • Anonyymi

        Saako niitä osamaksulla?


    • Anonyymi

      Mihin maahan mahdollinen vene olisi rekisteröity ja alvit maksettu?

    • Anonyymi

      Osa Heikkilän juristeista on vaihtanut toisen työnantajan palvelukseen vuoden vaihteessa. Onko tiedote tulossa vai mennyt tältä palstalta ohi? Kyseessä on kuitenkin varmasti strateginen valinta.

    • Anonyymi

      Tiedotetta odotetaan koska tiedottavat pienemmistä asioistakin.

      Onko tietoa alkoiko YT vai lähtivätkö vain paremmanleivän tms perään?

      • Anonyymi

        Tiedotetta kaivattaisiin monestakin asiasta. Joululoma vielä menossa tms?


    • Anonyymi

      Oikeusavustaja lähtee kuitenkin riita-asiassa oikeuteen toimeksiantajan pyynnöstä ja suostumuksella ja hänen antamilla pohjatiedoilla. Riita-asioissa joka kerta toinen osapuoli voittaa ja toinen häviää. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Niin käy joka päivä.

      Tämä on tosiaan vain 1 case. Ja siinä ”sijoittajaryhmä” suunnitteli rikastuvansa sijoittamalla yritykseen joka antaa kallista riskilainaa huonon luottoluokituksen omaaville. Tosi varma tapa. Siihen on uskottu niin paljon, että lähdetään oikeuteen ajamaan asiaa ilman asiaa.

    • Anonyymi

      Kyllä Heikkilän olisi pitänyt sanoa ”ettei ole asiaa” eikä vain lähettää ennakkolaskujaan kahden vuoden ajan?

      • Anonyymi

        Timo Heikkilä on yrittäjä.😆


      • Anonyymi

        Se onkin ainoa asia mitä osaavat, laskuttaa. Ihan omakohtaista kokemusta. Ihan rahastusfirma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin ainoa asia mitä osaavat, laskuttaa. Ihan omakohtaista kokemusta. Ihan rahastusfirma.

        Paljonko sulla paloi? Kuitenkin alle 10.000 euroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sulla paloi? Kuitenkin alle 10.000 euroa?

        Paljon enemmän..


    • Anonyymi

      Normaalisti haetaan apua, kun joku ei maksa. Nyt oli toisinpäin eli silloinen asianajotoimisto mainosti ongelmaa ja yhteiskannetta ja otti rahat etukäteen ennen kuin työt oli tehty ja huonosti kävi asiakkaille. Jos olen ymmärtänyt väärin kerro Heikkilä.

      • Anonyymi

        Katsokaa ny peiliin. Sieltä löytyy syntipukki tyhmille päätöksille aina. Jos joku neuvoo tyhmää nii sitä ei oo pakko uskoa!


    • Anonyymi

      ASIANAJOTOIMISTO.
      EIKÖ VALEHTELU- JA VÄÄRYYS TUOTA ENÄÄ.
      SEN MINKÄ VALEHTELULLA JA VÄÄRYYDELLÄ SAA ........... ON KUIN MIKÄ LAULAEN TULEE SE VIHELTÄEN MENEE.
      PALJON TULI, MUTTA PALJON MENI.

    • Anonyymi

      Kenelle tuli laulaen ja keneltä meni ? Käytät kiihdyksissä isoja kirjaimia, mikä ei kuulu asialliseen tyyliin.

    • Anonyymi

      Ootteko valittaneet kuluttaja-asiamihelle Heikkilän palveluista? Sillä tavoin voisi ehkä saada kuluja takaisin jos palveluissa on ollut heikkoutta. Kuluttaja-asiamies on ilmainen.

    • Anonyymi

      Netissä on kuponkipohja, jos itse ei osaa vapaasti kirjoittaa.

      Jos yritys ei noudata lautakunnan suositusta, saa ilmaisen mainoksen mustalle listalle. Kuluttajassa on silloin myös kertomus

    • Anonyymi

      Saako Heikkilän asiakaspalvelusta yhteenvedon paljonko on maksettu ennakkolaskuja asiassa joka on hävitty ja korvaukset maksettu?

    • Anonyymi

      Tottakai kuuluu saada, koska yhteiskanne on siihen osallistuneiden yhteinen asia. Pyydä suoraan eikä tämän palstan kautta

    • Anonyymi

      Kiitos. Näihin kuluihin kyllä palaa kaikki säästöt poikineen. Kyllä harmittaa.

    • Anonyymi

      Saisiko siitä tehtyä asiakastyytyväisyys tutkimuksen taas 10/10?

      • Anonyymi

        Huvittavaa tuo asiakastyytyväisyyskysely. Tekevät ihan itse, mutta takaa korkean tyytyväisyyden. Tein itse ja säästin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa tuo asiakastyytyväisyyskysely. Tekevät ihan itse, mutta takaa korkean tyytyväisyyden. Tein itse ja säästin..

        😂😂😂


    • Anonyymi

      USAssa käytetään markkinoinnissa kiitoskirjeitä. Heikkilän kotisivuilla tyytyväisiä asiakkaita kehuu yritystä. Kaikki ovat minulle täysin vieraita.

      Täydet 10/10 saa, kun osaa valita 10 oikein. Yrityksen kehittämiseen ja laadun varmistamiseen ei silloin ole hyötyä

    • Anonyymi

      Heikkilä on panostanut paljon markkinointiin. Henkilömäärään nähden markkinointiosasto on suuri.

    • Anonyymi

      Kun myydään tavaraa, tarvitaan myynti- ja markkinointi -väkeä tavaran kiertämiseksi. Palveluissa on eri. Suuri markkinointi- ja myyntiväki lisää yleiskuluja ja vähentää siten kilpailukykyä hintatason vuoksi.

      Asiantuntijabisbeksessä sana kiertää ja asiakkuuksia tulee sitä kautta. Kokeneet ja hyvät eivät mainosta vaan verkostot ja vanhat asiakkuudet tuovat uutta työtä.

    • Anonyymi

      Onko markkinoinnissa uusia yhteiskanteita?

    • Anonyymi

      Katso kotisivuilta löytyykö sopiva.

      Sinulle Pohjolan asiakkaana oleva palomies, joka on sijoittanut Blue Financeen.

    • Anonyymi

      Näyttäis olevan lakimiehen paikka avoinna yhtiössä, jolta Heikkilä otti turpaan kunnolla käräjillä.

      Pitäiskö Heikkilän mennä sinne oppiin ettei muiden tarvisi maksaa oppirahoja?

    • Anonyymi

      Ei taida Heikkilä täyttää pääsyvaatimuksia? Ja käytännön kokeesta käräjiltä tuli hylätty.😂

    • Anonyymi

      Kivempaa ois veneillä Jethron, Stefun ja Karalahden kanssa.

      Voiko kesällä sataa lunta?

    • Anonyymi

      Sedu tuotiin Suomeen hoitoon. Meneekö hänkin Rymättylään? Toivottavasti pääsee kesällä Aurajoen rantaan Linnakadulle.

    • Anonyymi

      Hyvää ei saa halvalla eikä välttämättä kalliillakaan.

    • Anonyymi

      Hinta laatusuhde on oleellisin. Toteutuiko nyt ja miten ? Saiko maksaja vastiketta rahoilleen ja tiedon mitä laki tarkoitti. Tieto on rahaa.

    • Anonyymi

      Omat säästöt piti saada takaisin, mutta joutuikin maksamaan. Saatava muuttui velaksi.

      Näinkö on kirjoittajien näkemys yhteenvetona ?

    • Anonyymi

      ”Saatava” saattoi muuttua jopa isommaksi velaksi. Niin hyvin Heikkilä asian hoiti.

    • Anonyymi

      Näyttää lakialan Suomen ennätykseltä. Onko kukaan muu lakiasiaintoimisto saavuttanut samaa ?

    • Anonyymi

      Kyllä se hurjalta kuulostaa. Kertoiko Heikkilä asiakkailleen että näin voi käydä?

    • Anonyymi

      Julkistaisi varmasti, jos on kertonut

    • Anonyymi

      Oletan, että kuluttajansuojaa kuuluu myös riskeistä kertominen ja ennen mainostamista asia on tutkittu huolella eri kulmista. Näin on muussakin toiminnassa

    • Anonyymi

      Arvoisa markkinointijohtaja voisi kertoa miten riskeistä ja sen asteista hän tai joku muu on kertonut ja laittaa niistä linkki viestiin.

    • Anonyymi

      Arvoisa markkinointijohtaja on varmaan hiihtämässä etelän hiihtolomaviikolla

    • Anonyymi

      Eivät varmasti vastaa. Olisi jo vastattu.

    • Anonyymi

      Mitä nämä ennakkomaksut ovat? En ole kuullut niistä koskaan ennemmin lakipalveluista puhuttaessa.

    • Anonyymi

      Onko joku jo saanut maksettuja ennakkomaksuja takaisin? Minusta ne pitäis maksaa takaisin kun Heikkilä mainostamasta jutussa tuli tappio ja määrättiin myös korvaamaan vastapuolen kuluja vajaat 160.000,- euroa.

    • Anonyymi

      Olettaakseni osittaisia ennakkomaksuja peritään maksuhäiriöisiltä. Muilta ei peritä tekemättömästä palvelusta

      Mikä on syy, 1. kassatilanne, 2. epäusko menestymiseen, 3. asiakas ei voi perua palvelus

    • Anonyymi

      Ainutlaatuinen ja kummallinen toiminta oli vaati ennakkomaksu ennenin kuin työ on edes aloitettu

      Syy Heikkilälle etukäteen maksamiseen voi olla oletus, että säästönsä takaisin haluavat ovat persaukisia ja tulottomia. Oma oletukseni on silti eri kuin Heikkilän.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lakiasiaintoimisto Heikkilä HCO Oy:n liiketoimintasuunnitelmaan ei taida kuulua kriisiviestintä ? Osaamista on paljon saatavissa.

    • Anonyymi

      Ootteko harkinneet viranomaisilmoitusta toiminnasta? Tässä on kuitenkin lähestytty ammattimaisesti satoja ihmisiä suuri hyöty mielessä.

    • Anonyymi

      Mihin tällaisesta toiminnasta voi valittaa? Valvooko joku näitä luvan saaneita? Asianajajaliitosta ilmeisesti ovat saaneet lähteä, enkä ihmettele yhtään.

    • Anonyymi

      Kuluttajariitalautakunnalle omasta asiasta ja markkinoinnista yms kuluttajavirastolle

    • Anonyymi

      Yhteiskanteen esimerkkejä ei löydy enää kotisivuilta.

      Vanhat hoidettu loppuun eikä uusia ketkuyrityksiä kanteiden kohteiksi enää löydy ?

      • Anonyymi

        Gf Moneyn kohdalla todetaan heidän kotisivuillaan etteivät ota uusia asiakkaita. Olisiko parempi kertoa, että tämä juttu hävittiin käräjillä ja tuomiokin jo lainvoimainen. Ihmeellisesti Heikkilän asiakastyytyväisyys on korkealla, voisi luulla etteivät nämä 28 häviäjä kovin tyytyväisiä ole. Villi veikkaus tuskin on heille kyselyä toimitettu🙂


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2231
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

      ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

      Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

      Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

      Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

      Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

      Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

      Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

      Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe