Onko isompaa voittoa tullut vai itse tehty rivi? kumpaa tapaa suositte?
Myyntipisteessä koneen arpoma rivi kenoa
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en palaa kuin vakioriveillä. Lotto jota pelaan on ajalta kun oli käsitehdyt kupongint ja "pelimankelit" Rivit on "yli" 40v pelattuja ja isoin voitto on vajaan 10-v takaa 3000€
Eurossa taas on samat rivit ja systeemit kuin 2012. Pelaan rivit pelipalvelussa .
Isoin random-voitto taitaa olla se loton 5-oikein jostain 2003-vuodelta. Voitto oli jotain 70€. En muista oliko eka viisioikein, sillä niitä on tullut kuitenkin aika monta. Joku on joskus sanonut, että niitä ei pitäisi olla niin montaa, mutta niitä on yli kymmenen.
Eurossa paras on muutaman kerran tullut 3+1 jolla saa reilut 20€- Anonyymi
ps. Siis periaatteessa omalla rivillä tai pikapelillä pelitavasta riipputatta ei ole mitään väliä. Mutta jos nyt pelaat jonkin pelin, niin älä haikaille sen perään myöhemmin. Jos sinulla on jokin ikipeli niinkuin itselläni on, niin pidä se pelissä kokoajan, sillä kyllä se osuma saattaa tulla.
Itse taisin pelata ekaan vitoseen 20v ja tuohon isoon voittoon reilut 30v Äläkä pelaa enempää kuin olet valmis häviämään.
- Anonyymi
Kenossa historian aikana 50,00 suurin, itse junailtu rivi, loton historia kerran 5+0 ruokakaupassa kone arpoi yhden rivin 2023 voitto 57,24€
- Anonyymi
Arvottu parempi.
Kun laadin oman rivin ja käytin sitä parilla numerolla lisättynä ja vähennettynä lottoon ja eurojackpottiin sekä viking lottoon, en voittanut mitään. Kun jätin rivin pois, voitti saksalainen tuolla rivillä 120 miljoonaa. Samoin V arpoi tämän rivin numeroita niin ettö olisi tullut vähintään 3 -4 oikein aina kierroksilla joilla en osallistunut ja sattumoisin olib kritisoinut peliyhtiötä voitonjaosta..
Näin tämä yhtiö kohtelee asiakkaitaan. Pikkumunasyndrooma pullahtaa aina välillä esiin tässä yhtiössä jopa niin että tod.näk manipulointia ei edes vaivauduta peittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 652410
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729