Klo on jo lähes 07 aamulla eikä yhden yhtä lumityökonetta näy ei kuulu. Lunta on paikoin parikymmentä senttiä. Tässä katselen ikkunasta , kun ihmiset tuskailee työntäessään polkupyörää pyörätiellä. Lunta on paljon.
Missä on taas aurauskalusto kun sitä tarvitaan?
Työttömät lumitöihin.
Missä aurauskalusto
7
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Klo 8.30 eikä yhtään auraa ole näkynyt. Onko teollisuusliitto saanut auraajat myötätuntolakkoon vai onko kaupungin kirstu mennyt kokonaan hyvunvointialueen herrojen taskuun?
- AnonyymiUUSI
Herrat on palkkansa ansainneet. Jos sen vuoksi nyt pari katua jää auraamatta niin so what?
- AnonyymiUUSI
Talvi yllätti nämä haamuauraajat. Menee muutama päivä, että äijät saa auran traktorin eteen...
- AnonyymiUUSI
Minulla olisi tuotantopalkkioon oikeuttava ehdotus. Laittakaa koordinaattori Tuttiritari pitämään auraajille aura sulkeiset kalustohallin takana, niin kyllä se siitä sitten.
PS. Palkkion voi nostaa joku uskalias kaupungintyöntekijä aloitteen tehneenä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla olisi tuotantopalkkioon oikeuttava ehdotus. Laittakaa koordinaattori Tuttiritari pitämään auraajille aura sulkeiset kalustohallin takana, niin kyllä se siitä sitten.
PS. Palkkion voi nostaa joku uskalias kaupungintyöntekijä aloitteen tehneenä.JK. Ensin kuitenkin pitää jonkun ruskeakieli työntekijän aurata ja lakaista polku ritari Martille, tämä voiden nappakengillä saapua näitä auraus/hiekoitus sulkeita pitämään.
- AnonyymiUUSI
Juu. Viikko on melkein aikaa siitä kun Pekka Pouta ilmoitti tulevasta lumimyräkästä. Jollei viikko riitä aurauskaluston valjastamiseen niin lopputilejä jakoon ja uudet miehet tilalle.
Kyllä tekijöitä riittää.
- AnonyymiUUSI
Kyllä taas witutti, mennä pyörällä seitsemäksi töihin , ei siitä mitään tullut, lukitsin pyörän liikennemerkkiin, ja kävelin, mutta sekin oli hankalaa, miksi ei teitä aurata jo aikaisin aamulla, ja kuitenkin kehoitetaan ihmisiä kävelemään ja pyöräilemään töihin, että ilmasto paranee, paskat seuraavalla lumiaamulla menen autolla, kunhan saan sen kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1203305- 751735
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151491Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911145Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat851045- 661023
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19857